centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 02.08.2012 Koordynator: Agata Soboń

PRELEGENCI

Prelegenci | Sebastian Daum

Sebastian Daum

Sebastian Daum

Specjalista ds. user experience z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu łatwych w obsłudze i przyjaznych interfejsów, spełniających zarówno cele biznesowe, jak i strategiczne. Swoje doświadczenie zbierał pracując w międzynarodowych agencjach z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Ukończył University of Applied Scienes w Kaiserslautern w dziedzinie Digital Media. Specjalizuje się w analizie interfejsów na podstawie potrzeb indywidualnych i biznesowych maksymalizując w ten sposób poziom ich użyteczności. Wśród klientów dla których pracował znajdują się takie marki, jka UEFA, Small Luxury Hotel of the World oraz Legal&General.

Prelegenci | Mikołaj Machowczyk

Mikołaj Machowczyk

Mikołaj Machowczyk

Od września 2011 pełni funkcję Head of Mobile w agencji K2.
Ma czternastoletnie doświadczenie w rozwijaniu aplikacji internetowych i mobilnych. W latach 2005 - 2011 mieszkał w UK i pracował najpierw dla Rapid Mobile Media Ltd., następnie dla Rank Interactive, zarządzając kilkudziesięcioosobowym zespołem i tworząc różnorodne rozwiązania mobilne dla brytyjskich i globalnych klientów m.in. aplikację newsową dla Reutersa, mobilne kasyno dla Jackpotjoy, zakłady bukmacherskie dla Betfair czy mobilny handel instrumentami finansowymi dla LMAX. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej.

Prelegenci | Marcin Maj

Marcin Maj

Marcin Maj

Urodził się 11 listopada 1979 roku. Absolwent dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W branży reklamowej nieprzerwalnie od 13 lat. W OS3 multimedia pojawił się 10 lat temu, początkowo jako New Media Development Manager, później jako Client Service Director i Warsaw Branch Manager. W 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej Dyrektorem Zarządzającym, obejmując tym samym pakiet udziałów spółki. W tym czasie udało mu się pozyskać szereg kluczowych klientów tak w Polsce, jak za granicą.
Do jego zadań należy koordynowanie spółek wchodzących w skład OS3 Group S.A. (OS3 multimedia, OSTRYGA, mobileGO) i wzmacnianie ich pozycji na rynku polskim i międzynarodowym.
Jest specjalistą w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, Juror w konkursach PNSA i EFFIE. Autor artykułów eksperckich (Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, etc), współautor książki "Standardy kierowania zespołem handlowym".
Gość programów telewizyjnych oraz radiowych.

Prelegenci | Marcin Przygoda

Marcin Przygoda

Marcin Przygoda

Odpowiada za rozwój i wsparcie technologiczne Grupy ARBOinteractive. Współpracował przy wdrażaniu systemów adserwerowych, m.in. nugg.ad, Adconion, Admeta, jest również zaangażowany w rozwój systemu BBelements. Nadzoruje tworzenie platformy adXchange opartej na technologii Real-Time Bidding. Członek technicznych grup roboczych Goldbach Group, międzynarodowej firmy, lidera w zakresie komunikacji elektronicznej oraz planowania działań marketingowych w mediach interaktywnych.
Studiował Elektronikę i Telekomunikację na Wojskowej Akademii Technicznej oraz Informatykę na Politechnice Warszawskiej. W ARBOinteractive pracuje od 2005 roku. Zaczynał jako Traffic Manager, następnie awansował obejmując kolejno stanowiska kierownika działu Traffic, następnie Head of Technology ARBOinteractive i obecnie Head of Technology and Business Intelligence. W wolnych chwilach uprawia sporty wodne i motorowe.

Prelegenci | Krzysztof Różycki

Krzysztof Różycki

Krzysztof Różycki

Pełniąc stanowisko Head of Product Development odpowiada za rozwój produktów Grupy ARBOinteractive oraz zarządza bezpośrednio jednym z nich - systemem reklamy intekstowej SmartContext. Z ARBOinteractive związany jest od 2007 roku, obejmując kolejno stanowiska Account, Project Manager, Managing Director SmartContext. Absolwent Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego na kierunku politologia. Współtworzy raporty IAB oraz udziela wywiadów dla mediów branżowych, specjalizując się w reklamie kontekstowej.

Prelegenci | Anna Sakowicz

Anna Sakowicz

Anna Sakowicz

Jest odpowiedzialna za proces powstawania i implementacji projektów strategicznych dla klientów firmy. Zarządza pracami pionu Invention, specjalizującego się w opracowywaniu i realizacji niestandardowych rozwiązań reklamowych z wykorzystaniem nowych mediów. Odpowiada za szkolenia i rozwój plannerów w zakresie planowania strategii komunikacyjnych opartych na nowych mediach (social, gaming, mobile, branded content, video). W ramach prac Zarządu podlega jej m.in. agencja kreatywna Made in Mind, działająca w strukturach domu mediowego Mindshare, działania PR oraz budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi. Z Mindshare Polska związana od 2000 roku. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej, prelegent wielu konferencji, członek jury konkursów branżowych (Mixx Awards, Media Trendy), mentor w konkursie StartupFest. Jej projekty zdobywały liczne nagrody w konkursach branżowych Media Trendy, Effie oraz MIXX Awards. W 2011 roku została nagrodzona przez IAB tytułem Człowieka Roku 2011. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Finanse i Bankowość oraz Studiów Podyplomowych, na kierunku Marketing i Strategie Marketingowe, a także Programu Rozwoju Umiejętności Menedżerskich "Management 2009".

Prelegenci | Piotr Tabiś

Piotr Tabiś

Piotr Tabiś

Absolwent komunikacji społecznej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu w sieci Wyższej Szkoły Europejskiej. Od ponad trzech lat pracuje w Imago PR na rzecz podmiotów z sektora publicznego oraz projektach z zakresu social media i public affairs. Pracował m.in. dla katowickiego i rudzkiego magistratu, a także firm Grontmij i Opal Real Estate. Jest odpowiedzialny za działania komunikacyjne czołowej, międzynarodowej agencji interaktywnej Fortune Cookie oraz firmy Sweco świadczącej ogólnoświatowe usługi w dziedzinie doradztwa technicznego. W 2010 roku, wraz z zespołem, został nagrodzony "Złotym Spinaczem" - prestiżową nagrodą branży PR.

Prelegenci | Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak

Dawid Trzeciak

Strategy Director i jednocześnie współtwórca agencji WeAreMedia. Specjalizuje się w kompleksowych działaniach aktywizujących marki i angażujących konsumentów w internecie oraz poza nim, tworząc błyskotliwe kreacje bazujące na skutecznych strategiach w szczególności: social media, emarketing 360 stopni, viral marketingu, buzz&wom oraz cross media. Z agencją WeAreMedia zdobył wiele prestiżowych nagród m.in.: Mixx-Awards Best in Show - Najlepsza kampania w Internecie w 2010 roku, Mixx-Awards - Najlepsza kampania w kategorii marketing społecznościowy, Złoty Orzeł w kategorii Interactive - Social Media Marketing, Kampania roku 2010 wg raportu Interaktywnie.com, Wyróżnienie na Webstarfestival w kategorii Webstar Creative, Nominację w konkursie Kreatura w kategorii internet/multimedia.
Trzeciak jest współautorem książki "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" oraz autorem wielu publikacji na temat innowacyjnego marketingu w prasie branżowej i biznesowej m.in.: Marketing w Praktyce, Brief, Press, Visual Communication - własny autorski dział, Pro-Kreacja, Manager Magazin, Puls Biznesu oraz wiele innych.

Prelegenci | Piotr Waglowski

Piotr Waglowski

Piotr Waglowski

Prawnik, publicysta i webmaster, autor serwisu VaGla.pl Prawo i Internet. Członek Rady Informatyzacji działającej przy Ministrze Administracji i Cyfryzacji, rekomendowany do Rady przez Internet Society Poland, członek Zespołu ds. otwartych danych i zasobów przy Komitecie Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji - tu z ramienia Rady Informatyzacji. Zastępca Przewodniczącego Rady Fundacji Nowoczesna Polska, Członek Rady Programowej Fundacji Panoptykon. Uczestniczy w pracach Obywatelskiego Forum Legislacji, działającego przy Fundacji im. Stefana Batorego w ramach programu Odpowiedzialne Państwo (dawniej Przeciw Korupcji). W 1995 założył pierwszą w internecie listę dyskusyjną na temat prawa w języku polskim, Członek Założyciel Internet Society Poland, pełnił funkcję Członka Zarządu ISOC Polska i Członka Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, był również Członkiem Rady Informatyzacji przy MSWiA oraz Doradcą społecznym Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej ds funkcjonowania rynku mediów w szczególności w zakresie neutralności sieci. Konsultant, trener, wykładowca, autor publikacji dotyczących prawnych aspektów społeczeństwa informacyjnego. Autor książki "Prawo w sieci. Zarys regulacji Internetu".

Prelegenci | Krzysztof Winnik

Krzysztof Winnik

Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem interactive i social media od 8 lat. Obecnie kieruje wiodącą na rynku agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA (OS3 Group SA). Wcześniej stał na czele NuOrder Group, zbudował dział media & e-marketingu w NIVEA Polska oraz budował wielopoziomowe strategie interaktywne na poziomie CEE doradzając klientom korporacyjnym. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie budowania marki w mediach cyfrowych ze szczególnym uwzględnieniem social media. Pracował dla takich marek jak: Unilever, Play, PKO Bank Polski, PZU, Hortex, L'oreal, NIVEA, Polpharma, Big Star, Knauf Insulation, Gedeon Richter, BMW. Autor licznych artykułów i komentarzy eksperckich w mediach branżowych.

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78