centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 02.08.2012 Koordynator: Agata Soboń

Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu on-line wzrasta w bardzo szybkim tempie, a budżety marketingowe zwiększają się o średnio 30% rocznie. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego.
Lata 2012-2013 to duże wyzwanie dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych działom marketingu przyszedł czas na optymalizację podejmowanych działań, budżetów marketingowych oraz odpowiedni dobór narzędzi, by zapewnić firmie maksimum konwersji i nowych Klientów.
Podczas VI FMI poznasz skuteczne narzędzia i innowacyjne osiągnięcia, które pomogą Ci zbudować skuteczną strategię marketingu on-line. Spotkasz się z liderami z branży, którzy podzielą się z Tobą nowymi doświadczeniami i narzędziami, a także poznasz case study, które osiągnęły sukces w ostatnim czasie dzięki czemu zdobędziesz również możliwość przeniesienia najlepszych praktyk na własne działania.
Do udziału zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe.

PROGRAM

2 sierpnia 2012 r.
09:00 Rejestracja uczestników. Poranna kawa
10:00 Nadchodzi konsument jutra, nie dajmy się zaskoczyć. Trendy w marketingu interaktywnym
  • Koniec starego świata..., czyli jak nowe technologie i społeczności zmieniły świat?
  • Odwrócenie biegu rzeczy: w kierunku inbound marketingu
  • Człowiek, a nie Konsument - zmiana postrzegania odbiorców
Marcin Maj
(Business Development Director/Członek Zarządu, OS3 Group)
10:40 Czy nas to zabije, czy nas to wzmocni - czy w dobie rosnącej popularności adexchange jest jeszcze miejsce dla sieci reklamowych?
Działanie modelu RTB i platform adExchange’owych niewątpliwie zmienia sposób myślenia o zakupie reklamy internetowej. Tego typu model zakupu reklamy stanowi oczywiste zagrożenie dla sieci reklamowych. Jednakże sieci mogą wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynku, samemu wykorzystując tego typu rozwiązania do poszerzenia swojej oferty przy jednoczesnym zachowaniu swojej pozycji jeśli chodzi o agregowanie wydawców.
  • Czym jest adExchange?
  • Jak funkcjonuje model RTB?
  • Zasady działania aukcji powierzchni reklamowych w Internecie
  • Co to oznacza dla marketerów?
  • Jak to wpłynie na sieci reklamowe?
  • Zalety i wady
  • Bezkrwawa rewolucja, czy to możliwe?
  • RTB w Polsce i na świecie
Krzysztof Różycki (Head of Product Development, ARBOinteractive)
Marcin Przygoda (Board Advisor of Business Development and Technology, ARBOinteractive)
11:20 Kampanie smaczne jak tort - czyli jak upiec produkt w sieci
  • Szczypta smaku - czyli, jak dobierać narzędzia promocji on-line
  • Kuchnia molekularna - czyli, jak efektywnie zarządzać budżetem
  • Tajemnice kuchni - czyli, dziesięć przykazań market era
  • Wisienka na torcie - czyli smaczne case studies
Piotr Tabiś
(Account Manager, Imago Public Relations)
12:00 Lunch
12:20 Perswazja i emocje jako narzędzia optymalizacji konwersji
  • Jak wykorzystać perswazję i emocje jako narzędzia zdobycia przewagi konkurencyjnej
  • Uwarunkowania skutecznych działań perswazyjnych
  • Jak zaprojektować skuteczne rozwiązania wykorzystujące perswazję i emocje
  • Zmiana zachowania jako propozycja wartości w świecie technologii i rozwiązań mobilnych
  • Etyczne aspekty perswazji w służbie marketingu
Sebastian Daum (User Experience Consultant, Fortune Cookie)
Maciej Swoboda (Client Partner Fortune Cookie)
13:50 Koniec Social Media? Nadchodzi Social Business!
  • Po co komu social media, czyli dużo szumu o nic
  • Jak zintegrować angażowanie społeczności ze strategią biznesową firmy
  • Dlaczego tak niewielu odnosi sukces, czyli kilka słów o tym, na co uważać
Krzysztof Winnik
(Brand Manager & Social Media Director, Ostryga)
14:20 Jak efektywnie wprowadzić markę w świat aplikacji mobilnych?
  • Jak zaplanować produkcję aplikacji mobilnej? Najważniejsze pytania, na które trzeba znać odpowiedź
  • Jak nie wydać za dużo? Kluczowe elementy, które decydują o koszcie produkcji
  • Jak zmierzyć sukces? Najbardziej popularne narzędzia i kryteria oceny aplikacji mobilnej
  • Mam już aplikację mobilną i co dalej? Na co warto zwracać uwagę w dłuższym terminie
Mikołaj Machowczyk
(Head of Mobile, K2 Internet)
14:50 Przerw na kawę
15:10 Crossmedia, czyli jak zintegrować świat online z offline
  • Jaki drzemie potencjał z integracji kampanii w różnych kanałach medialnych?
  • Jak stworzyć jeden spójny przekaz i osiągnąć możliwie, jak największy zasięg?
  • Jak dotrzeć nie tylko do konkretnej grupy konsumentów, ale również do dotąd niezagospodarowanych nisz rynkowych?
  • A na koniec osiągnąć efekt synergii przekazu oraz znacząco wpłynąć na wzrost efektywności całej realizowanej kampanii online i offline.
Dawid Trzeciak
(Współwłaściciel/Strategy Director, WeAreMedia)
15:40 Marketing adaptacyjny - kolejny slogan czy rzeczywistość, przed którą nie uciekniemy i uciekać nie powinniśmy?
Marketing adaptacyjny to w telegraficznym skrócie - podejście do działań marketingowych, które bazuje na maksymalnym wykorzystywaniu danych zorientowanych na konsumenta. Umożliwia ono marketingowcom dokładne i dynamiczne dopasowywanie swoich działań, aby wychodzić naprzeciw zainteresowaniom i potrzebom konsumentów. I nie chodzi tu tylko o reklamę, ale także o każdy element marketingu mix danej marki wykorzystywany z myślą o tym, aby jej produkt(-y) zyskał(-y) na znaczeniu i zapewniał większe korzyści wszystkim zainteresowanym stronom. W dzisiejszym świecie to dane są "centrum operacyjnym" wszystkich działań marketingowych. Coraz częściej są one gromadzone w Internecie lub za jego pośrednictwem. Dzięki marketingowi adaptacyjnemu konsumenci otrzymują właściwe, precyzyjnie skrojone treści online i offline, a reklamodawcy mogą optymalizować, zarówno swoje media, jak i kreacje. Czy marketing adaptacyjny to kolejny slogan czy rzeczywistość, przed którą nie uciekniemy i uciekać nie powinniśmy? A może proces adaptacji wcale nie będzie konieczny? Bez względu na nasze osobiste przekonania wymusza go nie tylko eksplozja danych, ale i złożoność ich analizowania i włączania w proces marketingowy. Do tego fakt, iż praca marketingowca może zacząć przypominać bankowość inwestycyjną, a niestandardowe pomysły musimy już dziś łączyć z nowym podejściem do zakupu powierzchni reklamowych. Bez wątpienia, aby realizować działania reklamowe w błyskawicznym tempie i równie sprawnie dostosowywać kreacje, będziemy musieli zrewidować obecne procesy. Wprowadzenie w życie zasad marketingu adaptacyjnego może wiązać się z koniecznością przeprowadzenia istotnych zmian w naszym podejściu do planowania i zarządzania procesami marketingowymi. Sam zakup mediów, czyli budżetowanie, planowanie i optymalizacja kampanii - musi pozbyć się cech statyczności oraz cykliczności i stać się bardziej płynny i "na czasie". Jednocześnie marki będą musiały rozbudowywać "magazyny" swoich kreatywnych zasobów - kontentu, przekazu, aplikacji - które można, w razie potrzeby, natychmiastowo wdrożyć w realizowane działania reklamowe. Pytanie jak osiągnąć zdolność adaptacji do tych zmian? Bo pytać, o to czy będziemy gotowi - nie warto - musimy.
Anna Sakowicz
(Partner, Invention, Członek Zarządu Mindshare Polska)
16:20 Obowiązki informacyjne
Wiele przepisów polskiego systemu prawnego przewiduje konieczność podawania do publicznej wiadomości (przy różnych okazjach i w różnych sytuacjach) szeregu informacji na temat przedsiębiorcy, produktu/usługi. Brak spełnienia takich obowiązków informacyjnych może spowodować zainteresowanie regulatorów rynku. Istniejące obowiązki informacyjne mogą też stawiać pod znakiem zapytania możliwość prowadzenia aktywności reklamowo-marketingowej np. w sieciach społecznościowych lub za pośrednictwem kanałów mobilnych.
  • Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej (obowiązki informacyjne przy oferowaniu towarów lub usług w sprzedaży bezpośredniej lub sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu)
  • Kodeks spółek handlowych (pisma spółki składane w formie elektronicznej)
  • Kodeks cywilny (obowiązki informacyjne podczas składania oferty w postaci elektronicznej)
  • Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną
  • Prawo prasowe - impressum
Piotr Waglowski
(VaGla.pl)
17:00 Zakończenie Forum. Wręczenie certyfikatów
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78