szkolenie

20
września
2018

SOCIAL MEDIA DAY - CO KAŻDY E-MARKETER MUSI WIEDZIEĆ O MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

koordynator: Iwona Brokowska

Cel:

  • przegląd kluczowych platform social media - różnice, specyfika, zasady komunikacji
  • prezentacja skutecznych sposobów na komunikację: typy treści i formaty dopasowane do grupy docelowej i celów marki
  • przedstawienie inspirujących pomysłów na usprawnienie dialogu klient-firma
  • przegląd płatnych możliwości komunikacji - koszty, zasady i skuteczność reklam
  • prezentacja przydatnych narzędzi i platform wspierających działania w obszarze social media

Korzyści:

  • Zapoznanie ze specyfiką social media i kryteriami doboru platform do celów marketingowych
  • Poznanie skutecznych sposobów komunikacji via social media z wykorzystaniem contentu, grafiki i wideo
  • Inspiracje, benchmarki i case studies pozwalające na adaptację rozwiązań w ramach komunikacji firmy
  • Poznanie metod, narzędzi i wskaźników pozwalających na monitoring mediów społecznościowych i podniesienie efektywności w komunikacji firmy

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za komunikację online
  • Pracowników działów marketingu, sprzedaży, HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze social media
  • kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Metodologia

  • Forma wykładowo-warsztatowa bazująca na przykładach rzeczywistych z Polski i świata.
  • Prezentacja narzędzi i inspiracji - studiów przypadku i wzorców komunikacji dla specyfiki mediów społecznościowych.
  • Zadania w grupach mających na celu przygotowanie się lub/i usprawnienie komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych

Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

Czas trwania szkolenia: 10:00-16:00

  1. Facebook od A do Z
    • jak identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
    • jak pisać angażujące posty i skłaniać do zakupu? - sprytne sposoby na algorytm EdgeRank
    • co wybrać? - zasięg organiczny, płatny, wirusowy
    • reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty do pomiaru skuteczności
    • tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o Facebooku?
    • Ćwiczenie praktyczne - plan komunikacji dla wybranej marki na FB
  2. YouTube dla początkujących i średniozaawansowanych
    • 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT
    • tworzenie własnego kanału krok po kroku
    • reklama na YT od A do Z
    • współpraca z youtuberami i digital influencerami - zasady, wybór, koszty
    • kreatywne sposoby na YT i przykłady skutecznych komunikacji/kampanii
  3. Instagram krok po kroku
    • jak stworzyć własny profil marki?
    • co i jak pisać na Instagramie - zdjęcia, wideo, hasztagi, stories
    • co i jak reklamować na Instagramie?
  4. Twitter dla początkujących
    • od komunikacji organicznej do reklamy
    • specyfika platformy -> kreatywne przykłady na Twittera
  5. Snapchat - to co najważniejsze
    • po co i dla kogo?
    • jak wykorzystać Snapchat w bezpośredniej komunikacji marki?
  6. LinkedIn - komunikacja B2B
    • jak identyfikować target grupę?
    • sposoby na komunikację organiczną - jak tworzyć profil i co pisać by angażować?
    • reklama na LinkedIn - DIY versus kampanie z dużym budżetem
  7. Moniotoring social media
    • przegląd narzędzi do analityki
    • social media listening w praktyce
    • co i jak mierzyć w socialu?
  8. Przegląd narzędzi

Artur Maciorowski

Niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode definiuje rynkowe strategie internetowe, wspiera firmy w planowaniu promocji sprzedaży i reklamy online.
Absolwent programu „Professional Diploma in Marketing” organizowanego przez The Chartered Institute of Marketing oraz certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurychu. Od 1998 r. związany wykorzystaniem Internetu w biznesie i komunikacji. Pracował w branży IT, agencji interaktywnej oraz sektorze bankowym kreując pomysły i wdrążając strategie internetowe. Realizował projekty dla takich firm jak Bank DnB NORD, ING TFI, ING Życie, Monsanto Polska, Bibby Financial Services, Muzeum II Wojny Światowej, PKN Orlen, Bank BPH, HP Polska, US Pharmacia, Fortis Bank Polska, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Wydawnictwo INFOR. Od 11 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego, w których wzięło udział już ponad 3000 uczestników. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz Reklamy i Zarządzania. Aktualnie także Redaktor Prowadzący jedynego drukowanego tytułu branżowego "Online Marketing Polska".
Współautor poradnika C.H.Beck na temat E-commerce, autor książki „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online” oraz "Skuteczny e-mail marketing".