warsztaty
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

2
października
2018

COPYWRITING I WEBWRITING - JAK NAPISAĆ SKUTECZNY TEKST REKLAMOWY I SPRZEDAŻOWY

koordynator: Iwona Brokowska Duda

Internauci nie lubią czytać, ale tylko 2 na 10 czyta coś więcej niż nagłówki. Żeby zachęcić ich do zapoznania się z Państwa ofertą, musicie zrozumieć sposób, w jaki podchodzą do tekstów w sieci.
Na warsztatach nauczą się Państwo jak przykuwać uwagę i sprzedawać produkty za pomocą słów na ekranie. Zdobytą Państwo wiedzę na temat tworzenia dobrych tekstów, wykorzystywanych nie tylko w Internecie, ale również w innych materiałach promocyjnych.
Zrozumiecie Państwo, jak czytają Internauci i nauczycie się tworzyć teksty dopasowane do ich nawyków.
Nauczycie się Państwo pisać skuteczne teksty, które sprzedadzą produkt/zainteresują odbiorcę.

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • osoby zajmujące się redagowaniem tekstów do internetu, dziennikarzy
  • copywriterów
  • pracowników agencji reklamowych
  • pracowników agencji public relations
  • pracowników działów marketingu

Warsztaty prowadzi: Artur Jabłoński – szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych. Wykłada na kilku uczelniach i szkołach wyższych. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Pisze o marketingu na swoim blogu, dzieli się wiedzą z tego zakresu w branżowych pismach i na wortalach.

2 października 2018 r.
10:00 MODUŁ I:SPECYFIKA TEKSTÓW W INTERNECIE
  • Druk a Internet – różnice w podejściu do pisania
  • Czytelnicze nawyki internautów
  • Badania eyetrackingowe i ich przydatność dla copywritera
10:50 Przerwa na kawę.
11:00 MODUŁ II:SKUTECZNE TEKSTY – ZASADY TWORZENIA
  • Klucze fascynacji i budowanie zaangażowania
  • AIDA i inne modele przyciągania uwagi czytelnika
  • Emocje w tekście – jak je wywoływać?
  • Struktura informacji – co chcę przekazać?
12:30 Przerwa na lunch
13:00 MODUŁ III:COPYWRITING – ĆWICZENIA
  • Tworzenie klikalnego tytułu i śródtytułu
  • Redagowanie tekstów informacyjnych – na czym się skupić?
  • Teksty na stronę www i opisy produktów – jak o nich pisać?
14:50 Przerwa na kawę
15:00 MODUŁ IV: COPYWRITING W SIECI - WEBWRITING
  • Język korzyści i sztuka operowania konkretem
  • Redagowanie i skracanie tekstów
  • Podsumowanie szkolenia
16:00 Zakończenie warsztatów

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.