centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 1-2.12.2004 Koordynator: Anna Kurzawa

Szanowni Państwo,
Internet w ostatnich latach zrewolucjonizował nasz sposób patrzenia na komunikację i sposoby prowadzenia dzialalności gospodarczej. Prezentacja firmy i jej osiągnięć w Internecie, prowadzenie handlu internetowego, kontakt z klientami i partnerami handlowymi, obsługa informacji publikowanych w Intranetach korporacyjnych, to chleb powszedni współczesnego biznesu. Systemy zarządzania treścią (CMS, ang. Content Management Systems) umozliwiają realizację tych zadań osobom nie znającym języków opisu stron, nie posiadającym umiejętności technicznych.
Podczas spotkania auczycie się Państwo organizować strategię komunikacji firmy w zakresie nowych mediów, budować zespół realizujący projekt internetowy (e-redkację). Dowiecie się Państowo jak organizować informacje w internecie (intrancie, extranecie, portalu korporacyjnym) szybko, sprawnie, bez udziału osób trzecich, w sposób uporządkowany i logiczny, z pełną kontrolą i przy rozsądnym podziale pracy, oraz ze świadomością wiążacych się z tym przepisów prawnych.

Zarys tematyki warsztatów:
  • co i jak publikować w internecie
  • "produkcja" treści na potrzeby internetu
  • podstawy prawne działania organizacji w internecie
  • budowanie e-redakcji
  • zarządzanie informacją
  • wybór systemu zarządzania treścią i jego wdrożenie (przegląd rozwiazań dostępnych na polskim rynku)
  • systemy zarządzania treścią (CMS) w praktyce (zajęcia praktyczne)
  • nowoczesne technologie internetowe "w pigułce"

PROGRAM
Zajęcia odbywają się w godzinach 9:00-17:00

Dzień 1. - 1 grudnia 2004
Co i jak publikować w internecie
  • Internauta i jego potrzeby informacyjne jako punkt wyjścia e-strategii
  • Jak nawiązać komunikację z odbiorcą
  • Cechy charakterystyczne internetu w stosunku do innych mediów
  • Specyfika e-treści
  • Formy komunikacji w sieci
  • Case study
"Produkcja" treści
  • Tworzenie własnych informacji
  • Możliwości zakupu contentu
  • Brokerzy treści
  • Personalizacja informacji (marketing one-to_one)
  • Case study
Prawo i bezprawie w internecie
  • Elementy prawa autorskiego w kontekście internetu
  • Prawo a współpraca z dostawcami:
    • agencje interaktywne
    • dostawcy treści
    • producenci i dystrybutorzy Content Management Systems
  • Case Study
Budowanie e-redakcji
  • Zasoby i role w zespole redakcyjnym
  • Zatwierdzanie (workflow) informacji przed publikacją
  • Metodologia tworzenia contentu
  • Projekty internetowe a wiedza i umiejętności redaktorów
  • Case study
Dzień 2. - 2 grudnia 2004
Zarządzanie informacją
  • E-komunikacja w strategii biznesowej firmy
  • Content Management Systems jako fundament projektów internetowych
  • Przegląd rozwiązań klasy CMS
  • Kryteria wyboru systemu zarządzania treścią
  • Case study
CMS w praktyce
  • Funkcjonalność systemów Content Management
  • Budowanie projektów internetowych w oparciu o CMS
  • Budżet i harmonogram wdrożenia systemów Content Management
  • Użytkowanie systemów zarządzania treścią
  • Kryteria pomiaru efektywności zrealizowanych projektów
  • Case study
  • Jak to robią inni - wizyta praktyka z renomowanej firmy
  • Ćwiczenia praktyczne
Trochę technologii by się nie pogubić
  • Technologie internetowe w pigułce
  • Wykorzystanie znajomości technologii internetowych w praktyce (web positioning, cms i szablony, itp.)
  • Krótko o architekturze systemów Content Management
  • Case study
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78