centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 10.08.2010 Koordynator: Agata Soboń

PRELEGENCI

Katarzyna Domańska

Katarzyna Domańska

Absolwentka London School of Public Relations, specjalista, praktyk w zakresie marketingu bezpośredniego. Poprzednio prezes i dyrektor zarządzający spółki ThinkOpen, działającej w branży marketingu interaktywnego.
Prowadzi wykłady, szkolenia i warsztaty marketingowe m.in. dla Informedia Polska, Centrum Promocji Informatyki, InternetStandard.pl, Software.com, WSPiZ im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ma na swoim koncie wiele wystąpień dla organizacji branżowych (m.in. EMOTA) a także publikacji w prasie branżowej m in.: Marketing w Praktyce, Brief, Media i Marketing Polska.


Tomasz Glinka

Tomasz Glinka

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych na poziomie MBA International Marketing.
Od 9 lat związany z branżą multimedialną, pracował w czołowych agencjach interaktywnych, a od 2007 roku jest partnerem zarządzającym Hotchili multimedia.
Od 4 lat bardzo ściśle związany z branżą gier reklamowych i reklamy w grach, obecnie rozwija markę nobagames.com w ramach spółki Redefine.


Anna Gumkowska

Anna Gumkowska

W firmie odpowiedzialna za komunikację w społecznościach internetowych (koordynacja działań Social Media grupy Gazeta.pl)oraz wsparcie sprzedaży w zakresie tworzenia niestandardowych ofert reklamowych dla klientów portalu Gazeta.pl.
Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i pisze doktorat z zakresu computer mediated communication.





Wojciech Kałużny

Wojciech Kałużny

Absolwent wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej. Specjalista w zakresie reklamy internetowej i planowania Internetu. Od trzech lat pracuje w największej sieci reklamowej ARBOnetwork, gdzie od września 2008 pełnił stanowisko kierownika działu sprzedaży agencyjnej. W styczniu 2010 roku objął stanowisko Managing Directora sieci ARBOnetwork. Współpracuje z największymi domami mediowymi min. Universal McCann, Zed Digital, Mediacom. Jest odpowiedzialny za realizacje niemal tysiąca kampanii reklamowych w internecie dla takich klientów jak Polkomtel, P&G, Loreal, Masterfoods, czy Netia.
Brał udział w wielu projektach branżowych, między innymi we wprowadzaniu na polski rynek nowych form reklamowych - dynamic wallpaper czy TrippleBillboard, jak i współuczestniczył w tworzeniu oferty i uruchomieniu pierwszej polskiej sieci reklamy behawioralnej - behavia. Zajmuje się doradztwem w zakresie rozbudowy i rozwoju serwisów internetowych pod kątem zwiększenia ich atrakcyjności dla reklamodawców. W sieci ARBOnetwork jest brand managerem takich serwisów, jak Grono.net, Dziennik.pl, ePuls.pl czy Fotosik.pl.


Paulina Kierczyńska

Paulina Kierczyńska

Experience:
- Over 5 years experience in Mindshare.
- Currently leader of one of 4 client service teams
- Working for such Clients as: BP, Castrol, Lufthansa, United International Pictures, IBM, SAP, Kimberly-Clark, Mobilking, Pfizer, Wyeth
- Handling all media types both on strategic and tactical level

Important projects:
- Madagaskar (UIP) Brown Effie 2006 award;
- launching Wild Bean Cafe - BP brand on Polish market
- Nie-zła mama - online series for Huggies

Scope of work:
- strategic planning
- planning / buying
- media projects managing
- client service


Marcin Maj

Marcin Maj

Urodził się 11 listopada 1979 roku. Absolwent dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W branży reklamowej nieprzerwalnie od 12 lat.
W OS3 multimedia pojawił się 8 lat temu, początkowo jako New Media Development Manager, później jako Client Service Director i Warsaw Branch Manager. W 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej Dyrektorem Zarządzającym, obejmując tym samym pakiet udziałów spółki. W tym czasie udało mu się pozyskać szereg kluczowych klientów tak w Polsce, jak za granicą.
Do jego zadań należy koordynowanie pracy wszystkich oddziałów agencji i wzmacnianie jej pozycji na rynku polskim i międzynarodowym.
Jest specjalistą w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego.
Czuje nieustanny niedosyt wiedzy i kontaktów z ludźmi. Mimo pozycji lidera, nie pozwala innym iść za sobą, lecz obok siebie. Ci, z którymi pracuje i którym wyznacza cele są dla niego wartością nadrzędną. "Firma to ludzie" - stało się jego credo. A jeśli już spogląda w przeszłość to tylko po to, aby znaleźć punkt odniesienia do przyszłości.
Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Autor artykułów eksperckich (Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, etc), współautor książki "Standardy kierowania zespołem handlowym".
Gość programów telewizyjnych oraz radiowych.
Prywatnie pasjonat kina, motocykli i krawatów.


Jacek Rozenek

Jacek Rozenek

Ekspert Langas Group (www.langas.pl)
Specjalista w zakresie zarządzania wrażeniem w biznesie, perswazji oraz zaawansowanych technik wpływu.
Osobisty trener i coach najtęższych głów biznesu. Coach najwyższej kadry menedżerskiej takich firm jak Deutsche Bank, BPH, Narodowy Bank Polski, Pekao S.A., Panasonic, AXA.
Wykładał w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Stworzył program szkolenia i coachingu dla kadry menedżerskiej wielu firm.
Instruktor II st. Wschodnich Sztuk Walki.
W swojej karierze przeszedł wszystkie szczeble zarządzania - od specjalisty do dyrektora generalnego.
Specjalizuje się w projektowaniu procesów biznesowych podnoszących efektywność organizacji.
Reżyser dubbingu, współpracował z 20Th' Century Fox w Los Angeles i Lucas Film w San Francisco.
Aktor teatralny (T. Współczesny i T. Prezentacje), telewizyjny ("Samo Życie", "Złotopolscy", "Klan", "Na dobre i na złe", "Pensjonat pod Różą"... i filmowy "Rozdroże café", "Chopin pragnienie miłości", "Popiełuszko", "Generał Nil").


Borys Wróbel

Borys Wróbel

Ekspert w zakresie wykorzystania nowych, mobilnych mediów w komunikacji marketingowej. Od 10 lat związany z branżą reklamową. Doświadczenie zdobywał pracując dla takich agencji jak DougFaberFamily (Change) oraz Lowe GGK, gdzie do końca 2004 roku zajmował się m.in. komunikacją marek personal care dla Unilever w Europie Środkowo-Wschodniej.
Od 2005 roku związany jest z mobijoy!.W mobijoy! Group Account Director, Członek Zarządu, koordynuje pracę działu Client Service. Odpowiada za business development, aktywnie działa na rzecz rozwoju propagowania nowych interaktywnych, mobilnych kanałów komunikacji marketingowej.
Jest fanem MTB downhill'u, snowboardowych wypraw zimowych oraz trekkingu. Pasjonują go sporty motorowe - ostatnio głownie na Xbox'ie.


Dagmara Żółtek

Dagmara Żółtek

Ukończyła dwa kierunki na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu: stosunki międzynarodowe oraz komunikację marketingową, gościła także na Technische Universitat Chemnitz w Niemczech. Doświadczenie zawodowe zdobywała początkowo w K2 Internet oraz Nivea Polska (podwójna laureatka konkursu Grasz o Staż) oraz praktykowała w USA. Z Adv.pl jako Senior Strategy Manager związana od 2005 roku. Współtworzyła strategie e-marketingowe dla takich marek jak: WINIARY (3 lata, Webstarfestival 2007, winiary.pl), Smakija, Jogobella, Always, Avon, Wizaz.pl, Orange (Webstarfestival 2007, doprzesady.pl), Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego (Webstarfestival 2007, miasteczko-kozminskiego.pl) oraz BRE Bank. Świeża absolwentka Szkoły Strategii Marki (SAR).

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78