szkolenie

5
grudnia
2018

MARKETING NA FACEBOOKU OD POSTÓW PO REKLAMY

167 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Brokowska

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie Facebook. Reguły, które obowiązywały rok temu dziś są już przestarzałe. Pojawiają się zmiany w algorytmach, nowe formaty reklamowe. Wiedzę z tego zakresu trzeba więc aktualizować.

Podczas szkolenia dowiesz się, jak zaplanować swoją obecność na Facebooku, prowadzić efektywną komunikację oraz skutecznie się reklamować nawet przy niskim budżecie.

Dla kogo?

  • specjaliści ds. marketingu, PR, komunikacji
  • właściciele firm
  • osoby odpowiedzialne za promocję
  • pracownicy agencji reklamowych
  • osoby zainteresowane mediami społecznościowymi

Szkolenie poprowadzi: Artur Jabłoński

5 grudnia 2018 r.
10:00 Strategia działań na Facebooku
  • grupa docelowa na Facebooku – jak ją określić, jak do niej trafić
  • Facebook Audience Insights
  • przygotowywanie strategii działań na Facebooku
  • Facebook i jego miejsce w ekosystemie mediów społecznościowych oraz innych działaniach firmy
11:30 Przerwa na kawę
11:50 Prowadzenie komunikacji na Facebooku
  • mechanika działania Facebooka – algorytmy i ich wpływ na treści, które należy publikować
  • psychologia share’owania – jakie treści lubią ludzie i co nam to mówi o postach na naszym profilu
  • branding – od języka po grafiki. Znaczenie komunikacji wizualnej dla naszego profilu
  • metody zdobywania i angażowania fanów
  • Facebook Insights, czyli wyciąganie wniosków ze statystyk
13:30 lunch
14:00 Reklama na Facebooku
  • zasady tworzenia skutecznych reklam
  • Facebook Ads, Power Editor – narzędzia do tworzenia reklam
  • mierzenie skuteczności i piksele konwersji
  • remarketing na Facebooku
16:00 Zakończenie szkolenia

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu:
www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.

Termin i Miejsce

Termin:
5 grudnia 2018
Miejsce:
Warszawa

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 730 zł + 23% VAT - dla uczestników korzystających z własnego laptopa
  • 880 zł + 23% VAT - dla uczestników korzystających z komputera organizatora

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie pisemnego potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania.

Rezygnacja z udziału po 28 listopada 2018 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
04-041 Warszawa, ul. Międzyborska 50
tel. 22 870 69 10 / 78, fax 22 870 69 95
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w konferencji jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu oraz w celach reklamowych, promocyjnych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 23 ust. 1 pkt 3 i 5 u.o.d.o.”, a po 25 maja 2018 r. – art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: