centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

forum
VI FORUM KOORDYNATORÓW CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH
Warszawa, 17.09.2015 Koordynator: Iwona Brokowska

PRELEGENCI

Prelegenci | Leszek Dec

Leszek Dec

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, w specjalności automatyka. Po ukończeniu studiów pracownik naukowo-dydaktyczny Politechniki, następnie w Centrum Informacji Naukowej, Technicznej i Ekonomicznej kieruje zespołem projektującym Rządowy System Informatyczny SINTO. Od połowy lat 80-tych pracuje w firmach sektora IT, w tym Oracle Polska, zajmując się projektowaniem bazodanowych systemów informatycznych wspomagających usługi komercyjne oraz funkcjonowanie organów administracji publicznej. W latach 90-tych w branży ubezpieczeniowej kieruje jednostkami operacyjnymi oraz zaplecza IT. Od 2006 roku pracuje w Naczelnym Sądzie Administracyjnym, obecnie na stanowisku naczelnika Wydziału Informatyki w Kancelarii Prezesa NSA.

Prelegenci | Ewa Perłakowska

Ewa Perłakowska

Ewa Perłakowska

Ekspert z zakresu zarządzania dokumentacją (w tym elektroniczną), systemów klasy EZD, archiwistyki, prawa archiwalnego, funkcjonowania archiwów, systemów kancelaryjnych, informatyzacji administracji publicznej;
doświadczony trener i organizator szkoleń oraz kursów kancelaryjno-archiwalnych; wykładowca uniwersytecki;
długoletni pracownik sieci archiwów państwowych, w tym w latach 2009-2014 pierwszy dyrektor Departamentu Kształtowania Narodowego Zasobu Archiwalnego w Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych;
historyk-archiwista; doktor nauk humanistycznych w zakresie historii Uniwersytetu Jagiellońskiego;
członek Oddziału Mazowieckiego Polskiego Towarzystwa Informatycznego;
autorka licznych instrukcji kancelaryjnych, wykazów akt i instrukcji archiwalnych.
Szczegóły:
Stażystka Międzynarodowego Technicznego Stażu Archiwalnego w Paryżu (1999) oraz stażu „Teorie i praktyki archiwalne” w ramach programu Courants du Monde w Paryżu (2001).
Ukończyła studia podyplomowe z administracji publicznej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (2004).
W latach 1997-2014 zatrudniona w sieci archiwów państwowych, przy czym w latach 2003-2008 kierowała Oddziałem Nadzoru nad Narastającym Zasobem Archiwalnym Archiwum Państwowego w Krakowie, a w latach 2009-2014 była pierwszym dyrektorem Departamentu Kształtowania Narodowego Zasobu Archiwalnego w Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.
Autorka publikacji i komunikatów w naukowych czasopismach archiwalnych i historycznych.
Współautorka książki „Dokumentacja elektroniczna w podmiotach publicznych” pod red. nauk. Grażyny Szpor (Wolters Kluwer, Warszawa 2013).
Od początku pracy zawodowej interesuje się problematyką zarządzania dokumentacją, w szczególności wartościowaniem archiwalnym dokumentacji oraz dokumentem elektronicznym, a także organizacją i funkcjonowaniem archiwów zakładowych, w tym archiwów elektronicznych. Współtwórczyni zasad dla systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w ramach prac nad rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
Specjalizuje się zwłaszcza w opracowywaniu instrukcji kancelaryjnych i archiwalnych oraz jednolitych rzeczowych wykazów akt dla różnych podmiotów, w tym administracji.
Pomysłodawca, organizator i koordynator kwalifikacyjnych kursów kancelaryjno-archiwalnych i licznych szkoleń skierowanych do archiwistów oraz pracowników podmiotów publicznych.
Wykładowca Roku 2007 w konkursie organizowanym przez Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji w Krakowie.
Wykładowca metodyki zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Warszawskim, a wcześniej prawa archiwalnego i zagadnień z zakresu funkcjonowania archiwum zakładowego na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Uczestnik konferencji krajowych i zagranicznych.
Ekspert i doradca przy wdrażaniu systemów klasy EZD w podmiotach publicznych i ich optymalizacji.
Zaangażowana była w przygotowanie szeregu aktów prawnych regulujących postępowanie z dokumentacją, w szczególności w prace nad wdrożeniem nowej instrukcji kancelaryjnej z 2011 r. oraz w opracowanie projektu nowego prawa archiwalnego (2008-2009) i nowelizacji ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (2012-2014).
Była członkiem Rady Informatyzacji IV kadencji w latach 2011-2013 przy Ministrze Administracji i Cyfryzacji, Rady Naukowej w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Rady do spraw informatyzacji i digitalizacji przy Naczelnym Dyrektorze Archiwów Państwowych, Rady do Spraw Narodowego Zasobu Bibliotecznego oraz Rady Programowej Projektu „Archiwa Przełomu”.

Prelegenci | Artur Prasal

Artur Prasal

Absolwent Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Łodzi oraz Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Obecnie zatrudniony w komórce odpowiedzialnej za: wdrożenie i utrzymanie systemu do zarządzania dokumentacją, podpisu elektronicznego, zarządzanie usługami elekotronicznymi, nadzór nad przestrzeganiem Instrukcji kancelaryjnej. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elekotronicznej. Autor i współautor kilkunastu publikacji dotyczących prawnych aspektów informatyzacji administracji.

Prelegenci | Magdalena Sawicka

Magdalena Sawicka

Magdalena Sawicka

Kierownik oddziału Obsługi i Rozwoju Systemów Teleinformatycznych oraz Szkoleń w Biurze Informatyki i Rozwoju Systemów Teleinformatycznych Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
W latach 2000- 2010 pracownik Wojewódzkiego Ośrodka Informatyki-Terenowego Banku Danych w Białymstoku.
W latach 2008-2010 pracownik Centrum Projektów Informatycznych MSWiA.
W roku 2010 Pełnomocnik Wojewody Podlaskiego ds. pilotażowego wdrożenia elektronicznego zarządzania dokumentami.

Prelegenci | Kazimierz Schmidt

Kazimierz Schmidt

Kazimierz Schmidt

Obecnie pracownik Ministerstwa Cyfryzacji, poprzednio główny specjalista w Departamencie Kształtowania Narodowego Zasobu Archiwalnego w Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych. W latach 2010 - 2011 był Głównym specjalistą w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego MSWiA, poprzednio główny specjalista w Departamencie Kształtowania Narodowego Zasobu Archiwalnego Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych. Absolwent Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego (1989) i Podyplomowego Studium Bibliotek Naukowych przy Wydziale Historii UW (1993). Interesuje się szeroko pojętą problematyką zarządzania informacją i dokumentacją, z czym związany jest od początku pracy zawodowej (kolejno: biblioteka naukowa, Archiwum Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, Ośrodek Dokumentacji i Zbiorów Programowych Telewizji Polskiej, Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych, a od 2010 MSWiA). Autor artykułów, a także aktywny uczestnik forów internetowych, związanych z archiwizacją dokumentów elektronicznych oraz zastosowaniem dokumentu elektronicznego w praktyce administracyjnej.

Prelegenci | Wojciech Woźniak

Dr Wojciech Woźniak

Wojciech Woźniak

Absolwent Uniwersytetu Opolskiego (Instytut Nauk Społecznych 1999, Instytut Administracji - 2000), doktor nauk humanistycznych (2004).
W latach 1999-2009 pracownik Archiwum Państwowego w Opolu (archiwista, kierownik oddziału opracowania materiałów archiwalnych powstałych po 1945 r.), od kwietnia 2009 r. zastępca dyrektora Narodowego Archiwum Cyfrowego.
Od roku 2008 bierze udział w pracach nad Zintegrowanym System Informacji Archiwalnej (ZoSIA). W latach 2008- 2009 był członkiem zespołu "Informatyka i archiwa" - ciała doradczego Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych.
Od 2009 r. współpracuje z Instytutem Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia z przedmiotu zarządzanie dokumentacją elektroniczną.
Jest współautorem tłumaczenia standardu Encoded Archival Description - "EAD_PL. Międzynarodowy standard zapisu informacji o zasobie archiwalnym" (2009), oraz opracowania "Narodowe Archiwum Cyfrowe. Wizja, projekt, ludzie" (2010).

Program
Fotoreportaż
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78