centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 21.09.2010 Koordynator: Agata Soboń

PRELEGENCI

Grażyna Białopiotrowicz

Grażyna Białopiotrowicz

Jest trenerem biznesu, trenerem rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalistą w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych.
Jest autorką i realizatorką wielu programów biznesowych, dotyczących profesjonalnej obsługi Klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Prowadzi treningi dla menedżerów, kadry kierowniczej oraz pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta.
Jest osobistym doradcą osób publicznych w zakresie rozwoju własnego oraz kreowania pozytywnego wizerunku.
Posiada wiele publikacji na temat psychologii obsługi Klienta.
Jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Autorka książek:
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce Poltext Warszawa 2009
Sztuka aktywności Poltext Warszawa 2004
Kobieta-mężczyzna psychologiczne gry w miłości i biznesie Poltext Warszawa 2005
Psychologia w pracy zarządcy nieruchomości COIB Warszawa 2006
Współautorka książek:
Nieruchomości w Polsce. Pośrednictwo i zarządzanie. Kompendium Europejski Instytut Nieruchomości Warszawa-Kraków 2008
Obrót nieruchomościami pod red. I. Foryś Poltext Warszawa 2009
Zaprasza na swoją stronę internetową: www.gbialopiotrowicz.com.pl


Włodzimierz Gogołek

Włodzimierz Gogołek

jest profesorem na Uniwersytecie Warszawskim w Instytucie Dziennikarstwa. Jego życie zawodowe związane jest z informatyką, początkowo jako inżyniera dbającego o sprawność uczelnianego komputera, potem zajmującego się konstrukcją urządzeń ułatwiających współpracę człowieka z maszynami (za pośrednictwem dźwięku i obrazu) do celów dydaktycznych. Następnie przez kilka lat był brokerem informacji onlinowych, a potem wdrażał Internet w PAP, która jako pierwsza na świecie agencja informacyjna udostępniała komercyjny serwis online przez Internet. Równolegle prowadził i prowadzi nadal badania naukowe oraz zajęcia dydaktyczne związane z praktycznymi wdrożeniami technologii informacyjnych w dydaktyce, mediach i biznesie.
Więcej na: www.gogolek.com/ja.html


Michał Jaśniok

Michał Jaśniok

Gliwicki samorządowiec (bezpartyjny), radny miasta na prawach powiatu nieprzerwanie od 11 lat, autor i współautor kampanii wyborczych do Sejmu, Senatu i rad miejskich, zwolennik budowania długotrwałych relacji na linii polityk-wyborca w oparciu o obustronną wymianę korzyści i standardy etyczne, autor ponad 20 publikacji poświęconych zarządzaniu strategicznemu w polityce, w tym książki "Strategie marketingowe na rynku politycznym", wydanej przez Wolters Kluwer Business w 2007 roku, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalność naukowa: marketing polityczny, marketing organizacji non-profit, zarządzanie strategiczne, 33 lata.


Krzysztof Urbanowicz

Krzysztof Urbanowicz

Prezes Mediapolis, dyrektor 5W Mignon-Media na Europę Wschodnią (www.mignon-media.com). Członek Jury Grand Format (Izba Wydawców Prasy: www.izbaprasy.pl). Autor bloga: Media Cafe Polska (http://mediacafepl.blogspot.com).
Szkolenia: ponad 160 gazet i magazynów od 1998 r. i ponad 350 firm (m. in. TP SA, PKN Orlen, PZU, Unilever...) od 2000 r. Trener dziennikarstwa od 1990 r. (Polska, Francja, Bułgaria, Rumunia, Litwa...).
Doradztwo w mediach (Audyty organizacyjne i strategiczne): "Gazeta Prawna" (Wyd. INFOR, 2005), "Kurier Lubelski" (Multico, 2002), "Businessman Magazine" (Business Press, 2002), "Dziennik Zachodni" (PolskaPresse, 2000), "Dziennik Lódzki" (PolskaPresse, 2000), "Express Ilustrowany" (PolskaPresse, 2000), "Gazeta Olsztyńska" (Wyd. Edytor, 1999).
Projekty gazet: "Kurier Lubelski", "Nowa Trybuna Opolska", "Gazeta Olsztyńska", plus ponad 60 gazet firmowych (m. in. TP SA, PKN Orlen, PZU, TVP, Unilever, Nestlé, Pepsi Cola, Bonduelle, ABB, DHL, Raiffeisen Bank, Statoil...)
Poprzednio: dyrektor polsko-francuskiej szkoły Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L'Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwerytet Warszawski), Członek Zarządu Fundacji Francusko-Polskiej na Rzecz Dziennikarstwa, odpowiedzialny za konsulting redakcyjny i kształcenie ustawiczne dziennikarzy w mediach (1996-98).
Poprzednio: Dziennikarz w mediach polskich (Zastępca Redaktora naczelnego"Super Express" 1994) i francuskich ("Le Figaro", "Le Quotidien de Paris", 1989-94); Korespondent Radio France International (RFI), francuskich dzienników "La Croix", "Info-Matin", "Le Parisien" i magazynu ekonomicznego "Le Moniteur du Commerce Interntional" (1995-98).
Publikacje: "L'Empire nucléaire éclaté" (Rozbite atomowe imperium), Editions Michalon, Paryż 1994; "Kiosk, guide de l'actualité mondiale de l'année 1994", (Kiosk, przewodnik po aktualnościach światowych 1994 r.), Editions de l'Atelier, Paryż 1994 (współautor).


Piotr Waglowski

Piotr Waglowski

Prawnik, autor serwisu VaGla.pl Prawo i Internet (www.vagla.pl), słuchacz studiów doktoranckich prowadzonych w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk. Otrzymał tytuł Internetowego Obywatela Roku 2001, przyznany przez Komitet Organizacyjny Internetu Obywatelskiego za istotny wkład w budowanie podstaw społeczeństwa informacyjnego w Polsce, w listopadzie 2005 roku został odznaczony Brązowym Krzyżem Zasługi nadanym przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej za zasługi dla rozwoju informatyzacji w Polsce.
Wszedł w skład Komitetu Organizacyjnego obchodów Światowego Dnia Telekomunikacji w roku 2002 oraz 2003, w roku 2007 wszedł w skład Komitetu Organizacyjnego obchodów Światowego Dnia Społeczeństwa Informacyjnego. Członek Założyciel, a następnie (w latach 2000-2006) członek zarządu stowarzyszenia Internet Society Poland (http://www.isoc.org.pl). W latach 2006-2007 członek Rady Informatyzacji pierwszej kadencji - organu opiniodawczo-doradczego ministra właściwego do spraw informatyzacji, w marcu 2007 wybrany do Rady Izby Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (w PIIT reprezentuje spółkę UBIK Business Consulting sp. z o.o.). Autor książki Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu, Gliwice 2005.

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78