centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

warsztaty
PRAKTYCZNE I PRAWNE ASPEKTY ROZPOWSZECHNIANIA INFORMACJI PRASOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W INTERNECIE
Warszawa, 16.09.2014 Koordynator: Iwona Brokowska

W ramach dwóch bloków tematycznych omówione zostaną zagadnienia prawne oraz praktyczne dotyczące przygotowywania informacji handlowych oraz materiałów promocyjnych. Pierwszą cześć warsztatów poprowadzi 15-letni praktyk w branży internetowej - trener, publicysta oraz konsultant Artur Maciorowski. W ramach tej części warsztatów przedstawione zostaną praktyczne aspekty redagowania informacji w różnych formatach promocyjnych online - serwisach WWW, e-mailingach i newsletterach, reklamie display, a także mediach społecznościowych. Drugą część poprowadzi doświadczony radca prawny Roman Bieda. W ramach drugiej części warsztatów omówione zostaną między innymi najnowsze zmiany prawne dotyczące przesyłania informacji handlowych oraz najnowsze orzecznictwo dotyczące rozpowszechniania materiałów promocyjnych.

CEL WARSZTATÓW
W ramach szkolenia przedstawione zostaną między innymi:
- Zasady rozpowszechniania informacji handlowych (mailingu), w tym najnowsze zmiany prawne dotyczące przesyłania informacji handlowych,
- Zasady odpowiedzialności za przesyłanie niezamówionych informacji handlowych,
- Regulacje prawne dotyczące rozpowszechniania materiałów informacyjnych i promocyjnych,
- Dopuszczalne granice wypowiedzi promocyjnych,
- Najnowsze orzecznictwo i przykłady z praktyki dotyczące rozpowszechnienia informacji i tekstów promocyjnych w Internecie.
- Zasady redagowania treści w ramach różnych typów serwisów internetowych ? firmowych, produktowych i landing pages
- Sposoby weryfikacji skuteczności informacji prezentowanych online, czyli ile, jak i w jaki sposób czytają użytkownicy Internetu
- Efektywne sposoby redagowania komunikatów reklamowych w ramach e-mailingów
- Sprawdzone praktyki budowania i publikacji treści w newsletterach
- Najnowsze trendy w zakresie tworzenia kreacji odsłonowych (display)
- Skuteczne metody komunikacji w mediach społecznościowych - najlepsze posty, efektywne treści i formaty w social media.

DO UDZIAŁU W WARSZTATACH ZAPRASZAMY:
- Specjalistów marketingu internetowego;
- Specjalistów public relations;
- Managerów oraz pracowników agencji reklamowych i agencji PR;
- Rzeczników prasowych;
- Osoby odpowiedzialne za promocje przedsiębiorstw, urzędów czy organizacji społecznych;
- Właścicieli i zarządzających sklepami internetowymi oraz dystrybuującymi usługi online;
- Copywriterów

PROGRAM

16 września 2014 r.
10:00 - 13:15 I. BLOK ĆWICZEŃ PRAKTYCZNYCH
Internet jako kanał komunikacji
  • Zrozumieć internautę, czyli jak czytają użytkownicy sieci? (Real World/online/eyetracking)
  • Ogólne zasady tworzenia treści w sieci:
    1. Wytyczne dla efektywnej komunikacji
    2. Zasady look/feel/voice
    3. Internetowe wytyczne (style guides) i wiarygodność serwisu
    4. Style redagowania treści
  • Jak pisać by być znalezionym w sieci?
    1. Pisanie według potrzeb SEO (pozycjonowanie w wyszukiwarkach)
    2. Redagowanie komunikatów prasowych do sieci
Redagowanie treści do serwisów internetowych
  • Zasady nawigacji
  • AI - organizacja treści uwzględniająca różne cele (linearność, temat, odbiorca)
  • formatowanie tekstów
    1. tytuły i nagłówki
    2. body text
    3. śródtytuły
    4. listy wypunktowania i tabele
    5. pliki do pobrania
    6. elementy graficzne
    7. treści kontekstowe
    8. elementy call-to-action
    9. pozostałe (FAQ, instrukcje, strony błędu, mapa serwisu, etc.)
  • nowe formy komunikacji: audio(podcasty) i video (streaming i film)
  • Testowanie skuteczności treści (narzędzia google)
  • Best practicies:
    1. serwisy korpocyjne
    2. serwisy promocyjno-eventowe
    3. blogi
    4. społeczności (serwisy, fora dyskusyjne, etc.)
    5. mobilne kanały
  • Ćwiczenie - Redagowanie Treści w praktyce
Tekst w reklamie
  • boxy i linki sponsorowane - marketing w wyszukiwarkach
    1. w jaki sposób tworzć teksty reklamowe w Adwords?
    2. jak optymalnie dobierać słowa kluczowe do działań reklamowych?
  • tekst na kreacjach typu display (bannery, billboardy, rectangle, etc.)
    1. TOP10 sprawdzonych sposób na klikalne bannery
    2. najlepsze praktyki, czyli jak podnosić CTR w kreacjach displayowych?
  • redagowanie treści w e-mail marketingu (newsletter, e-mail marketing)
    1. temat i nadawca - jak skłaniać do otwierania e-maili?
    2. najlepsze praktyki budowania e-maili reklamowych
    3. skuteczne sposoby redagowania treści w newsletterze
  • komunikacja w mediach społecznościowych
    1. jak kreować najbardziej angażujące posty w mediach społecznościowych?
Ćwiczenie - projektowanie e-maila reklamowego / TOP10 postów na Facebooku
13:15 - 13:45 Przerwa na lunch
13:45 - 17.00 II. BLOK PRAWNY
Zasady rozpowszechniania informacji handlowych.
  • Co jest "informacja handlowa"?
  • Kiedy można przesyłać informacje handlową.
  • Zmiana przepisów - szersze możliwości przesyłania informacji handlowych
  • Odpowiedzialność za przesyłanie niezamówionych informacji handlowych.
Zasady prowadzenia firmowych stron internetowych oraz rozpowszechnienia newsletterów.
  • Świadczenie usług drogą elektroniczną
  • Obowiązki informacyjne
  • Regulamin strony internetowej
  • Obowiązki związane z prowadzeniem strony internetowej spółki giełdowej
  • Najnowsze obowiązki prawne związane z wykorzystaniem plików cookies
  • Zasady prowadzenie kont w popularnych serwisach społecznościach (funpage na facebooku itp.), współpracy z blogerami itp.
Prawne aspekty rozpowszechniania materiałów informacyjnych i promocyjnych.
  • Jakie informacje powinny znaleźć się w materiałach promocyjnych.
  • Wykorzystanie wizerunku, nazwiska, znaków towarowych innych firm w materiałach informacyjnych i promocyjnych.
  • Jak prowadzić promocję i nie narazić się na zarzut popełnienia czynu nieuczciwej konkurencji.
    1. Rozpowszechnienia nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd informacji
    2. Kryptoreklama
    3. Najnowsze orzecznictwo i przykłady z praktyki.
  • Niedozwolone praktyki rynkowe związane z rozpowszechnieniem informacji i materiałów promocyjnych
    1. Wprowadzenie w błąd konsumentów
    2. Najnowsze orzecznictwo i przykłady z praktyki
  • Niedozwolone praktyki rynkowe związane z rozpowszechnieniem informacji i materiałów promocyjnych
Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78