szkolenie

5
grudnia
2018

MARKETING NA FACEBOOKU OD POSTÓW PO REKLAMY

koordynator: Iwona Brokowska

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie Facebook. Reguły, które obowiązywały rok temu dziś są już przestarzałe. Pojawiają się zmiany w algorytmach, nowe formaty reklamowe. Wiedzę z tego zakresu trzeba więc aktualizować.

Podczas szkolenia dowiesz się, jak zaplanować swoją obecność na Facebooku, prowadzić efektywną komunikację oraz skutecznie się reklamować nawet przy niskim budżecie.

Dla kogo?

  • specjaliści ds. marketingu, PR, komunikacji
  • właściciele firm
  • osoby odpowiedzialne za promocję
  • pracownicy agencji reklamowych
  • osoby zainteresowane mediami społecznościowymi

Szkolenie poprowadzi: Artur Jabłoński

5 grudnia 2018 r.
10:00 Strategia działań na Facebooku
  • grupa docelowa na Facebooku – jak ją określić, jak do niej trafić
  • Facebook Audience Insights
  • przygotowywanie strategii działań na Facebooku
  • Facebook i jego miejsce w ekosystemie mediów społecznościowych oraz innych działaniach firmy
11:30 Przerwa na kawę
11:50 Prowadzenie komunikacji na Facebooku
  • mechanika działania Facebooka – algorytmy i ich wpływ na treści, które należy publikować
  • psychologia share’owania – jakie treści lubią ludzie i co nam to mówi o postach na naszym profilu
  • branding – od języka po grafiki. Znaczenie komunikacji wizualnej dla naszego profilu
  • metody zdobywania i angażowania fanów
  • Facebook Insights, czyli wyciąganie wniosków ze statystyk
13:30 lunch
14:00 Reklama na Facebooku
  • zasady tworzenia skutecznych reklam
  • Facebook Ads, Power Editor – narzędzia do tworzenia reklam
  • mierzenie skuteczności i piksele konwersji
  • remarketing na Facebooku
16:00 Zakończenie szkolenia

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu:
www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.