centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

warsztaty
PRAKTYCZNE ASPEKTY PISANIA I ROZPOWSZECHNIANIA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W INTERNECIE
Warszawa, 18.08.2015 Koordynator: Iwona Brokowska

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
- dowiesz się, w jaki sposób internauci przeglądają i czytają strony WWW?
- poznasz praktyczne porady redagowania treści w internecie
- przedstawimy skuteczne sposoby pisania online, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje
- zaprezentujemy gotowe wskazówki pozwalające przygotowywać skuteczne kreacje reklamowe
- poznasz strategie wdrażania w ramach idei Content Marketingu – jak konkurować treścią online i pozyskiwać użytkowników?
- poznasz sposoby pomiaru skuteczności publikowanych treści w internecie

Kto powinien wziąć udział w warsztatach:
- eksperci i menedżerowie do spraw marketingu przygotowujący i publikujący treści na WWW
- specjaliści i eksperci do spraw e-marketingu, którzy koordynują prace w zakresie komunikacji online (od zarządzania WWW po kampanie reklamowe w internecie)
- specjaliści i doradcy w zakresie Public Relations online oraz project managerowie
- dyrektorzy i kierownicy marketingu, PR oraz właściciele firm

Warsztaty poprowadzi:
Artur Maciorowski

RAMOWY HARMONOGRAM WARSZTATÓW:
09:30 – kawa na początek dnia
10:00 – rozpoczęcie zajęć
12:00 – przerwa na lunch
12:30 – kontynuacja zajęć
14:30 – przerwa na kawę
14:50 – kontynuacja zajęć
16:00 – zakończenie warsztatów

PROGRAM

I. Jak skutecznie tworzyć fundamenty komunikacji online? Copwyriting online w praktyce

  1. Kim jest i co motywuje polskiego internautę?
  2. Definiowanie odbiorców informacji – strategia person w praktyce
  3. Prototypowanie informacji (AI) w sieci – makietowanie w praktyce i trendy w projektowaniu WWW
  4. Nazewnictwo kategorii i metoda „sortowania kart”
  5. Sztuka nawigacji – 7 typów organizacji contentu
  6. Dekalog redaktora i model „odwróconej piramidy” – 10 zasad, które każdy redaktor powinien znać na pamięć!
  7. Formatowanie treści– jak „wybić się” z tekstem by był zauważony i przeczytany?
    1. tytuły, śródtytuły i nagłówki
    2. zdjęcia i elementy graficzne, które przyciągają wzrok
    3. zasady formatowania
    4. elementy call-to-action
  8. Pomiar skuteczności contentu online
    1. Audyt treści – jak zweryfikować skuteczność publikowanych treści w serwisie i w internecie?
    2. Podstawowe mierniki efektywności działań kontentowych w sieci
    3. Badania online i monitoring internetu – jak weryfikować ilość i jakość publikacji?

Ćwiczenia praktyczne – persony i temat, redagowanie artykułów WWW w praktyce

II. Perswazja i psychologia – jak “manipulować” słowem by skłaniać użytkowników do akcji?

  1. Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie? – magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnię odbiorcy
  2. Czy i w jaki sposób można „manipulować” informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji (telefon, e-mail czy wypełniony formularz kontaktowy)?
  3. 10 zasad tekstu sprzedażowego – jak wykorzystać potencjał słowa by skłonić ludzki mózg do podjęcia TEJ akcji
  4. Zasada 5 kroków – co ?, kto?, jak?, ile? dlaczego?
  5. Psychologia online jako oręż redaktora:
  6. efekt złudzenia
  7. sposoby postrzegania i selektywna uwaga
  8. afordancje, zapamiętywanie i zapominanie
  9. strategia postępującego ujawniania
  10. storytelling
  11. motywacje odbiorcy

Przykład: analiza treści sprzedażowych

III. Tekst w reklamie internetowej

  1. E-mail marketing i newslettery
    1. najlepsze praktyki budowania e-maili reklamowych
    2. skuteczne sposoby redagowania treści w newsletterze
  2. Redagowanie treści na potrzeby wyszukiwarek (SEM)
    1. jak pisać teksty pod kątem SEO?
    2. reklama w Adwords – jak dobierać słowa kluczowe i tworzyć skuteczne reklamy?
  3. Kreacje typu display (bannery, billboardy, rectangle, etc.)
    1. TOP10 sprawdzonych sposób na klikalne bannery
    2. najlepsze praktyki, czyli jak podnosić CTR w kreacjach displayowych?
  4. Komunikacja w mediach społecznościowych
    1. jak kreować angażujące treści w social media? Przykłady i najlepsze praktyki
    2. Specyfika projektowania w zależności od platformy (wideo, grafika, posty)

Ćwiczenia praktyczne – projektowanie i redagowanie wybranych kreacji reklamowych

IV. Content Marketing - jak budować strategię komunikacji opartą o treść?

  1. Content Marketing krok po kroku – dla kogo, po co i w jaki sposób?
  2. Formy content marketingu – skuteczność versus popularność.
  3. Cykl publikacji – jak często publikować by osiągać zamierzone cele?
  4. Jak promować własne treści w kanale online?
  5. Jak szacować koszty publikacji online?– od CPV do ROI

Przykłady projektów content marketingowych z różnych branż

Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78