centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Szkolenie
JAK ZAPLANOWAĆ, ZOPTYMALIZOWAĆ I ZMIERZYĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ ONLINE?
Warszawa, 10.03.2016 Koordynator: Iwona Brokowska

Podczas szkolenia dostarczymy wskazówek i odpowiedzi:
- jak dobierać narzędzia promocji internetowej w zależności od celu działań (nowy produkt/serwis, budowanie i świadomość marki, działania sprzedażowe)
- ile kosztują i czym charakteryzują się poszczególne kanały komunikacji online – od SEM i e-mailingu po niestandardowe aktywności
- jak dobierać powierzchnię reklamową – kryteria, ocena i koszty w praktyce
- w jaki sposób przekuwać pozyskany ruch na akcje w serwisie WWW – od mikroserwisów przez landing page po strony produktowe
- jak mierzyć skuteczność działań w sieci? – kluczowe mierniki sukcesu, interpretacja i wnioski

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- managerów i specjalistów e-marketingu
- managerów i specjalistów marketingu
- managerów i specjalistów e-commerce
- project managerów
- właścicieli firm

Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

PROGRAM

10 marca 2016 r.
10:00 Budowanie strategii promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
  • Jak zmienia się polski konsument w sieci?
  • Efekt ZMOT, ROPO i marketing rekomendacji w praktyce
  • Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB – od świadomości do sprzedaży)
  • Taktyki aktywności online – 3Z (zasięg, zaangażowanie, zakup)
  • Ścieżka AIDA w internecie w oparciu o insighty Google’a
  • Planowanie i dobór powierzchni mediowej – model POE
  • Planowanie kampanii internetowej krok po kroku
  • Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
  • rozwiązania dla B2B i B2C
  • co buduje świadomość a które narzędzia sprzedają?
  • Czy to się kilka i ile to kosztuje? – w jaki sposób kalkulować budżet na promocję w sieci
11:30 Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online
12:00 Przerwa na lunch
12:30 Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
  • Od brandingu przez mikrokonwersję do sprzedaży – jak wybrać model serwisu dostosowany do celów kampanii online
  • Ewolucja WWW – 7 trendów w projektowaniu serwisów WWW
  • Makietowanie krok po kroku – od pomysłu i logiki po grafikę i konwersję
  • Jak optymalizować działania na WWW? – „proste” chwyty pozwalające na zwiększenie konwersji o minimum 10%
  • Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?
  • Elementy psychologiczne i perswazyjne na WWW – jak skłaniać użytkownika do podjęcia akcji?
13:30 Ćwiczenie praktyczne – projektowanie i ocena stron dla kampanii promocyjnych online
14:00 Przerwa na kawę
14:20 JAK MIERZYĆ SUKCES ONLINE? – badania, mierniki, ROI
  • Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
  • Modele rozliczeń kampanii internetowych online – od CPM do CPS
  • 3 formy badań w kanale online (user/site/action-centric) – badania jakościowe czy ilościowe?
  • Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane
  • Pomiar skuteczności kampanii reklamowych online – branding i direct response
16:00 Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów
Program
Prelegenci
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78