centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

seminarium
VIII seminarium w cyklu MEDICA INFO
MARKETING INTERNETOWY USŁUG I PRODUKTÓW MEDYCZNYCH
(szpitale, ZOZ-y, stomatologia, medycyna estetyczna)
Warszawa, 04.02.2015 Koordynator: Iwona Brokowska
Partner seminarium

PROGRAM

4 lutego 2015 r.
10:00 Przyjęcie prowadzenia spotkania, kilka zdań na początek
10:10 Wykład: Specyfika rynku usług zdrowotnych w kontekście działań marketingowych
Marketing odgrywa istotną rolę w działalności podmiotów wchodzący w skład systemu opieki zdrowotnej. Firmy farmaceutyczne, przedsiębiorstwa produkujące sprzęt medyczny czy artykuły medyczne, jak również coraz częściej podmioty lecznicze, sięgają po narzędzia marketingowe w celu zbudowania trwałej, pozytywnej relacji z klientem. Budując strategię marketingową, powinny one brać pod uwagę specyficzne cechy rynku usług zdrowotnych, które znacząco odróżniają sektor ochrony zdrowia od pozostałych sektorów gospodarki. Głównym celem wykładu jest przedstawienie charakterystycznych cech usług zdrowotnych, które determinują zakres działań marketingowych w/w podmiotów.
Podczas wystąpienia zostaną poruszone m.in. następujące zagadnienia:
  • cechy charakterystyczne rynku usług zdrowotnych,
  • istota i specyfika usług zdrowotnych,
  • struktura polskiego systemu opieki zdrowotnej,
  • otoczenie bliższe i dalsze podmiotów funkcjonujących na rynku usług zdrowotnych,
  • obszary marketingu usług zdrowotnych
  • działania marketingowe w placówkach ochrony zdrowia.
Aleksandra Wiercińska
(Wydział Zarządzania, Katedra Rachunkowości, Uniwersytet Gdański)
11:00 Wykład, konsultacje i dyskusja: Ograniczenia prawne w obszarze promocji usług medycznych
  • modele marketingu medycznego
  • postulat zgodności działań marketingowych z zasadami prawa
  • ograniczenia dla praktyk lekarskich
  • dopuszczalne sposoby (formy) ogłaszania się lekarzy
  • zasady udzielania informacji o udzielanych świadczeniach zdrowotnych
  • Reklama usług medycznych a Kodeks Etyki Lekarskiej
  • Bariery dla ZOZ-ów
  • Sankcje za złamanie regulacji dotyczących zasad reklamy
  • „furtki prawne” w zakresie promocji usług medycznych
dr n. med., mgr zarz. Konrad Wroński
(Katedra Onkologii Uniwersytetu Warmińsko-Medycznego w Olsztynie oraz Oddział Chirurgii Onkologicznej Szpitala Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie.)
12:00 Przerwa, poczęstunek
12:30 Warsztaty: Marketing internetowy dla branży health&beauty w 2015r - wymiar teoretyczny i praktyczny
BLOK I
  • Marketing internetowy dla branży health&beauty w 2015r - z głównym naciskiem na promocję w wyszukiwarce Google
Blok II
  • Jak wygląda model finansowy (biznesowy ) takich działań w wypadku placówek medycznych
  • Czego wymagają od nas lekarze, medycy, placówki zdrowotne
  • Co jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom
  • Jakie są trendy w branży
Dariusz Jurek, Kierownik ds. marketingu internetowego, pozycjonowania, optymalizacji stron, content marketingu, Marketing System
Dariusz Gryguła, menadżer ds. rozwoju i opiekun klienta kluczowego, Marketing System
14:20 Przerwa na kawę
14:40 Warsztaty: Contet Marketing w promocji usług medycznych - najbardziej adekwatne narzędzia
W dobie wszechobecnego szumu medialnego i braku wiarygodności przekazów reklamowych, marketing oparty na treściach jest dobrym sposobem na dotarcie do klienta: skupienie jego uwagi, lojalizację, przekonanie do korzystania z naszego produktu lub usługi. Firmy na całym świecie - od korporacji po MŚP - stawiają na content marketing. W przypadku przedsiębiorstw opartych na wiedzy i doświadczeniu, marketing oparty na wartościowych treściach sprawdza się idealnie.
W czasie warsztatów pokażemy, jak wykorzystać go z korzyścią:
  • digital natives i ich sposób przyswajania informacji w internecie
  • czym jest content marketing i dlaczego warto nauczyć się go wykorzystywać
  • wartościowa treść, czyli jaka? Cechy dobrego contentu
  • narzędzia content marketingu - od mediów społecznościowych po bloga. Przegląd i wskazówki dotyczące korzystania
  • najważniejszy jest tytuł! Ćwiczenie: tworzenie nagłówków, których nie sposób nie kliknąć.
Artur Jabłoński
(szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych)
16:00 Zakończenie seminarium, wręczenie certyfikatów
Program
Sprawozdanie
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78