centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 15.10.2009 Koordynator: Agata Soboń

PRELEGENCI

Łukasz Borawski

Łukasz Borawski

Rocznik '85, absolwent Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w lubelskiej firmie Enterpol jako grafik i projektant stron www. Żegnając lubelskiego potentata internetowego, mając za sobą sporą ilość ukończonych projektów a także zakończonych kursów i szkoleń z zakresu kreacji grafiki i budowy www trafił do warszawskiej firmy TCS Designes. Tam stawiał swoje pierwsze kroki w zakresie reklamy i promocji internetowej. Początkowo jako grafik kampanii reklamowych przejął funkcję pełnego ich nadzoru. Od niespełna roku jeden ze specjalistów SEO - Search Engine Optimization w warszawskiej firmie Inforcom.Pro zajmującej się promocją i reklamą w Internecie - właściciela takich marek jak Inforhome czy Investpl. Jest twórcą i założycielem internetowych rozgłośni radiowych, tworzył i administrował portale muzyczne, organizował koncerty i imprezy okolicznościowe... prywatnie wielki miłośnik mocnych gitarowych brzmień, gotowania, fotografii oraz podróży.


Katarzyna Domańska

Katarzyna Domańska

Praktyk w zakresie marketingu bezpośredniego, e-marketingu oraz marketingu dziecięcego. Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, aktualnie szefuje grupie roboczej SMB_Intereactive.
Poprzednio prezes i dyrektor zarządzający spółki ThinkOpen, działającej w branży marketingu interaktywnego oraz e-mail marketingu.
Prowadzi wykłady, szkolenia i konferencje marketingowe oraz działalność konsultingową w zakresie marketingu bezpośredniego.




Adam Dyba

Adam Dyba

Rocznik 73 (jak wino).
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Lubelskiej, członek IAB Polska. Na studiach obok nauki robił różne rzeczy, zakładał radio wycieczkowe, nagrywał komiksy radiowe, rozdawał bilety do teatru, organizował sympozja i był ankieterem. Wakacje zwykle spędza w górach, ma na swoim koncie: Rysy (Tatry, Polska), Mitikas (Olimp, Grecja), Mulhacen (Sierra Nevada, Hiszpania), Mount Blanc (Alpy, Francja), Jabal Toubkal (Atlas, Maroko), Kilimajnaro (Afryka, Tanzania).
Na rynku reklamy internetowej od 1997 roku, czyli od samego komercyjnego początku. Twórca i założyciel IDMnet pierwszej w Polsce agencji mediowej zajmującej się tylko reklamą internetową, która przekształciła się w internetową sieć reklamową.
Autor wielu publikacji na temat reklamy webowej. Budował strategię promowania się w internecie dla takich klientów jak Jobpilot.pl, Trader.pl, LUKAS Bank. Prowadzi także szkolenia i zajęcia ze studentami z marketingu interaktywnego.
Obecnie prezes dwóch spółek Afilo, która zajmuje się marketingiem afiliacyjnym oraz AdAction, pioniera na rynku reklamy w grach komputerowych i aplikacjach mobilnych.
Zainteresowania: reklama, turystyka górska, wycieczki rowerowe, dobre wina, smooth jazz.
Największe marzenie: zdobyć świata szczyt (dosłownie).


Marcin Góral

Marcin Góral

Urodzony 1974.
Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Z branżą marketingu bezpośredniego związany od 12 lat.
Brał udział w tworzeniu i rozwoju większości lettershopów w Polsce. Współpracuje z największymi klientami polskimi i europejskimi jak Deutsche Bank, Sygmabank, ING Nationale-Nederlanden, Netia, PTC, Polkomtel, Reader's Digest, IMP, Swarowvski, La Redoute, Swiat Książki, Polsat, agencje i instytucje tj. WWF, Geenpeace, SOS Wioski Dziecięce, agencje reklamowe itp. Jeden z najlepszych doradców polskiego rynku w zakresie malingów bezpośrednich.
W 2008 wraz z dwoma wspólnikami z branży IT, założył firmę Direct Channel, która zajmuje się obsługą projektów z rynku marketingu bezpośredniego - smsmarketing, postal services, bluetooth marketing, emarketing. Prywatnie: wielbiciel wszelkich aktywności górskich i nowych nurtów muzycznych.


Marcin Kandefer

Marcin Kandefer

Od 6 lat związany z agencją interaktywną Ideo, która oferuje usługi w obszarze e-marketingu, e-biznesu oraz e-government. W firmie Ideo zajmuje się doradztwem w zakresie wykorzystania technologii internetowej do celów marketingowych oraz biznesowych.
Prowadził oraz współuczestniczył w projektach dla takich marek jak: Asseco Poland SA, DnB Nord Polska S.A, AD Polska, Majonez Kielecki, Śnieżka, Krosno SA, Koral.
Uczestnik wielu konferencji o tematyce marketingowej oraz z obszaru zastosowania Internetu w biznesie. Współautor podręcznika "Internet na usługach marketingu".


Marcin Maj

Marcin Maj

Urodził się 11 listopada 1979 roku. Absolwent dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W branży reklamowej nieprzerwalnie od 12 lat.
W OS3 multimedia pojawił się 8 lat temu, początkowo jako New Media Development Manager, później jako Client Service Director i Warsaw Branch Manager. W 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej Dyrektorem Zarządzającym, obejmując tym samym pakiet udziałów spółki. W tym czasie udało mu się pozyskać szereg kluczowych klientów tak w Polsce, jak za granicą.
Do jego zadań należy koordynowanie pracy wszystkich oddziałów agencji i wzmacnianie jej pozycji na rynku polskim i międzynarodowym.
Jest specjalistą w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego.
Czuje nieustanny niedosyt wiedzy i kontaktów z ludźmi. Mimo pozycji lidera, nie pozwala innym iść za sobą, lecz obok siebie. Ci, z którymi pracuje i którym wyznacza cele są dla niego wartością nadrzędną. "Firma to ludzie" - stało się jego credo. A jeśli już spogląda w przeszłość to tylko po to, aby znaleźć punkt odniesienia do przyszłości.
Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Autor artykułów eksperckich (Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, etc), współautor książki "Standardy kierowania zespołem handlowym".
Gość programów telewizyjnych oraz radiowych.
Prywatnie pasjonat kina, motocykli i krawatów.


Marcin Olszewski

Marcin Olszewski

Dyrektor zarządzający oraz pomysłodawca i współtwórca V2Media - pierwszej w Polsce sieci internetowej reklamy video. Od 3 lat związany z grupą ARBOmedia AG, gdzie piastował stanowisko m.in. Agency Sales Managera w sieci ARBOnetwork. Współpracował przy kampaniach dla takich klientów, jak: Reebok, Adidas, Opel czy Knorr. Pasjonat pływania, blogger i fan interaktywnego video.





Robert Stopyra

Robert Stopyra

Absolwent wydziału zarządzania na UW. W branży mobilnej od początku kariery zawodowej. Zaczynał od sprzedaży gier na komórki w firmie Breakpoint. Później w firmie Mobile Entertainment Europe - już jako dyrektor sprzedaży - realizował kolejne pomysły na kampanie z wykorzystaniem marketingu i advergamingu mobilnego. Pracował przy kampaniach dla wiodących marek takich jak Gilette, Red Bull, West, Bruno Banani (Procter and Gamble), Clear czy Lech. Od ponad 3 lat zajmuję się wykorzystaniem usług mobilnych w kampaniach reklamowych. Prywatnie jest miłośnikiem windsurfingu, squasha i piłki nożnej.


Rafał Tyborowski

Rafał Tyborowski

WYKSZTAŁCENIE:
1996 - 1997 SGH (Szkoła Główna Handlowa), Podyplomowe Studium Menedżerskie (zarządzanie strategiczne, marketing, kierowanie ludźmi, zarządzanie operacyjne, prawne problemy zarządzania)
1989 - 1994 SGH (Szkoła Główna Handlowa), studia wyższe magisterskie, Wydział Handlu Wewnętrznego
1985 - 1989 XIX Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Warszawy
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
Od lipca 2008 Call2Action S.A. - Dyrektor Biura Reklamy
Wcześniej:
MEDIA REGIONALNE Sp. z o.o., spółka należąca do międzynarodowej grupy mediowej Mecom; właściciel regionalnych tytułów prasowych; stanowisko: Enterprise Sales Manager
AD VENTURE TEAM Sp. z o.o., Media Sales House (sprzedaż czasu reklamowego w stacjach telewizyjnych: VIVA Polska, 4FUN.TV, Polsat Sport, Sport Klub; sprzedaż powierzchni reklamowej w wydawnictwach: Świat Nauki, HI Magazine, Ergo, Świat Techniki, F1 Racing, Premiery, Miś, i inne); stanowisko: Wiceprezes, Deputy Director
MEDIA 5 / TELE 5 Sp. z o.o.; stanowisko: Deputy Director
IP Polska Sp. z o.o., spółka należąca do międzynarodowego koncernu mediowego RTL Group (sprzedaż czasu reklamowego w mediach elektronicznych: telewizja RTL 7, lokalne rozgłośnie radiowe, RH Contact; sprzedaż powierzchni reklamowej w mediach drukowanych: Dziewczyna, Pop Corn i inne); stanowisko: Deputy Director, Sales Support Director, Sales Executive
Biuro Reklamy lokalnych rozgłośni radiowych z siedzibą w Warszawie (AS Szczecin, RMI Poznań, MRFM Jelenia Góra, Radio Gorzów); stanowisko: właściciel


Krzysztof Urbanowicz

Krzysztof Urbanowicz

Prezes Mediapolis, dyrektor 5W Mignon-Media na Europę Wschodnią (www.mignon-media.com). Członek Jury Grand Format (Izba Wydawców Prasy: www.izbaprasy.pl). Autor bloga: Media Cafe Polska (http://mediacafepl.blogspot.com).
Szkolenia: ponad 160 gazet i magazynów od 1998 r. i ponad 350 firm (m. in. TP SA, PKN Orlen, PZU, Unilever...) od 2000 r. Trener dziennikarstwa od 1990 r. (Polska, Francja, Bułgaria, Rumunia, Litwa...).
Doradztwo w mediach (Audyty organizacyjne i strategiczne): "Gazeta Prawna" (Wyd. INFOR, 2005), "Kurier Lubelski" (Multico, 2002), "Businessman Magazine" (Business Press, 2002), "Dziennik Zachodni" (PolskaPresse, 2000), "Dziennik Lódzki" (PolskaPresse, 2000), "Express Ilustrowany" (PolskaPresse, 2000), "Gazeta Olsztyńska" (Wyd. Edytor, 1999).
Projekty gazet: "Kurier Lubelski", "Nowa Trybuna Opolska", "Gazeta Olsztyńska", plus ponad 60 gazet firmowych (m. in. TP SA, PKN Orlen, PZU, TVP, Unilever, Nestlé, Pepsi Cola, Bonduelle, ABB, DHL, Raiffeisen Bank, Statoil...)
Poprzednio: dyrektor polsko-francuskiej szkoły Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L'Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwerytet Warszawski), Członek Zarządu Fundacji Francusko-Polskiej na Rzecz Dziennikarstwa, odpowiedzialny za konsulting redakcyjny i kształcenie ustawiczne dziennikarzy w mediach (1996-98).
Poprzednio: Dziennikarz w mediach polskich (Zastępca Redaktora naczelnego"Super Express" 1994) i francuskich ("Le Figaro", "Le Quotidien de Paris", 1989-94); Korespondent Radio France International (RFI), francuskich dzienników "La Croix", "Info-Matin", "Le Parisien" i magazynu ekonomicznego "Le Moniteur du Commerce International" (1995-98).
Publikacje: "L'Empire nucléaire éclaté" (Rozbite atomowe imperium), Editions Michalon, Paryż 1994; "Kiosk, guide de l'actualité mondiale de l'année 1994", (Kiosk, przewodnik po aktualnościach światowych 1994 r.), Editions de l'Atelier, Paryż 1994 (współautor).

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78