centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

seminarium
VIII seminarium w cyklu MEDICA INFO
MARKETING INTERNETOWY USŁUG I PRODUKTÓW MEDYCZNYCH
(szpitale, ZOZ-y, stomatologia, medycyna estetyczna)
Warszawa, 04.02.2015 Koordynator: Iwona Brokowska

PRELEGENCI

Prelegenci | Dariusz Gryguła

Dariusz Gryguła

Wieloletni specjalista ds. marketingu i sprzedaży usług e-marketingowych. Obecnie od 2010 r. opiekun klienta kluczowego w Marketing System.

Prelegenci | Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu:
www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.

Prelegenci | Dariusz Jurek

Dariusz Jurek

Specjalista ds pozycjonowania
Niezależny specjalista SEM&SEO, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Zajmuje się profesjonalnym doradztwem ds. marketingu internetowego (z naciskiem na pozycjonowanie organiczne Google). Więcej informacji - http://dariuszjurek.pl/o-mnie/

Prelegenci | Aleksandra Wiercińska

Aleksandra Wiercińska

Posiada stopień doktora w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse. Jest pracownikiem naukowym Katedry Rachunkowości Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, z wieloletnim doświadczeniem w dydaktyce i prowadzeniu szkoleń. W ostatnich latach jej zainteresowania naukowe skupiają się wokół zagadnień związanych z opieką zdrowotną. Jest autorką publikacji z zakresu zarządzania, w tym m.in.: ”Specyfika rynku usług zdrowotnych”(2012), czy dysertacji doktorskiej „Wykorzystanie benchmarkingu w zarządzaniu finansami szpitali”(2014). Obecnie prowadzi badania w zakresie zarządzania podmiotami leczniczymi.

Prelegenci | Konrad Andrzej Wroński

Konrad Andrzej Wroński

Konrad Andrzej Wroński

Dr nauk medycznych z tytułem mgr zarzadzania. W 2002 r. ukończył Akademię Medyczną w Łodzi i od tego czasu bezustannie rozwija się zawodowo. Obecne miejsca pracy to: Katedra Onkologii Uniwersytetu Warmińsko-Medycznego w Olsztynie oraz Oddział Chirurgii Onkologicznej Szpitala Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie. Jest autorem i współautorem 150 publikacji w czasopismach polskich i zagranicznych. Tematyka badań: chirurgia, onkologia, prawo medyczne, zdrowie publiczne.

Program
Sprawozdanie
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78