centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 06.08.2009 Koordynator: Agata Soboń

Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu on-line w latach 2009-2010 wzrośnie nawet o 20%. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Rok 2009 jest rokiem wyzwań dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych działom marketingu przyszedł zatem czas na optymalizację podejmowanych działań i budżetów marketingowych.

Podczas forum poznasz skuteczne narzędzia i najnowsze osiągnięcia, które pomogą Ci zbudować skuteczną strategię marketingu on-line, bo teraz liczy się tylko jedno - MAKSIMUM KONWERSJI

Do zobaczenia na forum,
Konrad Pankiewicz, Marcin Maj, dr Jacek Wójcik, Krzysztof Piwowar, Piotr Waglowski, Bartosz Berliński, Sławomir Kornicki

Forum poprowadzi: Monika Król (PR & Marketing Manager Adv.pl)

PATRON HONOROWY GŁÓWNY PATRON MEDIALNY

PROGRAM

6 sierpnia 2009 r.
09:00 Wykład: Liczy się tylko jedno...
Konrad Pankiewicz
(Wiceprezes Zarządu Adv.pl)
09:15 Prezentacja: Personalizowanie przekazu kluczem do budowania brand experience
  • Wykorzystanie treści generowanych przez użytkowników w budowaniu brand experience on-line
  • Wykorzystanie dynamicznych aplikacji facebook do personalizowania przekazu na zewnętrznych serwisach internetowych
Marcin Maj
(Dyrektor Zarządzający os3 multimedia)
10:45 Wykład: Słuchać czy manipulować - ulegać modom czy skutecznie się reklamować?
  • "Stracona" dekada - moda na reklamę kontekstową
  • Czy warto oddawać inicjatywę użytkownikowi?
  • Czy reklama behawioralna ma przyszłość?
Dr Jacek Wójcik
(Katedra Marketingu SGH)
11:20 Prezentacja: dBase Marketing - Marketerze obudź się wreszcie!
  • Zapomniany cel każdej aktywności e-marketingowej
  • dBase Marketing jako nieodzowny element naszych strategii
  • Budowa jakościowych baz danych oraz ich monetyzacja
  • Permission Marketing - klucz do budowy skutecznych działań w sieci
Konrad Pankiewicz
(Wiceprezes Zarządu Adv.pl)
12:30 Lunch
13:00 Prezentacja: Z rewolucją w blokach startowych, czyli o Augmented Reality - reklamie, zabawie i innowacyjnym sposobie na zwiększenie zysków

Augmented reality to wysokiej jakości user experience w pigułce, które angażuje, motywuje, pochłania i pobudza do działania. Teraz mamy połowę roku 2009. Większość z nas patrzy sceptycznie w nadchodzącą przyszłość. Ostrożnie i rozważnie kalkuluje każdy swój nowy krok. Takie przyszły czasy. Dlatego też można zadać sobie pytanie: Czy okres zwolnienia i stygnięcia rynku może wygenerować rewolucyjne zmiany? Odpowiedź wydaje się jednoznaczna: Może!

Krzysztof Piwowar
(Usability Senior Specialist Adv.pl)
13:40 Wykład: Technologie utrudniające działania marketingowe - ujęcie prawne
  • Wolność słowa vs. prawo do prywatności, swoboda prowdzenia działalności gospodarczej a prawa konsumentów
  • Anonimowość, czyli problem czarnego PR
  • Depozycjonowanie i usuwanie "zaplecza SEO"
  • Internet jest kompozytowy: ad block-ery, greasemonkey, itp.
  • Filtry antyspamowe, RBL-e, blokady statusów w komunikatorach
  • Ograniczenia dla "Phorm" i innych technologii reklamy behawioralnej
Piotr Waglowski
(VaGla.pl)
14:20 Przerwa na kawę
14:40 Prezentacja: Jak z sukcesem złowić kobietę w sieci - najlepsze strategie e-marketingowe na rynku
Joanna Dobrowolska
(Account Manager os3 multimedia)
15:20 Wykład: Marketing w Wyszukiwarkach. Recepta na kryzys
  • Targetowanie reklamy w wyszukiwarkach
  • Pozycjonowanie czy Linki Sponsorowane?
  • Keyword Research (Dobór słów kluczowych)
  • Optymalne strony docelowe (Landing Pages)
  • Analiza efektów w oparciu o Google Analytics
Bartosz Berliński
(MaxROY.com, specjalista SEO i WebAnalytics)
16:00 Wykład: Strategie cenowe stosowane w Internecie
  • Jak działa reklama online?
  • Co daje reklama typu display?
  • Jak działają wyszukiwarki?
  • Który z modeli zakupu mediów jest najefektywniejszy?
  • Czy performance marketing naprawdę działa?
Sławomir Kornicki
(Codemedia)
16:40 Zakończenie. Wręczenie certyfikatów
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78