centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

warsztaty
ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ ZORIENTOWANĄ NA PUBLICZNOŚĆ: AUDIENCE DEVELOPMENT W PRAKTYCE.
Warszawa, 19.01.2016 Koordynator: Iwona Nowosielska

Audience development to koncepcja organizacji pracy instytucji kultury wypracowana w państwach anglosaskich. Fundacja Impact, zajmująca się upowszechnianiem metody w Polsce, definiuje ją jako proces sytuujący odbiorcę w sercu wszystkich działań organizacji, którego efektem jest ogólna poprawa (skuteczności) funkcjonowania organizacji.
Narzędzia audience development pomagają w pogłębianiu relacji z publicznością posiadaną i/lub sięganiu po nowe grupy odbiorców.

Cele:
- zdobycie świeżych inspiracji do codziennej pracy,
- znalezienie nowych zastosowań dla „starych” narzędzi i poznanie kilku nowych, które mogą być pomocne przy strategicznym rozwoju publiczności,
- zdobycie wiedzy niezbędnej do przeprowadzenia analizy posiadanej i potencjalnej publiczności,
- zdefiniowanie celów organizacji w kontekście pracy z publicznością (uwaga! nie zawsze i nie koniecznie musi to być wzrost publiczności).

Dla kogo:
dla tych, którzy chcą przyjrzeć się swoim klientom/widzom/odbiorcom z nieco innej perspektywy, znaleźć nowe inspiracje i narzędzia pracy:
- szefów instytucji i organizacji kulturalnych,
- pracowników działów programowych,
- pracowników działów marketingu, promocji, komunikacji,
- pracowników działów sprzedaży

Warsztaty poprowadzi:
Agata Etmanowicz, wiceprezes Fundacji Impact

W programie:

Charakter spotkania przede wszystkim opierać się będzie o pracę warsztatową, wprowadzenia teoretyczne będą stanowić jedynie bazę do dalszej, wspólnej pracy na konkretnych przykładach/problemach.

1. Audience development - wszystko co chciałeś/chciałaś wiedzieć, ale bałeś/bałaś się zapytać:

  1. Czym budowanie publiczności jest, czym nie jest, a czym może być.
  2. Najlepiej uczyć się na cudzych błędach, czyli nie tylko dobre praktyki (dlaczego czasem nie wychodzi?)
  3. Garść inspiracji z Polski i zagranicy: wielu się udało - przypadek, czy może jednak zaplanowane działanie?

2. Strategia budowania publiczności: jak to się robi?

  1. Audyt organizacji pod kątem audience development: dlaczego pożytecznie jest przyglądać się własnej organizacji?
  2. Metody zbierania informacji o publiczności (zarówno stałej jak i potencjalnej): publiczność, czyli kto?
  3. Czy oby na pewno wiemy dokąd zmierzamy, czyli: jak odróżnić wizję od wizjonerstwa? Jak właściwie wyznaczać cele strategiczne budując publiczność?
  4. Narzędziownik: “stare” narzędzia w nowym kontekście, nowe narzędzia wraz z “instrukcją obsługi” (także na przykładach) oraz analiza ich przydatności do budowania publiczności.

3. Wyzwania w kontekście budowania publiczności: dziś pytanie, dziś odpowiedź!

Może masz problem z dotarciem do konkretnej grupy publiczności? Może nie wiesz jak zaangażować zespół w działanie? Może “odbijasz się od ściany” starając się dotrzeć ze swoją wizją zmiany do szefów? A może czujesz się zablokowany/zablokowana i nie przychodzą ci do głowy żadne nowe pomysły? Przynieś swoje wyzwanie, a wspólnie poszukamy na nie rozwiązania.

4. Ewaluacja: mało kto ją lubi, a ciągle ktoś wymaga…

  1. Dlaczego warto pytać i jak pytać?
  2. 2 w 1, czyli ewaluacja kreatywnie - jak przy okazji wypełnić inne cele (np. zintegrować zespół, animować publiczność).
  3. Ewaluacja tego spotkania będzie jednocześnie praktycznym przykładem tego, jak można to zrobić nieco inaczej (a nie tylko poprzez “ankietkę”).
Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78