centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 02.08.2011 Koordynator: Agata Soboń

PRELEGENCI

Prelegenci | Roman Grygierek

Roman Grygierek

Roman Grygierek

Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Częstochowskiej. Jako Brand Manager był odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek systemu do e-mail marketingu Inis. Obecnie koordynuje działania marketingowe i komunikacyjne firmy, nadzoruje rozwój technologiczny oraz współpracuje bezpośrednio z kluczowymi klientami korzystającymi z systemu Inis doradzając im w obszarze e-mail marketingu. Wcześniej pełnił funkcję Kierownika Działu Marketingu giełdowej spółki Alumast S.A. Jest autorem licznych artykułów o tematyce biznesowej i członkiem grupy roboczej e-mail marketingu w IAB Polska.

Prelegenci | Paweł Jędrak

Paweł Jędrak

Paweł Jędrak

Strategy Director w Adv.pl. Odpowiedzialny za działania Działu Strategii w agencji. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oraz realizacji złożonych kampanii marketingowych oraz budowaniu wizerunku marki z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingowych i nowych mediów. Przed przejęciem zarządzania nad zespołem strategów w Adv.pl pracował m.in. dla Philip Morris Polska i TP Internet.

Prelegenci | Marcin Olszewski

Marcin Olszewski

Marcin Olszewski

Pomysłodawca i współtwórca V2Media - pierwszej w Polsce sieci internetowej reklamy wideo. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale zarządzania o specjalizacji marketingowej. Od 2006 roku związany z grupą ARBOmedia, gdzie piastował stanowisko m.in. Agency Sales Managera w sieci ARBOnetwork. Współpracował przy kampaniach dla takich klientów jak: Reebok, Adidas, Opel czy Knorr. Członek grupy roboczej w IAB Polska, poświęconej tematyce wideo online. Pasjonat pływania, blogger i fan interaktywnego wideo.

Prelegenci | Mariusz Pełechaty

Mariusz Pełechaty

Mariusz Pełechaty

Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Społecznych na Uniwersytecie Wrocławskim. Pasjonat mediów społecznościowych, związany z tą tematyką od początku pracy w agencji Adv.pl. Współautor książki "E-marketing w akcji". W Adv.pl jako Social Media Manager przewodzi zespołowi odpowiedzialnemu za działania m.in. dla Philip Morris Polska, Wyborowa, Tesco, TP. Współautor skutecznej strategii dla Serca i Rozumu na Facebooku.

Prelegenci | Anna Sakowicz

Anna Sakowicz

Anna Sakowicz

Jest odpowiedzialna za proces powstawania i implementacji projektów strategicznych dla klientów firmy. Zarządza pracami pionu Invention, specjalizującego się w opracowywaniu i realizacji niestandardowych rozwiązań reklamowych z wykorzystaniem nowych mediów. Odpowiada za szkolenia i rozwój plannerów w zakresie planowania strategii komunikacyjnych opartych na nowych mediach (social, gaming, mobile, branded content, video). W ramach prac Zarządu podlega jej m.in. agencja kreatywna Made in Mind, działająca w strukturach domu mediowego Mindshare, działania PR oraz budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi. Z Mindshare Polska związana od 2000 roku. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej, prelegent wielu konferencji, członek jury konkursów branżowych (Mixx Awards, Media Trendy), mentor w konkursie StartupFest. Jej projekty zdobywały liczne nagrody w konkursach branżowych Media Trendy, Effie oraz MIXX Awards. W 2011 roku została nagrodzona przez IAB tytułem Człowieka Roku 2011. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Finanse i Bankowość oraz Studiów Podyplomowych, na kierunku Marketing i Strategie Marketingowe, a także Programu Rozwoju Umiejętności Menedżerskich "Management 2009".

Prelegenci | Zbigniew Skarul

Zbigniew Skarul

Zbigniew Skarul

Ekspert w dziecinie komunikacji marketingowej. Współtwórca strategii reklamowych firm Amica, MK Cafe, Unity Line, Jutrzenka, Nordea, Teva. Współautor koncepcji programów relacyjnych i lojalnościowych firm Lotos, Purmo, JVC, 3M, Aviko, Farm Frites, HDI, Allianz, Macro Cash and Carry, Basf, Santander oraz pionierskiego w Europie programu Toyota More organizowanego przez Toyota Motor Poland oraz Toyota Bank.
Absolwent Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskeigo. W latach 1986 - 1995 dziennikarz Polskiego Radia i Telewizji Polskiej w Szczecinie, stały współpracownik Businessman Magazine. Autor wielu artykułów poświęconych rynkowi reklamy. Stypendysta United States Information Agency - uczestnik programu edukacyjnego poświęconego biznesowym aspektom funkcjonowania mediów na Duke University (NC). W latach 2005 - 2008 uczestnik zaocznych studiów doktoranckich na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.
Wieloletni wykładowca szczecińskich uczelni wyższych - Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, Wyższej Szkoły Zarządzania i Wyższej Szkoły Integracji Europejskiej, twórca programów szkoleniowych organizowanych przez Północną Izbę Gospodarczą, prelegent seminariów marketingowych organizowanych przez Transworld Advertising Agency Network.

Prelegenci | Magdalena Surowiec

Magdalena Surowiec

Magdalena Surowiec

Związana z Adv.pl już 10 lat. Była m.in. Pełnomocnikiem Zarządu d.s. Systemu Zarządzania Jakością. Zajmując stanowisko Project Manager Directora, zarządzała projektami kluczowych dla Adv.pl klientów oraz odpowiadała za stworzenie i rozwój zespołu Project Managerów. Pełniła także funkcję Production and Creation Department Directora. Od kwietnia 2010 roku pełni funkcję Dyrektor Zarządzającej Adv.pl.

Prelegenci | Beata Turlejska-Zduńczyk

Beata Turlejska-Zduńczyk

Beata Turlejska-Zduńczyk

Od czerwca 2008 roku obejmuje stanowisko Sales & Service Department Directora. Wcześniej pełniła funkcję Account Directora w agencji Dem'a Promotion Polska, jednej z największych agencji BTL. W swojej karierze pracowała dla takich klientów jak m.in. dla takich marek jak Mars, Knorr, Lipton, Tefal, Krups, Rowenta. Obecnie zarządza Departamentem Sprzedaży i realizuje cele sprzedażowe w Adv.pl.

Prelegenci | Borys Wróbel

Borys Wróbel

Borys Wróbel

Ekspert i weteran marketingu mobilnego - z sukcesem buduje marki na małym ekranie od 8 lat. Obecnie rozwija Redmobile - mobile marketingową agencję full service, tworzącą strategie i kreacje dla marek w mobilnych mediach.
Wcześniej związany z pierwszą polską agencją mobilną Mobijoy, DougFaberFamily [obecnie Change Integrated], oraz Lowe GGK. Pracował dla szeregu marek takich klientów jak Unilever, Kompania Piwowarska, Coca-Cola, Mercedes, BMW, Chipita, Telekomunikacja Polska, PGE.
Borys jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, aktywnie działa w obszarze mobilnej edukacji polskiego rynku reklamy. Jest mentorem spotkań start-up'owych, prelegentem i członkiem paneli eksperckich na konferencjach poświęconych kreacji oraz komunikacji marek w nowych mediach.
Prywatnie fan MTB downhill'u, backpacker, od niedawna żeglarz.

Prelegenci | Adam Wysocki

Adam Wysocki

Adam Wysocki

Karierę zawodową rozpoczął w 1998 r. Jest absolwentem Instytutu Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych na Uniwersytecie Warszawskim. Na tym samym wydziale ukończył również studia doktoranckie. Przygodę z biznesem internetowym rozpoczął w 2000 dołączając do firmy Ad.net, największej w Polsce sieci reklamy internetowej. W 2005 r. został dyrektorem ds. obsługi klientów Ad.netu i w tym samym roku przeszedł do agencji interaktywnej Interactive Marketing Partner na stanowisko dyrektora zarządzającego.Od maja 2006 roku kieruje agencją interaktywną Next, należącą do grupy Starcom MediaVest w Polsce. Adam Wysocki jest również autorem licznych publikacji, prelekcji na konferencjach zarówno biznesowych jak i naukowych, a projekty realizowane w agencji zostały niejednokrotnie nagrodzone na konkursach zarówno mediowych jak i mediów interaktywnych.

Prelegenci | Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński

W 1989 ukończył studia na Wydziale Elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej. W trakcie studiów członek koła naukowego, zdobywca 1 nagrody Konkursu Młodych pracowników nauki w Zielonej Górze. Studia ukończył wyróżnioną obroną pracy magisterskiej na temat nowatorskich systemów łączności w paśmie milimetrowym. Po ukończeniu studiów pracownik naukowy, adiunkt zakładu transmisji informacji. Specjalizował się głównie w analizie systemów łączności i teorii komunikacji. Obecnie prowadzi komercyjne projekty dla firm i organizacji oraz samodzielne studia i prace badawcze z obszaru analiz systemowych w takich dziedzinach jak: teoria i filozofia zarządzania, teoria i filozofia prawa, teoria i filozofia nauki i epistemologia i kognitywistyka oraz projektowania logiki i architektury oprogramowania. Doktorant w Instytucie Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk.  Kilkadziesiąt publikacji w prasie specjalistycznej. Biegły w obszarze ochrony wartości intelektualnych i know-how w inżynierii oprogramowania. 

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78