centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

forum
IV FORUM PRAWA NOWYCH TECHNOLOGII
ASPEKTY PRAWNE I ORGANIZACYJNE SOCIAL MEDIA (PORTALI I SERWISÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH)
Warszawa, 18.03.2014 Koordynator:

PROGRAM

18 marca 2014 r.
10:00 Wykład i konsultacje: Serwisy społecznościowe - najciekawsze problemy tworzenia i administrowania (moderowania). Nowe zjawisko - Social Shopping
Arvind Juneja
11:00 Wykład: Prawo autorskie w mediach społecznościowych
  • prezentowanie, rozpowszechnianie i modyfikacja treści chronionych prawem autorskim w mediach społecznościowych
  • dozwolony użytek publiczny i prywatny w social media
  • polityka prywatności serwisów społecznościowych
  • zasady wykorzystania wizerunku w social media
dr Zofia Zawadzka
(Uniwersytet w Białymstoku)
12:00 Wykład: Rozpowszechnianie bezprawnych informacji w Internecie. Odpowiedzialność host providera za dane użytkowników.
  • Zawężenie pojęcia host providera w orzecznictwie TSUE.
    1. Przyczyny
    2. Znaczenie dla praktyki.
  • Praktyczne aspekty stosowania przesłanek wyłączenia odpowiedzialności host providera.
    1. Jak host provider mógł uzyskać wiedzę, czyli na co zwrócić uwagę w postępowaniu?
    2. Czy brak wiedzy o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności wystarczy dla wyłączenia odpowiedzialności na gruncie roszczeń odszkodowawczych?
    3. Niezwłoczne uniemożliwienie dostępu do danych. Jak spełnić tę przesłankę?
Witold Chomiczewski
(Kancelaria Lubasz i Wspólnicy)
12:30 Przerwa na lunch
13:00 Wykład: Wykorzystywanie plików cookies
Dominik Lubasz
(Kancelaria Lubasz i Wspólnicy)
13:30 Wykład: Crowdfunding - praktyka, przykłady, prawo
  • crowdsourcing - społecznościowe modele biznesowe
  • crowdfunding - definicja i przykłady
  • jak pozyskać milion złotych w 24 godziny
  • od pomysłu do biznesu, dzięki społeczności - komercjalizacja, testowanie popytu i przedsprzedaż
  • prawne aspekty finansowania społecznościowego
Karol Król
(prezes zarządu Crowdfunding.pl Sp. z o. o.)
14:00 Przerwa
14:15 Wykład i konsultacje: Marketing i promocja w mediach społecznościowych
  • jaka jest zasada prawna działania mediów społecznościowych?
  • kto odpowiada za naruszenie praw autorskich na portalach społecznościowych?
  • omówienie na przykładach głównych zasad prowadzenia promocji w mediach społecznościowych (prawo autorskie, prawo do wizerunku, dobra osobiste?)
  • o czym należy pamiętać publikując w mediach społecznościowych - filmy, fotografie, teksty
  • pozyskanie treści do wykorzystania w Internecie - umowy, dozwolony użytek, Creative Commons, licencje z banków zdjęć (np. iStock)
  • jakie istotne zapisy zawierają regulaminy różnych mediów społecznościowych (m.in. YouTube, Facebook)?
  • jak zgodnie z prawem przeprowadzić konkurs na Facebooku?
Marcin Lassota, LL.M.
(Kancelaria Lassota i Partnerzy)
15:15 Wykład i konsultacje: Zarządzanie kryzysem wizerunkowym w mediach społecznościowych
  • Co jest a co nie jest kryzysem w social media? Rozróżnienie między incydentem a kryzysem.
  • Definicja kryzysu i analiza przyczyn, czyli dlaczego piątkowe wieczory są najtrudniejsze.
  • Możliwe skutki kryzysu - na przykładach, czyli warto uczyć się na błędach innych.
  • Zarządzanie kryzysem krok po kroku, czyli dlaczego prewencja jest najważniejsza, a prawidłowa reakcja - jeszcze ważniejsza.
  • Przykłady kryzysów - dobrze i źle zarządzanych.
Grzegorz Miller
(Monday PR)
16:15 Zakończenie programu, wręczenie certyfikatów
Program
Prelegenci
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78