centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 29.08.2006 Koordynator: Iwona Kornet

PROGRAM

29 sierpnia 2006 r.
10:00 Wykład wprowadzający: Internet jako medium skutecznej reklamy
  1. Istota reklamy online
  2. Interaktywność i personalizacja w reklamie online
  3. Podstawowe formy reklam online
    • Sponsoring - reklama w szperaczach
    • Inne formy reklam online - blogging, reklama w grach komputerowych, reklamy RSSowe, biuletyny - newslettery, komunikat prasowy
    • Web 2.0 - nowa platforma reklamy online
  4. Skuteczność reklam online - modele cenowe reklam, filtry reklam, click fraud
  5. Kierunki rozwoju reklamy online
prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek
(Uniwersytet Warszawski)
Blok tematyczny: ASPEKTY PRAWNE REKLAMY SIECIOWEJ
10:45 Wykład: Prawo w reklamie elektronicznej - wybrane zagadnienia wykorzystania Internetu jako medium reklamowego

Obowiązujące nakazy i zakazy. Czyny niedozwolone w Internecie (naruszenie dóbr osobistych, czyny nieuczciwej konkurencji, naruszenia prawa autorskiego, prawo do znaku towarowego, ochrona danych osobowych w kontekście reklamy elektronicznej). Odpowiedzialność za zamieszczane treści reklamowe

prof. dr hab. Ewa Nowińska
(Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ)
11:30 Wykład: Zakazana lub niechciana reklama
  1. problem reklamy porównawczej
  2. reklama internetowa a zakaz spamu
  3. ograniczenia asortymentowe reklamy sieciowej
  4. problem kryptoreklamy
  5. branżowe kodeksy etyki marketingowej
  6. prawo własnościowe w przypadku sporu związanego z reklamą w Internecie
Paweł Frankowski
(Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej Uniwersytet Wrocławski)
12:15 Przerwa, poczęstunek
Blok tematyczny: NARZĘDZIA INFORMATYCZNE INTERNETOWEJ REKLAMY
12:45 Wykład: Mechanizmy marketingu internetowego - kluczowa rola innowacji i zaawansowanych technologii
  • Marketing internetowy w wyszukiwarkach - początek nieinwazyjnych form reklamy?
  • Trzy składowe: metoda kierowania, model rozliczeń i forma reklamy
  • Precyzyjne dotarcie do użytkownika - nowe możliwości
  • "Płacić za efekt" - tego oczekuje biznes
  • Narzędzia analityczne - znacznie więcej niż statystyka
  • Czy forma reklamy ma znaczenie?
  • Źródła sukcesu Google: przewaga technologiczna, konsekwencja we wprowadzaniu nowego podejścia do reklamy, skala działania, "długi ogon"
  • Integracja różnych mediów i różnych danych - prawdziwe wyzwanie
  • Narzędzia typu Google AdWords - platforma reklamowa przyszłości?
  • Co nas czeka - okazje i zagrożenia
Tomasz Frontczak
(Politechnika Poznańska, Instytut Inżynierii Zarządzania oraz konsultant ds. marketingu internetowego)

13:45 Case study: Planowanie kampanii reklamowej w Internecie
  1. Podstawy planowania - wprowadzenie teoretyczne
    • Potrzeba realizacji kampanii reklamowej w Internecie
    • Cele kampanii reklamowej w Internecie (branding vs direct response)
    • Modele zakupu (Flat Fee, Sponsoring, CPM, CPC, CPL, CPA, Revenue Share, Hybrydy)
    • Modele emisji (Kampania zasięgowa, targetowana i mieszana)
    • Podstawowe produkty Portali i Sieci Reklamowych
    • Możliwości targetowania (kontentowe/technologiczne)
  2. Proces planowania kampanii reklamowej - case study
    • Brief (Produkt, czas, cel, termin, budżet)
    • Wybór modelu cenowego (CPM vs CPA), modelu emisji (kampania zasięgowa vs targetowana)
    • Dobór form reklamowych (płaskie vs intruzywne)
    • Proces doboru mediów (analiza zasięgów, analiza kosztów, ranking afffinity, analiza jakościowa serwisów)
    • Monitoring kampanii
    • Raportowanie
Grzegorz Sewastianowicz
(ARBOmedia Polska)
14:15 Case study: Pozycjonowanie ofertą marketingu internetowego dla średnich i dużych przedsiębiorstw
  • Pozycjonowanie technika i wstęp do zagadnienia, wyjaśnienie pojęć
  • Oczekiwania biznesu klasycznego w stosunku do pozycjonowania
  • Porównanie ekonomiczne i techniczne pozycjonowania a innych form marketingu internetowego
  • Obraz polskiego rynku firm pozycjonujących obecnie oraz nowe trendy
  • Specyfika pozycjonowania w odróżnieniu od innych form reklamy
  • Przyszłość pozycjonowania w Polsce i na świecie
  • Aspekty moralne oraz kontrowersje wokół pozycjonowania
  • Zmiana stanowiska wyszukiwarek co do istnienia Seo
  • Struktura cen ofert na rynku
  • Czy i komu warto jest zainteresować się pozycjonowaniem
Robert Bajkowski, Robert Krawczyk, Krzysztof Ziółkowski
(FIRMA WebSukces)
14:45 Przerwa
15:00 Case study: Korzyści z marketingu w wyszukiwarkach (Search Engine Marketing) dla Małych i Średnich Firm (Google Adwords, Onet.pl, Wp.pl)
  1. Studia przypadków
    • mała firma/nowa firma (buro księgowe)
    • średnia firma (dealer samochodowy)
    • duża firma (firma developerska)
  2. Ocena sytuacji MSP na rynku reklamy internetowej
Mateusz Ostachowski
(eo Networks ASP sp. z o.o./Kompan.pl)
15:30 Prezentacja: Reklama kontekstowa - jak tanio i precyzyjnie dotrzeć do internautów ze swojej grupy docelowej
  1. Jak dziala reklama kontekstowa?
  2. Przykłady reklam kontekstowych
  3. Adkontekst
    • co to za produkt
    • jak działa
    • gdzie się wyświetla (Wydawcy)
  4. Case Study
    • przykład Klienta
    • dopasowanie reklam
    • precyzyjne dotarcie
  5. Dlaczego korzystać z reklamy kontekstowej?
Łukasz Duda, Tomasz Musiał
(NetSprint.pl Sp. z o.o.)
16:00 Case study: Stworzony z myślą o Tobie Program Partnerski to klucz do promocji w internecie
  1. Ogólne wyjaśnienie pojęcia Program Partnerski
    • czym jest Program Partnerski
    • jakie są rodzaje Programów Partnerskich
    • przykłady istniejących Programów
  2. Dla kogo jest Program Partnerski? - potencjalni Sprzedawcy
    • plusy posiadania Programu Partnerskiego
    • stwórz swój własny Program Partnerski - współpraca z firmami oferującymi tworzenie PP
  3. Zasady działania PP
    • tworzenie unikalnych linków
    • wstawianie bannerów
    • kontrolowanie uczestników
  4. Jak się szybko wzbogacić - dołącz do Programu Partnerskiego
    • zalety i wady bycia Partnerem (m.in. strony nastawione na masową reklamę bannerów)
  5. Płatności
Agnieszka Komuda i Jarosław Sokołowski
(Partneris - system programów partnerskich)

16:30 Loteria dla uczestników, losowanie nagród (produktów i usług firm występujących w programie seminarium)
16:45 Zakończenie seminarium

FIRMY ZAINTERESOWANE UDZIAŁEM W PROGRAMIE SEMINARIUM
- proszę o kontakt - Iwona Kornet

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78