2
października
2018
COPYWRITING I WEBWRITING - JAK NAPISAĆ SKUTECZNY TEKST REKLAMOWY I SPRZEDAŻOWY
koordynator: Iwona Brokowska Duda
Internauci nie lubią czytać, ale tylko 2 na 10 czyta coś więcej niż nagłówki. Żeby zachęcić ich do zapoznania się z Państwa ofertą, musicie zrozumieć sposób, w jaki podchodzą do tekstów w sieci.
Na warsztatach nauczą się Państwo jak przykuwać uwagę i sprzedawać produkty za pomocą słów na ekranie. Zdobytą Państwo wiedzę na temat tworzenia dobrych tekstów, wykorzystywanych nie tylko w Internecie, ale również w innych materiałach promocyjnych.
Zrozumiecie Państwo, jak czytają Internauci i nauczycie się tworzyć teksty dopasowane do ich nawyków.
Nauczycie się Państwo pisać skuteczne teksty, które sprzedadzą produkt/zainteresują odbiorcę.
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- osoby zajmujące się redagowaniem tekstów do internetu, dziennikarzy
- copywriterów
- pracowników agencji reklamowych
- pracowników agencji public relations
- pracowników działów marketingu
Warsztaty prowadzi: Artur Jabłoński – szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych. Wykłada na kilku uczelniach i szkołach wyższych. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Pisze o marketingu na swoim blogu, dzieli się wiedzą z tego zakresu w branżowych pismach i na wortalach.
2 października 2018 r. | |
---|---|
10:00 |
MODUŁ I:SPECYFIKA TEKSTÓW W INTERNECIE
|
10:50 | Przerwa na kawę. |
11:00 |
MODUŁ II:SKUTECZNE TEKSTY – ZASADY TWORZENIA
|
12:30 | Przerwa na lunch |
13:00 |
MODUŁ III:COPYWRITING – ĆWICZENIA
|
14:50 | Przerwa na kawę |
15:00 |
MODUŁ IV: COPYWRITING W SIECI - WEBWRITING
|
16:00 | Zakończenie warsztatów |
Artur Jabłoński
Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.