centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

seminarium
XXIII edycja seminarium w cyklu DIGITALIZACJA
PROMOCJA BIBLIOTEK CYFROWYCH W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Warszawa, 15.04.2014 Koordynator: Iwona Brokowska

PRELEGENCI

Prelegenci | Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu:
www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.

Prelegenci | Bożena Jaskowska

Bożena Jaskowska

Bożena Jaskowska

Dyrektor Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego; absolwentka studiów MBA IT w Akademii Leona Koźmińskiego oraz studiów bibliotekoznawczych na Uniwersytecie Jagiellońskim; pracę doktorską na temat kultury organizacyjnej w służbach informacyjnych obroniła na Uniwersytecie Warszawskim w 2008 r. Autorka licznych prac i artykułów publikowanych w branżowych czasopismach bibliotekarskich polskich i zagranicznych. Redaktor naukowy "Podkarpackich Studiów Bibliotecznych". W obszarze zainteresowań naukowych B. Jaskowskiej znajdują się takie zagadnienia jak: marketing internetowy usług bibliotecznych, informacja naukowa w sieci, bibliotekarstwo cyfrowe i mobilne, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz kultura organizacyjna w bibliotekach. Prywatnie miłośniczka triathlonu i roweru, podróży, snowboardu i starych saabów.

Prelegenci | Grzegorz Mazurek

Grzegorz Mazurek

Grzegorz Mazurek

Jest pracownikiem naukowym Akademii Leona Koźmińskiego (Katedra Marketingu), specjalizuje się w tematyce wpływu nowoczesnych technologii na marketing oraz zarządzanie organizacją. Pełni funkcję Koordynatora trzech programów studiów związanych z Internetem oraz innowacjami tj. Zarządzanie w wirtualnym środowisku, Marketing internetowy, Handel elektroniczny. Ściśle współpracuje ze środowiskiem biznesowym realizując projekty doradztwa strategicznego - wspomagał m.in. Mars Corp., Nikon, Nokia, Polpharma. Jest autorem trzech monografii książkowych - "Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości" (Poltext, 2012), "Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu" (Wolters Kluwer, 2008) i "Promocja w Internecie" (ODDK, 2008) oraz współautorem kilkunastu innych pozycji (m.in. 4-krotnie wydanej publikacji pt. "Wskaźniki marketingowe"). Prelegent, konsultant i badacz e-marketingu.

Prelegenci | Artur Smolicki

Artur Smolicki

Artur Smolicki

Specjalista marketingu internetowego, pasjonat mediów społecznościowych oraz możliwości tworzenia biznesu w sieci. Od ponad 5 lat współpracujący z wieloma polskimi oraz światowymi markami budując ich wizerunek oraz doradzając w kwestii podejmowanych działań marketingowych. Analityk internetowy, skupiający się na efektywnym wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Ze szczególnym zainteresowaniem śledzi trendy zachodzące w sektorze MŚP oraz branży e-commerce. Subiektywny bloger, poruszający tematy związane z biznesem, reklamą oraz szeroko pojętą aktywnością w Internecie. Prelegent oraz szkoleniowiec, uczestnik konferencji branżowych w Polsce oraz za granicą. Jako mentor uczestniczy w programie akceleracji dla startupów Starter Rocket. Autor wielu publikacji oraz artykułów, prezentowanych w takich magazynach jak Marketing w Praktyce, Marketer Plus czy też Bloomberg Businessweek Polska.

Prelegenci | Jerzy Woźniakiewicz

Jerzy Woźniakiewicz

Jerzy Woźniakiewicz

Dyrektor Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie. Menadżer kultury, politolog. Przez wiele lat zajmował się PR-em w instytucjach samorządowych. Współautor dokumentu ?Social media w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Krakowie? (2010/2011r.) wyznaczającego cele i zasady prowadzenia przez bibliotekę działań w mediach społecznościowych. Autor pracy "Wykorzystanie mediów społecznościowych przez polskie biblioteki publiczne" (UJ, 2013).

Program
Fotoreportaż
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78