centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 02.08.2011 Koordynator: Agata Soboń
PATRON HONOROWY

"Szybkość kanałów komunikacji w Internecie sprawia, że konsumenci bombardowani są tysiącami reklam dziennie. Zatem by skutecznie docierać do Klienta marketerzy muszą stosować coraz bardziej innowacyjne narzędzia i coraz bardziej skomplikowane strategie marketingowe."

Zapraszamy na kolejną edycję Forum Marketingu Internetowego, podczas którego prezentujemy najskuteczniejsze narzędzia i nowe możliwości marketingu internetowego, które pomagają marketerom zbudować skuteczną strategię online i zmaksymalizować konwersję.
Podczas Forum:
- Dowiesz się jak zbudować i zrealizować skuteczną strategię online
- Nauczysz się jak efektywnie wzbudzić pożądanie do marki
- Dowiesz się jak skutecznie budować bazy danych e-mail
- Poznasz nowe możliwości targetowania kampanii video online
- Nauczysz się jak zarządzać relacjami z Klientem i jak wzbudzić zaufanie do marki
- Zdobędziesz wiedzę na temat nowych trendów w marketingu wirusowym
- Dowiesz się jak wykorzystać narzędzia marketingu mobilnego w kampaniach internetowych
- Poznasz nowe narzędzia i możliwości marketingu internetowego

Do udziału zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe

PROGRAM

2 sierpnia 2011 r.
09:00 Rejestracja uczestników, poranna kawa
10:00 Wstęp i prowadzenie obrad
Jarosław Żeliński
(niezależny konsultant biznesowy, IT-Consulting)
10:10 Wykład: Wszyscy jesteśmy inni...
  • Typowe grupy celowe w komunikacji marketingowej, a rzeczywistość
  • Czy można podzielić użytkowników internetu na segmenty i co z tego dla nas wynika jako marketerów?
  • Kto klika i czy to właściwa miara efektywności?
  • Jakie są trendy w definiowaniu celów przed internetem?
Adam Wysocki
(Dyrektor Zarządzający, Agencja Interaktywna NEXT z grupy SMVG)
10:40 Wykład: 7 zasad tworzenia zintegrowanych strategii marketingu internetowego
  • Jak stworzyć spójną strategię komunikacji w mediach cyfrowych?
  • Czy warto zachęcić konsumentów do dzielenia sie informacjami o marce?
  • Jak zaangażować ich z relacje z marka?
  • Jak dostarczać im wartości które są przez nich pożądane?
  • Czy działać na własną rękę czy szukać partnerów?
  • Jak mierzyć efekty prowadzonych działań?
Anna Sakowicz
(Partner, Invention, Dom Mediowy Mindshare Polska)
12:10 Przerwa na lunch
12:40 Wykład: Co ma technologia do strategii i kreacji? Innowacyjne narzędzia budowania marki w Internecie
  • Kiedy innowacyjna technologia przestaje być gadżetem marketingowym, a faktycznie realizuje cele kampanii reklamowej on-line?
  • Czy wykorzystanie innowacyjnej technologii równa się zdobycie pałeczki lidera na rynku?
  • Jak brandy powinny inwestować w nowe technologie i nie zapominać o konsumencie?
Magdalena Surowiec (CEO, Adv.pl)
Beata Turlejska-Zduńczyk (Sales & Service Director, Adv.pl)
13:10 Wykład: Budowanie strategii wymagających brandów w Internecie
  • Jakie brandy uważamy za trudne w komunikacji online i dlaczego?
  • Główne kanały komunikacji online dla brandów alkoholowych
  • Case studies
Paweł Jędrak
(Staretegy Director, Adv.pl)
13:30 Wykład: Viral Marketing. Nowe oblicze wirusa
  • Krótka historia viral marketingu
  • Życie wirusa bez social media i w obliczu social media
  • Jak Kaszpirowski zahipnotyzował 2,5 mln ludzi - case study z Sercem i Rozumem w roli głównej
Mariusz Pełechaty
(Social Media Manager, Adv.pl)
14:00 Wykład: Relation Marketing Strategy. Jak zjednać sobie Klientów na zawsze?
  • Za co kochają nas klienci?
  • Komunikat jako nagroda
  • Sieciowy korpus dyplomatyczny
Zbigniew Skarul
(Prezes, Agencja Marketingu Relacyjnego Oskar Wegner)
14:30 Przerwa na kawę
14:50 Wykład: Skuteczne wykorzystanie własnych i zewnętrznych baz adresowych w komunikacji e-mail marketingowej
  • Kiedy budować własną bazę, a kiedy korzystać z baz zewnętrznych?
  • Jakie techniki wykorzystywać w rozbudowie i zarządzaniu własną listą mailingową?
  • Co i kiedy wysyłać?
  • Jakie najnowsze narzędzia mają do dyspozycji marketerzy?
Roman Grygierek
(Brand Manager, Inis sp. z o.o.)
15:20 Wykład: Reklama Mobilna. Jak znaleźć się tam, gdzie są Klienci?
  • Jak marki mogą zwiększyć sprzedaż poprzez budowanie własnych aplikacji aplikacje
  • Jak sięgnąć po geolokalizacje, by trafić na zyski
  • Trendy na polskim rynku i odpowiedz na pytanie czy każdy ma juz smartfona
Borys Wróbel
(CEO, Redmobile)
15:50 Wykład: Ocean możliwości w reklamie video online
  • Wideo w Internecie kiedyś i teraz
  • Targetowanie przekazów
  • Co możemy zmierzyć?
Marcin Olszewski
(Head of V2Media, ARBOinteractive)
16:20 Zakończenie programu Forum. Wręczenie certyfikatów
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78