4
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
4
SYSTEM ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ EZD RP – WDRAŻANIE, OBIEG I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
6
Aplikacja mLegitymacja oraz eLegitymacja – zastosowanie i zasady działania
11
13
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
14
ZASADY I ZAGROŻENIA W ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA. BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI DLA POCZĄTKUJĄCYCH.
19-20
19
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
26
BRAKOWANIE WSPÓŁCZESNEJ DOKUMENTACJI – ASPEKTY PRAWNE I PRAKTYCZNE
26
UMOWY O DZIEŁO – PRAWIDŁOWE STOSOWANIE, KONSTRUOWANIE I ROZLICZANIE.
2
2
ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI I FUNKCJONOWANIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
3
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W ADMINISTRACJI I JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
4
4
9
9
OBSŁUGA NARUSZEŃ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - TEORIA, A PRAKTYKA
31
OBIEG I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW W SYSTEMIE ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ (EZD)
1
6
AUDYT ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBIEGU DOKUMENTÓW W ZAKRESIE ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI PRAWA
6
DATA ACT, DATA GOVERNANCE ACT – NOWE PODEJŚCIE DO KORZYSTANIA Z DANYCH
7
AUDYTY RODO I KRI - WSZYSTKO CO POWINNIEŚ WIEDZIEĆ NA TEMAT AUDYTÓW RODO I KRI
8
NOWELIZACJA USTAWY O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH
21
21
22
27
JAK ZGODNIE Z PRAWEM PROWADZIĆ FANPAGE NA FACEBOOKU I FIRMOWY PROFIL NA INSTAGRAMIE?
28
WDROŻENIE IT – JAK PRZYGOTOWAĆ DOBRĄ UMOWĘ ORAZ DOBRZE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO WDROŻENIA?
3
5
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
11
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
12
ELEKTRONICZNE ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ – WDRAŻANIE I SPOSÓB PRACY
17
SYSTEM OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH: WYBÓR I OCENA SKUTECZNOŚCI ŚRODKÓW ORGANIZACYJNYCH I TECHNICZNYCH
18
UMOWY NA UTRZYMANIE, SERWIS I ROZWÓJ SYSTEMÓW IT - NAJLEPSZE PRAKTYKI I SPORNE KWESTIE
19
24
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
8
STOSOWANIE PRZEPISÓW RODO W ARCHIWACH ZAKŁADOWYCH I SKŁADNICACH AKT
9
10
BRAKOWANIE WSPÓŁCZESNEJ DOKUMENTACJI – ASPEKTY PRAWNE I PRAKTYCZNE
6
Aplikacja mLegitymacja oraz eLegitymacja – zastosowanie i zasady działania
19-20
26
UMOWY O DZIEŁO – PRAWIDŁOWE STOSOWANIE, KONSTRUOWANIE I ROZLICZANIE.
2
27
JAK ZGODNIE Z PRAWEM PROWADZIĆ FANPAGE NA FACEBOOKU I FIRMOWY PROFIL NA INSTAGRAMIE?
4
19
8
STOSOWANIE PRZEPISÓW RODO W ARCHIWACH ZAKŁADOWYCH I SKŁADNICACH AKT
4
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
11
12
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W BRANŻY TURYSTYCZNEJ
13
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
14
ZASADY I ZAGROŻENIA W ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA. BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI DLA POCZĄTKUJĄCYCH.
19-20
19
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
20
PRIVACY BY DESIGN ORAZ ZAPEWNIENIA ZGODNOŚCI Z ZASADAMI RODO
26
UMOWY O DZIEŁO – PRAWIDŁOWE STOSOWANIE, KONSTRUOWANIE I ROZLICZANIE.
27
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
2
ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI I FUNKCJONOWANIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
3
4
4
9
OBSŁUGA NARUSZEŃ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - TEORIA, A PRAKTYKA
9
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ DO TWORZENIA NIESAMOWITYCH GRAFIK 3X SZYBCIEJ
10
10
31
OBIEG I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW W SYSTEMIE ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ (EZD)
1
6
DATA ACT, DATA GOVERNANCE ACT – NOWE PODEJŚCIE DO KORZYSTANIA Z DANYCH
7
AUDYTY RODO I KRI - WSZYSTKO CO POWINNIEŚ WIEDZIEĆ NA TEMAT AUDYTÓW RODO I KRI
8
NOWELIZACJA USTAWY O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH
21
27
JAK ZGODNIE Z PRAWEM PROWADZIĆ FANPAGE NA FACEBOOKU I FIRMOWY PROFIL NA INSTAGRAMIE?
28
WDROŻENIE IT – JAK PRZYGOTOWAĆ DOBRĄ UMOWĘ ORAZ DOBRZE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO WDROŻENIA?
4
5
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
10
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
11
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
12
REKLAMA A UTWORY, ZNAKI TOWAROWE I WYTWORY GENERATYWNEJ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (GENAI)
17
SYSTEM OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH: WYBÓR I OCENA SKUTECZNOŚCI ŚRODKÓW ORGANIZACYJNYCH I TECHNICZNYCH
18
UMOWY NA UTRZYMANIE, SERWIS I ROZWÓJ SYSTEMÓW IT - NAJLEPSZE PRAKTYKI I SPORNE KWESTIE
19
19
24
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
8
STOSOWANIE PRZEPISÓW RODO W ARCHIWACH ZAKŁADOWYCH I SKŁADNICACH AKT
8
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W BRANŻY TURYSTYCZNEJ
4
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
11
13
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
14
ZASADY I ZAGROŻENIA W ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA. BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI DLA POCZĄTKUJĄCYCH.
19-20
19
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
24
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W FIRMACH I INSTYTUCJACH FINANSOWYCH
26
UMOWY O DZIEŁO – PRAWIDŁOWE STOSOWANIE, KONSTRUOWANIE I ROZLICZANIE.
27
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
2
ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI I FUNKCJONOWANIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
4
4
9
OBSŁUGA NARUSZEŃ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - TEORIA, A PRAKTYKA
10
31
OBIEG I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW W SYSTEMIE ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ (EZD)
1
6
DATA ACT, DATA GOVERNANCE ACT – NOWE PODEJŚCIE DO KORZYSTANIA Z DANYCH
7
AUDYTY RODO I KRI - WSZYSTKO CO POWINNIEŚ WIEDZIEĆ NA TEMAT AUDYTÓW RODO I KRI
27
JAK ZGODNIE Z PRAWEM PROWADZIĆ FANPAGE NA FACEBOOKU I FIRMOWY PROFIL NA INSTAGRAMIE?
5
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
10
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
11
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
17
SYSTEM OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH: WYBÓR I OCENA SKUTECZNOŚCI ŚRODKÓW ORGANIZACYJNYCH I TECHNICZNYCH
18
UMOWY NA UTRZYMANIE, SERWIS I ROZWÓJ SYSTEMÓW IT - NAJLEPSZE PRAKTYKI I SPORNE KWESTIE
19
24
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
8
STOSOWANIE PRZEPISÓW RODO W ARCHIWACH ZAKŁADOWYCH I SKŁADNICACH AKT
13
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
19-20
26
UMOWY O DZIEŁO – PRAWIDŁOWE STOSOWANIE, KONSTRUOWANIE I ROZLICZANIE.
2
4
9
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ DO TWORZENIA NIESAMOWITYCH GRAFIK 3X SZYBCIEJ
10
31
OBIEG I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW W SYSTEMIE ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ (EZD)
1
6
DATA ACT, DATA GOVERNANCE ACT – NOWE PODEJŚCIE DO KORZYSTANIA Z DANYCH
21
27
JAK ZGODNIE Z PRAWEM PROWADZIĆ FANPAGE NA FACEBOOKU I FIRMOWY PROFIL NA INSTAGRAMIE?
4
5
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
19
8
STOSOWANIE PRZEPISÓW RODO W ARCHIWACH ZAKŁADOWYCH I SKŁADNICACH AKT
4
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
11
13
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
14
ZASADY I ZAGROŻENIA W ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA. BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI DLA POCZĄTKUJĄCYCH.
19-20
19
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
2
2
ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI I FUNKCJONOWANIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
4
9
OBSŁUGA NARUSZEŃ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - TEORIA, A PRAKTYKA
10
31
OBIEG I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW W SYSTEMIE ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ (EZD)
1
6
DATA ACT, DATA GOVERNANCE ACT – NOWE PODEJŚCIE DO KORZYSTANIA Z DANYCH
8
NOWELIZACJA USTAWY O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH
5
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
11
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
17
SYSTEM OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH: WYBÓR I OCENA SKUTECZNOŚCI ŚRODKÓW ORGANIZACYJNYCH I TECHNICZNYCH
18
UMOWY NA UTRZYMANIE, SERWIS I ROZWÓJ SYSTEMÓW IT - NAJLEPSZE PRAKTYKI I SPORNE KWESTIE
19
24
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
8
STOSOWANIE PRZEPISÓW RODO W ARCHIWACH ZAKŁADOWYCH I SKŁADNICACH AKT
6
Aplikacja mLegitymacja oraz eLegitymacja – zastosowanie i zasady działania
13
13
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
18
19-20
25
SZTUCZNA INTELIGENCJA (AI) W DZIAŁALNOŚCI BADACZA – NARZĘDZIA
26
UMOWY O DZIEŁO – PRAWIDŁOWE STOSOWANIE, KONSTRUOWANIE I ROZLICZANIE.
2
2
ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI I FUNKCJONOWANIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
4
PROJEKT „CZASOPISMO NAUKOWE” KONCEPCJA, WYMAGANIA, REALIZACJA
4
10
11
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI BADAWCZYMI – TECHNIKI, NARZĘDZIA (w tym AI), KOMPETENCJE
31
OBIEG I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW W SYSTEMIE ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ (EZD)
31
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ, GOOGLE I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU EDUKACYJNYM
6
DATA ACT, DATA GOVERNANCE ACT – NOWE PODEJŚCIE DO KORZYSTANIA Z DANYCH
8
NOWELIZACJA USTAWY O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH
28
4
FUNDUSZE EUROPEJSKIE 2021-2027 DLA SEKTORA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO
4
5
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
11
SZTUCZNA INTELIGENCJA (AI) W DZIAŁALNOŚCI BADACZA – NARZĘDZIA
18
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W PISANIU PUBLIKACJI NAUKOWYCH
19
8
STOSOWANIE PRZEPISÓW RODO W ARCHIWACH ZAKŁADOWYCH I SKŁADNICACH AKT
6
Aplikacja mLegitymacja oraz eLegitymacja – zastosowanie i zasady działania
13
18
25
SZTUCZNA INTELIGENCJA (AI) W DZIAŁALNOŚCI BADACZA – NARZĘDZIA
11
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI BADAWCZYMI – TECHNIKI, NARZĘDZIA (w tym AI), KOMPETENCJE
31
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ, GOOGLE I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU EDUKACYJNYM
8
NOWELIZACJA USTAWY O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH
28
4
11
SZTUCZNA INTELIGENCJA (AI) W DZIAŁALNOŚCI BADACZA – NARZĘDZIA
18
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W PISANIU PUBLIKACJI NAUKOWYCH
25
SZTUCZNA INTELIGENCJA (AI) W DZIAŁALNOŚCI BADACZA – NARZĘDZIA
4
PROJEKT „CZASOPISMO NAUKOWE” KONCEPCJA, WYMAGANIA, REALIZACJA
28
4
11
SZTUCZNA INTELIGENCJA (AI) W DZIAŁALNOŚCI BADACZA – NARZĘDZIA
18
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W PISANIU PUBLIKACJI NAUKOWYCH
22
2
4
FUNDUSZE EUROPEJSKIE 2021-2027 DLA SEKTORA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO
4
SYSTEM ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ EZD RP – WDRAŻANIE, OBIEG I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
6
Aplikacja mLegitymacja oraz eLegitymacja – zastosowanie i zasady działania
26
BRAKOWANIE WSPÓŁCZESNEJ DOKUMENTACJI – ASPEKTY PRAWNE I PRAKTYCZNE
3
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W ADMINISTRACJI I JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
9
6
AUDYT ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBIEGU DOKUMENTÓW W ZAKRESIE ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI PRAWA
8
NOWELIZACJA USTAWY O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH
21
22
3
12
ELEKTRONICZNE ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ – WDRAŻANIE I SPOSÓB PRACY
9
10
BRAKOWANIE WSPÓŁCZESNEJ DOKUMENTACJI – ASPEKTY PRAWNE I PRAKTYCZNE
24
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W FIRMACH I INSTYTUCJACH FINANSOWYCH
8
NOWELIZACJA USTAWY O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH
13
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
27
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
9
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ DO TWORZENIA NIESAMOWITYCH GRAFIK 3X SZYBCIEJ
31
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ, GOOGLE I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU EDUKACYJNYM
1
27
JAK ZGODNIE Z PRAWEM PROWADZIĆ FANPAGE NA FACEBOOKU I FIRMOWY PROFIL NA INSTAGRAMIE?
4
5
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
10
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
12
REKLAMA A UTWORY, ZNAKI TOWAROWE I WYTWORY GENERATYWNEJ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (GENAI)
11
14
ZASADY I ZAGROŻENIA W ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA. BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI DLA POCZĄTKUJĄCYCH.
19-20
20
PRIVACY BY DESIGN ORAZ ZAPEWNIENIA ZGODNOŚCI Z ZASADAMI RODO
3
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W ADMINISTRACJI I JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
9
OBSŁUGA NARUSZEŃ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - TEORIA, A PRAKTYKA
7
AUDYTY RODO I KRI - WSZYSTKO CO POWINNIEŚ WIEDZIEĆ NA TEMAT AUDYTÓW RODO I KRI
17
SYSTEM OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH: WYBÓR I OCENA SKUTECZNOŚCI ŚRODKÓW ORGANIZACYJNYCH I TECHNICZNYCH
8
STOSOWANIE PRZEPISÓW RODO W ARCHIWACH ZAKŁADOWYCH I SKŁADNICACH AKT
11
14
ZASADY I ZAGROŻENIA W ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA. BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI DLA POCZĄTKUJĄCYCH.
19
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
26
UMOWY O DZIEŁO – PRAWIDŁOWE STOSOWANIE, KONSTRUOWANIE I ROZLICZANIE.
3
4
4
9
OBSŁUGA NARUSZEŃ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - TEORIA, A PRAKTYKA
10
10
6
DATA ACT, DATA GOVERNANCE ACT – NOWE PODEJŚCIE DO KORZYSTANIA Z DANYCH
8
NOWELIZACJA USTAWY O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH
21
21
28
WDROŻENIE IT – JAK PRZYGOTOWAĆ DOBRĄ UMOWĘ ORAZ DOBRZE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO WDROŻENIA?
11
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
17
SYSTEM OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH: WYBÓR I OCENA SKUTECZNOŚCI ŚRODKÓW ORGANIZACYJNYCH I TECHNICZNYCH
18
UMOWY NA UTRZYMANIE, SERWIS I ROZWÓJ SYSTEMÓW IT - NAJLEPSZE PRAKTYKI I SPORNE KWESTIE
4
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
11
12
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W BRANŻY TURYSTYCZNEJ
19
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
27
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
2
ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI I FUNKCJONOWANIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
4
10
31
OBIEG I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW W SYSTEMIE ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ (EZD)
8
NOWELIZACJA USTAWY O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH
28
WDROŻENIE IT – JAK PRZYGOTOWAĆ DOBRĄ UMOWĘ ORAZ DOBRZE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO WDROŻENIA?
10
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
11
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
19
24
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
8
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W BRANŻY TURYSTYCZNEJ
4
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
12
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W BRANŻY TURYSTYCZNEJ
13
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
24
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W FIRMACH I INSTYTUCJACH FINANSOWYCH
25
SZTUCZNA INTELIGENCJA (AI) W DZIAŁALNOŚCI BADACZA – NARZĘDZIA
27
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
9
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ DO TWORZENIA NIESAMOWITYCH GRAFIK 3X SZYBCIEJ
11
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI BADAWCZYMI – TECHNIKI, NARZĘDZIA (w tym AI), KOMPETENCJE
31
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ, GOOGLE I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU EDUKACYJNYM
1
5
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
10
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
11
SZTUCZNA INTELIGENCJA (AI) W DZIAŁALNOŚCI BADACZA – NARZĘDZIA
12
REKLAMA A UTWORY, ZNAKI TOWAROWE I WYTWORY GENERATYWNEJ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (GENAI)
18
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W PISANIU PUBLIKACJI NAUKOWYCH
19
24
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
8
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W BRANŻY TURYSTYCZNEJ
4
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
4
SYSTEM ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ EZD RP – WDRAŻANIE, OBIEG I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
6
Aplikacja mLegitymacja oraz eLegitymacja – zastosowanie i zasady działania
11
12
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W BRANŻY TURYSTYCZNEJ
13
13
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
14
ZASADY I ZAGROŻENIA W ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA. BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI DLA POCZĄTKUJĄCYCH.
18
19-20
19
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
20
PRIVACY BY DESIGN ORAZ ZAPEWNIENIA ZGODNOŚCI Z ZASADAMI RODO
24
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W FIRMACH I INSTYTUCJACH FINANSOWYCH
25
SZTUCZNA INTELIGENCJA (AI) W DZIAŁALNOŚCI BADACZA – NARZĘDZIA
26
BRAKOWANIE WSPÓŁCZESNEJ DOKUMENTACJI – ASPEKTY PRAWNE I PRAKTYCZNE
26
UMOWY O DZIEŁO – PRAWIDŁOWE STOSOWANIE, KONSTRUOWANIE I ROZLICZANIE.
27
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
2
2
ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI I FUNKCJONOWANIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
3
3
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W ADMINISTRACJI I JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
4
PROJEKT „CZASOPISMO NAUKOWE” KONCEPCJA, WYMAGANIA, REALIZACJA
4
4
9
9
OBSŁUGA NARUSZEŃ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - TEORIA, A PRAKTYKA
9
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ DO TWORZENIA NIESAMOWITYCH GRAFIK 3X SZYBCIEJ
10
10
11
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI BADAWCZYMI – TECHNIKI, NARZĘDZIA (w tym AI), KOMPETENCJE
31
OBIEG I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW W SYSTEMIE ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ (EZD)
31
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ, GOOGLE I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU EDUKACYJNYM
1
6
AUDYT ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBIEGU DOKUMENTÓW W ZAKRESIE ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI PRAWA
6
DATA ACT, DATA GOVERNANCE ACT – NOWE PODEJŚCIE DO KORZYSTANIA Z DANYCH
7
AUDYTY RODO I KRI - WSZYSTKO CO POWINNIEŚ WIEDZIEĆ NA TEMAT AUDYTÓW RODO I KRI
8
NOWELIZACJA USTAWY O NARODOWYM ZASOBIE ARCHIWALNYM I ARCHIWACH
21
21
22
27
JAK ZGODNIE Z PRAWEM PROWADZIĆ FANPAGE NA FACEBOOKU I FIRMOWY PROFIL NA INSTAGRAMIE?
28
WDROŻENIE IT – JAK PRZYGOTOWAĆ DOBRĄ UMOWĘ ORAZ DOBRZE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO WDROŻENIA?
28
3
4
FUNDUSZE EUROPEJSKIE 2021-2027 DLA SEKTORA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO
4
5
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU
10
WYKORZYSTANIE NARZĘDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI) W ORGANIZACJACH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA PRAWNE
11
PRAWO AUTORSKIE I OCHRONA KNOW-HOW W UMOWACH IT – UJĘCIE PRAKTYCZNE
11
SZTUCZNA INTELIGENCJA (AI) W DZIAŁALNOŚCI BADACZA – NARZĘDZIA
12
ELEKTRONICZNE ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ – WDRAŻANIE I SPOSÓB PRACY
12
REKLAMA A UTWORY, ZNAKI TOWAROWE I WYTWORY GENERATYWNEJ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (GENAI)
17
SYSTEM OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH: WYBÓR I OCENA SKUTECZNOŚCI ŚRODKÓW ORGANIZACYJNYCH I TECHNICZNYCH
18
UMOWY NA UTRZYMANIE, SERWIS I ROZWÓJ SYSTEMÓW IT - NAJLEPSZE PRAKTYKI I SPORNE KWESTIE
18
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W PISANIU PUBLIKACJI NAUKOWYCH
19
19
24
Chat GPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i Public relations
8
STOSOWANIE PRZEPISÓW RODO W ARCHIWACH ZAKŁADOWYCH I SKŁADNICACH AKT
8
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W BRANŻY TURYSTYCZNEJ
9
10
BRAKOWANIE WSPÓŁCZESNEJ DOKUMENTACJI – ASPEKTY PRAWNE I PRAKTYCZNE