centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 17.11.2010 Koordynator: Iwona Brokowska

Bezpieczna komunikacja elektroniczna banków z klientami to podstawa sukcesu i zadowolenia. Najważniejsze jednak jest aby komunikacja była efektywna, zgodna z obowiązującym prawem i satysfakcjonująca dwie strony. Istotną rolę pełnią systemy IT, które muszą być dostosowane do potrzeb klientów oraz stanowić kanał dystrybucyjny produktów bankowych. Tej tematyce poświęcimy XXIII edycję Forum Bankowości Elektronicznej a przedstawicieli instytucji finansowych zapraszamy do udziału w niej.

PROGRAM

17 listopada 2010 r.
10:00 Wykład wprowadzający: CRM jako podstawa biznesu wspomagana informatyką - budowa relacji z klientami poprzez elektroniczne kanały komunikacji
  • Marketing relacji jako punkt wyjscia i baza dla CRM2
  • Biznesowy wymiar CRMu czyli czym jest i do czego się przydaje przedsiębiorcy
  • CRM w budowaniu źródeł rentowności i ograniczaniu ryzyka,czyli korzyści z właściwej segmentacji rynku i klienta
  • CRM operacyjny i analityczny jako czynnik różnicujący elektroniczne kanaly komunikacji biznesowej.Czego oczekujemy od systemow informatycznych?
  • Bazy danych o kliencie jako podstawasystemu informatycznego - co powinniśmy wiedziec i dlaczego o kliencie i działalności firmy na rzecz klienta
  • Warunki udanego wdrozenia CRM i jego bariery
prof. dr hab. Krzysztof Opolski
11:30 Prezentacja sponsorska: Secure your customer service in e-banking
Trust is the key for success in e-banking. Knowing your customers enables right message, mobile enables the right timing and feeling of control, providing simplicity creates environment trust and all is finalized with right level of security and convenience.
Sami Uski
(Advisor, Front End Transformation, Financial Services, TIETO)
12:10 Prezentacja sponsorska: Podpis elektroniczny w bankowości
  • projekt ustawy o podpisie elektronicznym
  • podpis osobisty w pl.ID
  • podpis elektroniczny w bankowości
Elżbieta Włodarczyk
(dyrektor linii biznesowej podpis elektroniczny, KIR S.A.)
12:50 Przerwa, poczęstunek
13:20 Wykład: Crowdsourcing jako formuła interakcji banku z klientami w kanałach zdalnych
  • Idea "otwartych innowacji"
  • Główne wymiary croudsourcingu
  • Procesy tworzenia wiedzy
  • Warunki efektywności crowdsourcingu
dr Emil Ślązak
(Katedra Bankowości SGH)
14:00 Prezentacja: Nowy produkt w bankowości internetowej czyli historia kredytowa z BIK
  • Nowy produkt w bankowości internetowej
  • Korzyści dla klientów korzystających z raportów
  • Procedura uzyskania raportu poprzez bankowość elektroniczną
  • Jak nawiązać współpracę z BIK w zakresie wdrożenia produktu BIK
Joanna Charlińska, Robert Siuchno
(Biuro Informacji Kredytowej)
14:30 Prezentacja: Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego: przyszłość wielobankowości korporacyjnej
I. Aktualne rozwiązania
  • rozwiązania bankowości elektronicznej online, w tym korzyści dla banków:
    1. więcej serwisów na portalu
    2. lepsze relacje z klientami
    3. oszczędności
  • korzyści dla firm:
    1. nie wymaga oprogramowania
    2. więcej serwisów bankowych, oszczędności
    3. wada: brak wielobankowości
  • rozwiązania wielobankowe (offline) - na przykład model "MultiCash", system znany i stosowany w Polsce:
    1. połączenie z wieloma bankami
    2. dobra integracja z systemami rachunkowości/ ERP (dla WSZYSTKICH kont)
    3. oczekiwany przy interesach międzynarodowych (znaczna część sektorów bankowych w DE, AT, CH, FR...)
  • nowe rozwiązania - pełna wielobankowość opierająca się na:
    1. otwartych standardach: SWIFT, EBICS (wyjaśniona zostanie idea i znaczenie protokołu EBICS)
    2. możliwość uwzględnienia połączeń własnościowych (usługi sieciowe - /WebServices/)
II. Wielobankowość online - Portal MultiCash
  • wymagania
  • rozwiązanie
  • referencje
  • potencjalne użytkowanie w Polsce i za granicą
Dirk Voelkel (Omikron)
Andrzej Jastrzębski (Andra)
15:00 Przerwa
15:15 Wykład: Aspekty prawne elektronicznej komunikacji bankowej - odpowiedzialność odszkodowawcza banków za wadliwie wykonane transakcje elektroniczne
  • Odpowiedzialność banków w związku z wadliwą realizacją bankowego rozliczenia pieniężnych dziś w prawie polskim
  • Odpowiedzialność banków na gruncie obowiązującego Rozporządzenia (WE) 2560/2001 w sprawie płatności transgranicznych (i plany jego zmiany)
  • Odpowiedzialność banków za bankowe rozliczenia pieniężne w środowisku elektronicznym w Dyrektywie PSD
  • Odpowiedzialność banków za bankowe rozliczenia pieniężne w środowisku elektronicznym w projekcie (Ministerstwa Finansów) ustawy implementującej Dyrektywę PSD
Mecenas Piotr Bodyl-Szymala
16:00 Zakończenie programu

Firmy zainteresowane udziałem w programie forum
- proszę o kontakt - Iwona Brokowska tel. 509 014 789

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78