centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 06.08.2009 Koordynator: Agata Soboń

PRELEGENCI

Bartosz Berliński

Bartosz Berliński

Od kilku lat specjalizuje się w SEM (Marketing w Wyszukiwarkach) z naciskiem na SEO (Pozycjonowanie Stron i Optymalizacja). Odpowiada za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efekywności i optymalizację działań marketingowych, pozycjonowanie serwisów techniką Long Tail m.in. grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM (ang. search engine marketing). Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.



Joanna Dobrowolska

Joanna Dobrowolska

Absolwentka marketingu i zarządzania oraz zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej. W branży reklamowej nieprzerwalnie od 4 lat. W OS3 multimedia pojawiła się 4 lata temu, zaczynając od 6-miesięcznego stażu. W okresie późniejszym wyjechała na roczny staż studencki do Meksyku, gdzie zajmowała się organizacją eventów w jednej z lokalnych agencji reklamowych. W 2007 roku wróciła do OS3 na stanowisko Project Manager, a następnie awansowała na Junior Account Executive, później na Account Executive. Obecnie jest Account Managerem. Do jej zadań należy koordynacja związana z prowadzeniem projektu poprzez obsługę klienta i zarządzanie zespołem projektowym, planowanie i współpraca przy zakupie mediów , dobór narzędzi i strategii komunikacji oraz wdrożenie projektu, monitoring działań i mierzenie efektywności. Specjalizuje się w marketingu interaktywnym skierowanym do dzieci oraz kobiet. Jest osobą pełną pasji i motywacji do pracy. Lubi wyzwania. Prywatnie pasjonatka podróży, sushi i architektury wnętrz.


Sławomir Kornicki

Sławomir Kornicki

Jest absolwentem studiów magisterskich i doktoranckich Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Instytutu Krajów Rozwijających się UW. Od jedenastu lat związany z rynkiem mediowym, od dziesięciu lat z reklamą w internecie.
Karierę rozpoczynał w dziale mediowym agencji Euro RSCG (Mediapolis Warszawa), później związany był z domem mediowym MPG Media Planning. W roku 2000 współtworzył agencję Media Contacts, którą kierował do 2008 roku. W 2008 wspólnie z Grupą ADV.pl stworzył i kieruje agencję Codemedia.
W swojej karierze pomagał budować marki i tworzył kanały sprzedaży online dla takich marek jak m.in.: Peugeot, Intel, Inteligo, IKEA, Tesco, Leroy Merlin, Microsoft, ING czy Citibank Handlowy. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się podczas wielu konferencji branżowych oraz na łamach prasy fachowej.


Monika Król

Monika Król

Absolwentka Wydziału Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie w zakresie public relations oraz marketingu zdobywała w agencjach reklamowych, współpracując z takimi klientami jak Telewizja Polsat, Egmont Polska, Axel Springer Polska czy EuroHypo Bank. Od 2008 roku związana jest z agencją interaktywną Adv.pl S.A., gdzie zajmuje stanowisko PR & Marketing Managera.



Marcin Maj

Marcin Maj

Ekspert w dziedzinie e-marketingu. Z agencją OS3 multimedia związany jest od sześciu lat. Odpowiada za rozwój firmy na rynku polskim i międzynarodowym. Zanim trafił do OS3 multimedia, pracował na kierowniczych stanowiskach w agencjach reklamowych. W Telewizji Polskiej i w Radiu 90 FM prowadził autorskie programy. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu, autor licznych publikacji w prasie branżowej.


Konrad Pankiewicz

Konrad Pankiewicz

Od 9 lat związany zawodowo z marketingiem i sprzedażą. Wykładowca w Marketing Communication Academy. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz Interactive Advertising Bureau Polska. Współtwórca Grupy Adv.pl. Autor trzech książek ("Alchemia sprzedaży", "Sympatyczna Perswazja", "Persuasion Code"). Współautor książki "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji".




Krzysztof Piwowar

Krzysztof Piwowar

Jest starszym specjalistą ds. użyteczności w agencji interaktywnej Adv.pl S.A.. Współautor książki "E-marketing w akcji" oraz współtwórca bloga innowacji marketingowych Netsetter. Członek Usability Professionals' Association i Interaction Design Association.
Absolwent Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu na wydziałach: Podstawowych Problemów Techniki oraz Informatyki i Zarządzania. Z pasją i zaangażowaniem buduje i wspiera powstawanie skutecznych rozwiązań z dziedziny e-marketingu. Autor bloga o użyteczności usability-onair.com oraz bloga augmented-reality.pl.


Piotr Waglowski

Piotr Waglowski

Prawnik, autor serwisu VaGla.pl Prawo i Internet (www.vagla.pl), słuchacz studiów doktoranckich prowadzonych w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk. Otrzymał tytuł Internetowego Obywatela Roku 2001, przyznany przez Komitet Organizacyjny Internetu Obywatelskiego za istotny wkład w budowanie podstaw społeczeństwa informacyjnego w Polsce, w listopadzie 2005 roku został odznaczony Brązowym Krzyżem Zasługi nadanym przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej za zasługi dla rozwoju informatyzacji w Polsce.
Wszedł w skład Komitetu Organizacyjnego obchodów Światowego Dnia Telekomunikacji w roku 2002 oraz 2003, w roku 2007 wszedł w skład Komitetu Organizacyjnego obchodów Światowego Dnia Społeczeństwa Informacyjnego. Członek Założyciel, a następnie (w latach 2000-2006) członek zarządu stowarzyszenia Internet Society Poland (http://www.isoc.org.pl). W latach 2006-2007 członek Rady Informatyzacji pierwszej kadencji - organu opiniodawczo-doradczego ministra właściwego do spraw informatyzacji, w marcu 2007 wybrany do Rady Izby Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (w PIIT reprezentuje spółkę UBIK Business Consulting sp. z o.o.). Autor książki Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu, Gliwice 2005.


Jacek Wójcik

Jacek Wójcik

Dr, pracownik Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej. Kierownik Podyplomowych Studiów Nowoczesnej Promocji w SGH. Od bardzo dawna w świecie akademickim z wieloma równoległymi przygodami w biznesie.
Od lat w rozterce co ciekawsze: człowiek czy technologia informatyczna. Na szczęście komunikacja w Internecie łączy te dwa tematy, dlatego z zamiłowaniem śledzę wszystkie zmiany w tym zakresie. A że z czegoś trzeba żyć, to ubieram te zainteresowania w "marketingowe buty".

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78