centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

seminarium
VII edycja seminarium w cyklu INFORMATYZACJA INSTYTUCJI KULTURY
NOWOCZESNE SERWISY INTERNETOWE INSTYTUCJI KULTURY.
Budowanie nowych lub modernizacja istniejących
Warszawa, 04.07.2013 Koordynator: Magdalena Kowalska

PROGRAM

4 lipca 2013 r.
10:00 Zarządzanie komunikacją internetową instytucji kultury w obszarze mediów społecznościowych
  • Aspekt techniczny zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych
    1. dobór kanałów
    2. dobór formatów komunikatów
    3. plan wydawniczy - częstotliwość i czas komunikacji
    4. mechanizmy dystrybucji treści, istotne wskaźniki
  • Aspekt merytoryczny zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych
    1. skąd brać treści - co komunikować?
    2. czy i kiedy odpowiadać na komunikację?
    3. głos organizacji
  • Kto powinien zarządzać komunikacją instytucji kultury w mediach społecznościowych?
    1. omówienia istniejących alternatyw
    2. kompetencje social media managera
Michał Pałasz
(specjalista social media, bloger, menadżer kultury)
10:45 Skuteczność social media w kontekście instytucji kultury.
  • Jak planować działania w social media?
  • Mierzenie skuteczności działań w mediach społecznościowych
  • Pomocne narzędzia miernicze
  • Skuteczne instytucje kulturalne - przykłady
dr Anna Miotk
(dyrektor badań i rozwoju produktu Newspoint)
11:30 Jak budować nowoczesne serwisy internetowe instytucji kultury?
  • Projektowanie strony
  • Usability, czyli zasady projektowania użytecznych stron internetowych
  • Content - jakiego rodzaju treści będziemy udostępniać
  • Testy i wdrożenie
Ewelina Czechowicz
(koordynator działu promocji MOCAK Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie)
12:15 Sesja pytań i odpowiedzi
12:30 Lunch
13:00 Serwis internetowy w instytucji kultury: tworzenie nowego serwisu z uwzględnieniem specyfiki instytucji kultury w dobie Responsive Web Design
  • Projekt pt. "nowy serwis internetowy"
  • Web usability, user experience, responsive web design
  • Dobre praktyki projektowe
  • Przykładowe realizacje
Dominik Pokornowski
(manager PR i komunikacji internetowej, Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" w Toruniu)
13:45 Bądź trendy - wprowadź grywalizację, czyli zarządzanie przez mechanizmy gier decyzyjnych. Grywalizacja w instytucjach kultury - od promocji do zarządzania.
  • Grywalizacja - co to jest?
  • Przewaga mechanizmów grywalizacyjnych nad tradycyjnymi metodami marketingu i zarządzania
  • Przegląd narzędzi i rozwiązań związanych z grywalizacją
  • Możliwe formy wykorzystania grywalizacji przez instytucje kultury
  • Case studies - najlepsze polskie i zagraniczne przykłady wykorzystania grywalizacji przez instytucje kultury
Artur Jabłoński
(Creative & PR Manager, wykładowca, bloger)
14:30 Sesja pytań i odpowiedzi
14:45 Przerwa na kawę
15:00 Dyskusja panelowa: Nowoczesny serwis instytucji kultury - najważniejsze aspekty w dobie Internetu SoLoMo (social-local-mobile).
  • Integracja kanałów komunikacji internetowej, strategiczne tworzenie ekosystemu internetowego
  • Instytucja kultury mobilnie; jakie aplikacje mobilne dla instytucji kultury; geolokalizacja oferty kulturalnej
  • Otwarte zasoby; udostępnianie danych
  • Strategia komunikacji w Social Media, różnicowanie treści pod kątem różnych kanałów komunikacji
Moderowanie dyskusji: Ewelina Czechowicz, koordynator działu promocji, MOCAK Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie
Dominik Pokornowski, manager PR i komunikacji internetowej, Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" w Toruniu
Aleksandra Stańczuk, specjalista ds. platform internetowych, Narodowe Centrum Kultury
16:00 Zakończenie seminarium
Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78