centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 10.08.2010 Koordynator: Agata Soboń
PATRON HONOROWY
PATRON PROMOCYJNY

Wg badań na świecie każdego dnia tworzonych jest ponad 5 tyś. nowych narzędzi wspomagających strategie marketingowe on-line. Paradoksalnie w XXI wieku aż 84% marketerów sądzi, że o e-marketingu wiemy już wszystko. Dlatego właśnie tylko 16% wszystkich strategii marketingowych przyniesie ponadnormatywną konwersję, która znacznie zwiększy przychody ze sprzedaży on-line w najbliższych latach.
Zapraszamy na konferencję, podczas której poznasz nowe narzędzia i techniki ich wykorzystania oraz najnowsze badania, które pozwolą Ci wygrać nową wojnę o rynek i zbudować przewagę nad konkurencją.
Do udziału zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe.

Do zobaczenia na forum,
Jacek Rozenek, Marcin Maj, Dagmara Żółtek, Adam Dyba, Tomasz Glinka, Michał Brański, Borys Wróbel, Katarzyna Domańska, Wojciech Kałużny, Anna Gumkowska.

Forum poprowadzi Jarosław Żeliński, niezależny analityk i projektant systemów, kontraktowy wykładowca przedmiotów modelowanie biznesowe w Akademii Morskiej w Gdyni i Politechniki Warszawskiej, doktorant Katedry Informatyki Gospodarczej SGH.

PROGRAM

10 sierpnia 2010 r.
08:30 Rejestracja uczestników, poranna kawa
09:30 Otwarcie Forum i wprowadzenie do programu
09:40 Wizerunek ekspercki jako narzędzie marketingu on-line
  • Wizerunek on-line, czyli "ekspert" sprzedaje
  • Emocje w sieci, czyli jak wzbudzić pożądanie do marki?
Jacek Rozenek
(Ekspert Langas Group, specjalista w zakresie zarządzania wrażeniem w biznesie, perswazji oraz zaawansowanych technik wpływu)
10:30 Interaktywność, jako narzędzie wspierania sprzedaży
Internet obecnie to już nie tylko wizerunek i działania wspierające kampanie w mediach tradycyjnych. Internet to pełnoprawne medium sprzedażowe z bogactwem interakcji, które ma do zaoferowania konsumentowi. Interaktywność to natomiast nie tylko Internet, to szerokie pojęcie określające całość komunikacji nastawionej na uzyskanie akcji zwrotnej. Interaktywność definiowana w ten sposób czepie mechanizmy z różnych mediów nie tylko sieci. Agencje Interaktywne stają w centrum komunikacji nastawionej na dialog z konsumentem oferując pod jednym dachem kompleksowy zakres usług nastawionych na efekt.
  • Istotne fakty i dane liczbowe na temat handlu i sprzedaży poprzez media interaktywne
  • Trend rynkowy, rozwój rozwiązań interaktywnych skupionych na generowaniu i wspieraniu sprzedaży. Agencja Interaktywna w centrum tych działań
  • Case study, przykłady kampanii interaktywnych nastawionych na sprzedaż z rynku światowego. Przedstawienie doświadczeń agencji na polskim rynku
  • Kierunki rozwoju, przyszłość sprzedaży poprzez media interaktywne
Marcin Maj
(Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia)
11:30 Przerwa na kawę
11:40 Kto tworzy produkty w XXI wieku?
W XXI wieku, który wyznaczany jest przez globalizację, niemożliwe jest kontynuowanie budowania przewagi konkurencyjnej w oparciu o tradycyjne zasoby. Zmianie uległo wiele czynników, w tym sami konsumenci. Czy jednak producenci są na te zmiany przygotowani? A czy są gotowi na dalsze masowe oferowanie produktów i założenie, że rynek wchłonie wszystko, co zaoferują?
Podczas prezentacji zostaną przedstawione przykłady firm, a także produktów, które są zwiastunami nadchodzących zmian. Zmiany te nie nadejdą w sposób rewolucyjny, lecz raczej jako ewolucja, i nie tylko marketingu, lecz całego modelu ekonomicznego. Będziemy mieć do czynienia z wikinomią...
Dagmara Żółtek
(Senior Strategy Manager, Adv.pl)
12:20 In-game advertising
  • Kim są gracze komputerowi i konsolowi w Polsce
  • Wydatki na reklamę w grach
  • Zalety advergames
  • Advergames - przykłady z polskiego i zagranicznego rynku
  • Reklama dynamiczna w grach
  • Postrzeganie reklam w grach komputerowych i konsolowych przez graczy
  • Formy reklamowe, sposoby pomiaru
  • Przykłady kampanii reklamy dynamicznej w grach
Adam Semik
(Sales Director, AdAction)
12:50 Przerwa na lunch
13:20 Gry w reklamie, reklamy w grach
  • Gry jako element serwisów społecznościowych
  • Gry reklamowe jako takie
  • Czym kierować się przy tworzeniu gier
  • Przykłady realizacji advergame z Polski ze Świata
Tomasz Glinka
(Redefine Sp. z o.o. / nobagames.com)
13:50 Social media, czyli nowa forma "podatku"?
  • Co sprawia, że social media przymusza marki do sprintu?
  • 2 szkoły social media marketingu
  • Jak szerokie jest pojęcie "ambasador marki"?
  • Pogromcy mitów narosłych wokół marki
Zuzanna Rutkowska
(Head of Strategy brand karma)
14:20 Mobile: miejsce gdzie spotkały się social, sprzedaż i direct marketing
  • Mobile marketingowe trendy w Polsce i na świecie
  • Jak "sprzedać" konsumentowi wartości marki i zaangażować go w dialog
  • Jak w oparciu o dialog sprzedać konsumentowi produkt
  • ...czyli mobilne kampanie, które angażowały, oraz te, które sprzedawały wprost
  • Mobile - nowa era direct marketingu?
Borys Wróbel
(Group Account Director, Członek Zarządu mobijoy!)
14:50 Przerwa na kawę
15:10 Czy e-marketing może być eko?
  • Ekologia - chwilowa moda, czy trend?
  • Tanie chwyty, greenwashing i ekologizm - czyli jakich błędów nie popełniać
  • 7 skutecznych sposobów na wygraną w walce o przewagę konkurencyjną
  • Best of the best (przykłady z kraju i ze świata)
Katarzyna Domańska
(Kierownik ds. Marketingu i PR, Ekologia.pl)
15:40 Współczesny display jako nowoczesna forma reklamy wizerunkowej w Internecie
  • Spadek znaczenia wskaźnika CTR
  • Wielkoformatowe formy reklamowe
  • Banery interaktywne
  • Najlepsze case study
Wojciech Kałużny
(Managing Director sieci ARBOnetwork)
16:10 Serial wideo nośnikiem przekazu reklamowego
W maju i czerwcu internauci mogli śledzić serial internetowy "Nie-zła mama" - wspólne przedsięwzięcie Agory i A2 Multimedia, realizowane z domem mediowym Mindshare oraz sponsorem serialu, firmą Kimberly-Clark, producentem pieluszek Huggies.
Komunikacja marki Huggies wykraczała znacznie poza standardowe usługi związane z reklamą wideo w internecie: nie ograniczała się jedynie do brandingu czy product placement. Innowacyjne podejście pozwoliło na głęboką integrację fabuły serialu z przekazem marki, wszystko zaś wspierały działania redakcyjne promujące ideę "prawdziwego" macierzyństwa oraz aktywność w mediach społecznościowych.
Anna Gumkowska (Project Manager Agora SA Segment Internet)
Paulina Kierczyńska (Director, Client Leadership, Mindshare Polska)
16:40 Zakończenie programu, wręczenie certyfikatów
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78