centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 22.05.2007 Koordynator: Iwona Nowosielska

Patronat:
Związek Banków Polskich

Redakcja programu i prowadzenie obrad:
Remigiusz Kaszubski (Związek Banków Polskich)

PROGRAM

22 maja 2007 r.
10:00 Wykład: Optymalne formy marketingu usług finansowych (bankowych i ubezpieczeniowych)
  • Pojęcie i cechy specyficzne marketingu usług finansowych
  • Strategie marketingu-mix firm finansowych i ich elementy
  • Nowoczesne narzędzia marketingu- mix firm finansowych
  • Internet jako narzędzie badań marketingowych firm finansowych
  • Internet jako narzędzie polityki produktu, dystrybucji i promocji usług finansowych
prof. Wojciech Grzegorczyk
(Katedra Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego)
10:40 Wykład: Standardy prawne procedur bankowych i ubezpieczeniowych, związanych z wiarygodnością informacji otrzymywanych drogą elektroniczną. Możliwość podpisywania (z użyciem narzędzi autoryzujących) przez klientów: zmian lub modyfikacji umów, wniosków, regulaminów, etc. Standardy wymiany informacji (danych) pomiędzy bankami a ubezpieczycielami
dr Remigiusz Kaszubski (dyrektor w Związku Banków Polskich)
dr Magdalena Szczepańska-Bębenek (Uniwersytet Warszawski)
11:40 Prezentacja sponsora konferencji: Rozwiązania Microsoft dla Instytucji Finansowych - wsparcie obsługi klienta i sprzedaży produktów finansowych
Paweł Kryszczyszyn
(Microsoft)
12:20 Przerwa, poczęstunek
12:50 Wykład: Ubezpieczenia kredytów elementem wspierającym wzrost kredytowania przez banki (kredytów hipotecznych, kart kredytowych, etc)
  • Współpraca banków i firm ubezpieczeniowych w Polsce wybrane linie biznesu bankowego
  • Rynek Finansowania Nieruchomości
    • potrzeby rynku (ryzyka)
    • istniejące produkty i perspektywa rozwoju nowych produktów
  • Aspekty zarządzania ryzykiem (regulacje nadzorcze i międzynarodowe)
  • Perspektywa rozwoju rynku finansowania nieruchomości
    • obsługa firm deweloperskich
    • budownictwo na wynajem
    • fundusze nieruchomości
Michał Wydra
(Związek Banków Polskich)
13:30 Prezentacja: Zarządzanie relacjami z klientem firmy finansowej z użyciem Single Customer View
  • Wyjaśnienie koncepcji "Single Customer View"
  • Wpływ jakości danych na relacje z klientami
  • Poprawa jakości danych
  • Budowa marketingowej bazy danych poprzez połączenie klientów i prospektów
  • Praktyczne zastosowania
    • Pozyskiwanie nowych klientów
    • Cross-sell nowego produktu X
Krzysztof Szwarc, Marek Turlejski
(Acxiom Polska)
14:00 Prezentacja: Zabezpieczanie krytycznej korespondencji elektronicznej w organizacji
Urszula Dębowska
(specjalista ds. marketingu i sprzedaży Trillian Infosüsteemid)
14:30 Prezentacja: Krajowy Rejestr Długów - nowoczesny system wymiany informacji gospodarczych
Monika Bekas-Nowak
(Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju i Wdrożeń Krajowego Rejestru Długów)
15:00 Przerwa
15:15 Wykład: Elektroniczne kanały dystrybucji produktów bancassurance i ich wpływ na wyniki sprzedaży (problem bezpiecznego podpisu elektronicznego)
  • Internet
  • Platformy B2B
  • Portale
  • Sprzedaż przez telefon
Ryszard Dyszkiewicz
(dyrektor w BENEFIA Towarzystwo Ubezpieczeń)
15:45 Wykład: Integracja dotychczasowych systemów informatycznych w bankach i w firmach ubezpieczeniowych - z systemami bankowości elektronicznej
Robert Mitraszewski
(BZWBK)
16:15 Zakończenie konferencji

Firmy zainteresowane udziałem w programie konferencji - proszę o kontakt - Iwona Nowosielska

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78