centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 27.01.2005 Koordynator: Monika Handzelewicz

PROGRAM

27 stycznia 2005 r.
09.00 Rejestracja uczestników
10:00 Otwarcie seminarium, przedstawienie programu
10.05 "Tworzenie i utrzymywanie baz danych osobowych. Trudności w dopełnieniu wymogów formalnych prawa ochrony. Przegląd niezbędnych przedsięwzięć organizacyjno-technicznych"
Wacław Zimny
10.45 "Systemy CRM (system zarządzania kontaktami z uczestnikami szkoleń)"
  • Bazy i historie kontaktów z potencjalnymi klientami
  • Możliwości tworzenia systemów lojalnościowych
  • Wyeliminowania zbędnego ofertowania
  • Segregowanie ofert w zależności od zainteresowań klientów
Maciej Stanusch
11.30 "Marketing internetowy. Wykorzystywanie stron www. Projektowanie stron pod kątem maksymalizacji ich oddziaływania. Techniki tworzenia bannerów i ich plasowania"
Juliusz Donajski
(WebLab)
12:15 Przerwa, lunch
12:40 "Systemy CMS (zarządzanie treścią w Internecie)"
  • Zasady działania systemów klasy CMS
  • Wykorzystanie systemów CMS w promocji szkoleń
  • Techniczne i redakcyjne aspekty marketingu elektronicznego
  • Rola public-relations w organizacji działań promocyjnych
  • Newsletter-y i ich znaczenie
Jakub Brdulak
(Szkoła Główna Handlowa)
13:25 "E-mail marketing - wymogi formalne (w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną). Odpowiedzialność prawna z tytułu spammingu"
Dariusz Szostek
(Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania w Katowicach)
14:10 "Elektroniczny marketing bezpośredni. Rola call i contact center w pozyskiwaniu uczestników szkoleń. Dostosowanie doboru oprogramowania do realnych potrzeb firmy"
Jacek Barankiewicz
(AS Kontakt)
15:00 Dyskusja panelowa "Tradycyjna czy elektroniczna? - jaka forma promocji i marketingu jest optymalna przy zastosowaniu kryterium stosunku efektywności do kosztów"
Moderowanie dyskusji:
Juliusz Donajski
(WebLab)
16.00 Zakończenie seminarium
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78