centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

warsztaty
GOOGLE DAY
CO KAŻDY E-MARKETER POWINIEN WIEDZIEĆ O NARZĘDZIACH GOOGLE?
Warszawa, 24.02.2015 Koordynator: Iwona Brokowska

Cel:

  • Poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
  • Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
  • Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
  • Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Korzyści dla uczestników:

  • wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
  • inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
  • tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
  • wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
  • Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji
  • kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Metodologia:

  • Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.
  • Prezentacja i demonstracja narzędzi Google
  • Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

Warsztaty poprowadzi:

PROGRAM

I. Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera

  1. przegląd podstawowych statystyk – jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
  2. interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
  3. ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
  4. niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]

II. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO

  1. zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – prześwietlamy algorytm Adwords
  2. interpretacja danych i wnioski – większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM
  3. strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
  4. narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
  5. pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!

III. Google Maps

  1. jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat?
  2. monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
  3. reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?

IV. Google i społeczności

  1. koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
  2. Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a
  3. pozostałe narzędzia społecznościowe Google (blogi, grupy dyskusyjne, Picassa)

V. Pozostałe narzędzia Google:

  1. Google Mobile – jak promować aplikacje mobilne w Google Play i reklama w sieci AdMob
  2. Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?
  3. Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?
  4. Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
  5. Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online?
  6. pozostałe narzędzia Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?

RAMOWY HARMONOGRAM:
09:30 – kawa na początek dnia
10:00 – rozpoczęcie zajęć
12:00 – przerwa na lunch
12:30 – kontynuacja zajęć
14:30 – przerwa na kawę
14:50 – kontynuacja zajęć
16:00 – zakończenie warsztatów, wręczenie Certyfikatów

Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78