centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 15.10.2009 Koordynator: Agata Soboń

W czasach, kiedy Internet stał się podstawowym narzędziem w walce o Klienta powstała potrzeba stworzenia nowych kanałów marketingowych, skutecznych w docieraniu do coraz bardziej świadomego i wymagającego konsumenta.
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w konferencji "Nowe kanały e-marketingu", podczas której zaprezentujemy nowe kanały i możliwości technologiczne w działaniach e-marketingowych. Pokażemy jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby skutecznie zwiększyć efektywność kampanii marketingowych i wyprzedzić konkurencję.

PATRON STRATEGICZNY
PATRON HONOROWY GŁÓWNY PATRON MEDIALNY

Obrady poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz (Prezes Mediapolis)

PROGRAM

15 października 2009 r.
09:50 Wykład: Jak marketing bezpośredni wspiera e-marketing - inspiracje i trendy
Katarzyna Domańska
(Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego)
10:00 Wykład: Blog marketing
Krzysztof Urbanowicz
(Prezes Mediapolis)
10:30 Prezentacja: Jak skutecznie wykorzystać potencjał społeczności?
  • Marka w social mediach - czy to ma sens?
  • Facebook, lider w dostarczaniu rozwiązań marketingowych
  • Facebook connect - nie musisz się rejestrować!
Marcin Maj
(Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia)
11:10 Prezentacja: Advergaming - gry reklamowe i reklama w grach komputerowych
  • rynek reklamy w grach w Polsce. Kim są gracze?
  • przykłady gier reklamowych i reklam w grach
  • promocja gier reklamowych w serwisach społecznościowych
Adam Dyba
(Prezes AdAction)
12:00 Lunch
12:30 Prezentacja: Out of Home TV (OOH TV) - Nowa jakość komunikacji
  • Digital Signage
  • OOH TV - Perspektywy Rozwoju
  • dlaczego OOH TV?
  • Call2ActionTV
Rafał Tyborowski
(Dyrektor Biura Reklamy, Call2action)
13:10 Case Study: Jak przeprowadzić kampanie mobilną?
  • marketing mobilny w porównaniu do internetowego
  • Internet + mobile = interaktywność
  • efektywność gier reklamowych
  • Case study: kampania mobilna dla marki bruno banani dla firmy Procter and Gamble
Robert Stopyra
(Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Mobile Entertainment Europe)
13:40 Prezentacja: Reklama video on-line to nie tylko pre-rolle
  • popularność form video w Internecie
  • formy reklamy video (video baner, pre-roll i post roll, VideoStitial)
  • cechy video online - czym reklama video w Internecie różni się od spotu telewizyjnego
  • internauci a reklamy video w sieci
  • kampanie video - efektywne czy tylko efektowne
Marcin Olszewski
(V2Media)
14:20 Prezentacja: Reklama poprzez bluetooth
  • technologia bluetooth - ideał mobile marketingu? Omówienie przypadków łączenia bluetooth z innymi narzędziami mobilnymi
  • zasady technologii bluetooth
  • prawa prawidłowej reklamy
  • najczęściej popełniane błedy
  • wniosek, konkluzja, dyskusja
Marcin Góral
(Prezes Zarządu Direct Channel))
14:50 Przerwa na kawę
15:10 Prezentacja i case study: Przepis na wirusa
Przedstawienie zasad prowadzenia marketingu wirusowego w Internecie wraz z możliwością pomiaru jego efektów.
Druga część prezentacji będzie przedstawiała case study dotyczący działań marketingu wirusowego przeprowadzonych dla Majonezu Kieleckiego.
Marcin Kandefer
(Manager ds. Kluczowych Klientów, Ideo)
15:50 Prezentacja: Email marketing - skuteczna alternatywa kampanii displayowych
Marcin Gugała
(media planning director, SARE)
16:20 Prezentacja: Radio internetowe jako nowoczesne medium rozrywkowe
  • czym są i jak funkcjonują radia internetowe
  • geneza ich powstania oraz stosunek do praw autorskich
  • misja i cele współczesnych rozgłośni internetowych
  • formy i aspekty reklamy w radiach internetowych
  • proces tworzenia i publikacji reklamy w radiu internetowym
Pytania:
  • czy radio internetowe stanowi dziś konkurencję dla swej klasycznej formy w eterze?
  • czy warto inwestować w reklamę na łamach wirtualnej anteny?
  • jeśli tak, to czy w każdą jej formę i czy dla każdej grupy społecznej?
  • czy w porównaniu do innych form promocji internetowej, również traktowana jest jako zło konieczne?
  • czy promocja w mediach internetowych może dziś w znaczny sposób wpłynąć na wizerunek naszej firmy?
  • jakie ponad to korzyści niesie ze sobą reklama w internecie?
Na te i inne pytania postaramy się Państwu odpowiedzieć...
Łukasz Borawski
(Inforcom)
17:00 Zakończenie
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78