centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

forum
VII FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO
Marketing nowej generacji, czyli jak zdobyć nowoczesnego Klienta?
Warszawa, 01.08.2013 Koordynator: Agata Soboń

PRELEGENCI

Prelegenci | Dorota Bigo

Dorota Bigo

Dorota Bigo

Na stanowisku Product Development Specialist zajmuje się rozwijaniem oferty produktowej firmy, jest także odpowiedzialna za wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych. Dodatkowo zarządza pracami nad platformą adexchange'ową. Specjalizuje się w tematyce RTB oraz w zagadnieniach z zakresu nowatorskich rozwiązań w reklamie online. Uczestniczy w pracach grupy roboczej RTB działającej przy IAB Polska. Jest autorką tekstów eksperckich ukazujących się w mediach branżowych, m.in. w serwisie mediarun czy w raporcie 2K12 Internet Standard. Z firmą jest związana od 2011 r.
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie interesuje się fotografią.

Prelegenci | Jan Buze

Jan Buze

Jan Buze

Pracę w Wirtualnej Polsce rozpoczął w 2007 od niestandardowych projektów interaktywnych. Od 2009 kieruje, najpierw zespołem, a następnie Działem Akcji Specjalnych. W ciągu 6 lat miał okazję uczestniczyć w pracach kreatywnych (koncepcja), a następnie realizacji kilkuset dedykowanych projektów reklamowych, często wdrażając innowacyjne rozwiązania marketingowe w ramach mediów interaktywnych. Od początku kariery zafascynowany wykorzystaniem nowinek technologicznych w reklamie internetowej.

Prelegenci | Sebastian Brodowski

Sebastian Brodowski

Sebastian Brodowski

Związany z branżą marketingową od 8 lat. Przez ten okres działał w obszarach event, mobile oraz online marketingu. W SARE S.A. odpowiedzialny za strategię marketingową spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej. Przeprowadza szkolenia dla agencji reklamowych oraz firm z zakresu online marketingu i jego pochodnych. Pracował dla takich marek jak Mercendes-Benz, Lotto, Fiat, Microsoft, Nokia. Wielki miłośnik literatury kryminalnej i autobiografii, muzyki klasycznej oraz filmografii z okresu lat 60-tych i 70-tych. Aktywnie śledzi trendy w nowych technologiach w szczególności dokonania z Doliny Krzemowej. Pasjonat ciekawych/niestandardowych rozwiązań marketingowych. Współpracował z Platformą Mediową Point Group S.A., ProxyAd S.A. czy Valkea Attention.

Prelegenci | Anna Jaworska-Roguska

Anna Jaworska-Roguska

Anna Jaworska-Roguska

Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w obszarze nowoczesnych technologii, w tym w projektach i sprzedaży dla branży farmaceutycznej. Absolwentka m.in. MBA Academy SGH, konsultuje w zakresie innowacyjnych rozwiązań, e-marketingu, farmamarketingu. Współtworzyła i z sukcesem wdrożyła pierwszy w Polsce system Closed Loop Marketingu. Pracuje z największymi firmami farmaceutycznymi (np. GSK, Roche, Sanofi-Aventis, Polpharma, Alcon, Bioton, Johnson&Johnson, etc.). Prelegent kilku konferencji dla farmacji. Entuzjastka Content Marketingu, native advertisingu, ciekawych rozwiązań e-marketingowych i ciągłego rozwoju w tej płaszczyźnie. W wolnym czasie trenuje szermierkę.

Prelegenci | Marcin Kordowski

Marcin Kordowski

Marcin Kordowski

Absolwent Wydziału Informatyki na Politechnice Białostockiej. Od 2003 roku zajmuje się tematyką marketingu internetowego. Specjalizuje się w obszarze SEO. W dotychczasowej karierze zrealizował kilkadziesiąt kampanii dla firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej, farmaceutycznej oraz wielu innych.

Prelegenci | Natalia Kucza

Natalia Kucza

Natalia Kucza

Zaczynała niewinnie - socjologia i badania rynku wydawały się dla niej stworzone, ale po ukończeniu programu Professional Diploma in Marketing i uzyskaniu dyplomu praktyka NLP wiedziała, że strategie komunikacji to jej żywioł. W branży reklamowej działa od trzech lat. W OS3 multimedia dynamicznie rozwija się już od ponad roku, przygotowując kompleksowe strategie dla wielu klientów firmy. Zaczynała od branży modowej (Solar Company SA). Dziś pracuje dla takich marek jak: BMW Polska, Hoop Polska, L'Oréal, Hasbro czy PKO Banku Polskiego.

Prelegenci | Tomasz Machała

Tomasz Machała

Tomasz Machała

Redaktor naczelny i dyrektor zarządzający naTemat. Wcześniej dziennikarz BBC Polska, reporter w TVN24 i Wydarzeniach Polsatu. Przez 22 miesiące współpracownik Wprost. Założyciel serwisu kampanianazywo.pl

Prelegenci | Bartosz Majewski

Bartosz Majewski

Bartosz Majewski

Zajmuje się zwiększaniem sprzedaży w e-commerce. Jego klienci to zarówno małe e-sklepy, jak i duzi detaliści. Jako New Business Developer w Divante doradza klientom i konsultuje ich firmy. W branży znany jako aktywny komentator, co osiągnął poprzez pisanie do takich mediów jak NowyMarketing.pl, Magazyn Online Marketing Polska, eKomercyjnie.pl, Forbes.pl czy prowadząc własny blog - bmajewski.wordpress.com. Ponadto prelegent i szkoleniowiec podczas wielu konferencji i barcampów. Współzałożyciel Wrocławskiej organizacji zrzeszającej przedsiębiorstwa technologiczne Made-in-wro.com
Wcześniej New Business Manager w Grupie Unity, Dyrektor ds. Strategii w Mass Gravity oraz Doradca w portalu finansowym hipotekaplus.pl. Pasjonat innowacji, marketingu i e-commerce

Prelegenci | Michał Szczerba

Michał Szczerba

Michał Szczerba

Jest związany z branżą internetową od 2006 roku. Karierę rozpoczynał od pracy redakcyjnej w jednym z największych serwisów o mediach Media2.pl. Pracował również w Blomedia.pl - sieci serwisów blogowych należących do NEXTWEBmedia, twórców m.in. platformy NaTemat. Od kwietnia 2009 roku przez kolejne dwa lata związany z rozwijaniem młodych serwisów internetowych jako marketing manager Spryciarze.pl czy Gametrade.pl. Opracowywał również strategie działań w social media dla klientów agencji Wutees.pl oraz OS3Group na stanowisku creative strategy plannera. Obecnie rozwija kompetencje strategiczne w agencji Lemon Sky, planując działania dla największych klientów agencji.

Prelegenci | Adam Szudra

Adam Szudra

Adam Szudra

Związany z marketingiem i reklamą od prawie 10 lat. W latach 2009-2012 pełnił funkcję WOMM&Social Media Directora w agencji K2 Internet. Od początku 2012 współwłaściciel agencji Faster&Better obsługującej w zakresie WoMM/Social/Interactive m.in. Unilever, P&G, PKO BP, LG Electronics, PZU i Gedeon Richter. Autor wielu publikacji na temat marketingu szeptanego i social media oraz wykładowca marketingu internetowego na Uniwersytecie Warszawskim i Collegium Civitas.

Prelegenci |Krzysztof Urbanowicz

Krzysztof Urbanowicz

Krzysztof Urbanowicz

Krzysztof Urbanowicz jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wyształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.

Prelegenci | Krzysztof Winnik

Krzysztof Winnik

Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem interactive i social media od 8 lat. Obecnie kieruje wiodącą na rynku agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA (OS3 Group SA). Wcześniej stał na czele NuOrder Group, zbudował dział media & e-marketingu w NIVEA Polska oraz budował wielopoziomowe strategie interaktywne na poziomie CEE doradzając klientom korporacyjnym. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie budowania marki w mediach cyfrowych ze szczególnym uwzględnieniem social media. Pracował dla takich marek jak: Unilever, Play, PKO Bank Polski, PZU, Hortex, L'oreal, NIVEA, Polpharma, Big Star, Knauf Insulation, Gedeon Richter, BMW. Autor licznych artykułów i komentarzy eksperckich w mediach branżowych.

Prelegenci | Anna Zawadzka

Anna Zawadzka

Anna Zawadzka

W Wirtualnej Polsce od 2007 roku, z dwuletnią przerwą na pracę w Business Ad Network jako Kierownik Działu Projektów Niestandardowych.
W WP.PL odpowiada za niestandardowe rozwiązania reklamowe w obrębie digital media, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i produktów reklamowych oraz zarządzanie zespołem kreatywnym. W portfolio ma projekty zrealizowane dla największych polskich i światowych marek.
Członek grupy roboczej IAB Brand advertising online. Zasiadała w jury IAB Creative Showcase.
Absolwentka Wydziału Filozofii i Socjologii oraz slawistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Program
Prelegenci
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78