15
maja
2019
JAK WYKORZYSTAĆ VISUAL CONTENT MARKETING W PROMOCJI I SPRZEDAŻY TWOICH USŁUG I PRODUKTÓW
koordynator: Iwona Nowosielska
Wideo, zdjęcia, infografiki i inne treści wizualne śrubują dziś wyniki oglądalności w internecie i budują zasięgi w social media. Nic dziwnego, mózg szybciej „rozumie” i przetwarza obrazy, które lepiej niż słowa pokazują emocje. Wbrew pozorom, większość treści wizualnych można też szybko i dość łatwo stworzyć, a następnie wypromować w takich serwisach jak Facebook, Youtube, Instagram czy Pinterest. Tego nauczysz się na tym inspirującym szkoleniu pod okiem eksperta.
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:
- Specjaliści ds. marketingu i PR w firmach i instytucjach
- Copywriterzy
- Brand Managerowie
- Social Media Managerowie
- Pracownicy agencji interaktywnych i reklamowych
- Dziennikarze i redaktorzy
Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Trener jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wyształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds. strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.
15 maja 2019 r. | |
---|---|
9:00 |
Visual Content Marketing w pigułce Zrozumieć internautów - sekrety Visual Thinking 12 najlepszych trików i technik „marketingu obrazkowego” |
10:00 |
Facebook Marketing: fakty i mity Jak napisać i zilustrować dobry wpis na Facebooka w 15 minut 5 sposobów na wizualizację wpisów kiedy nie ma zdjęć 10 inspirujących pomysłów na wpisy wizualne Jak wykorzystać selfie w działaniach marketingowych |
11:00 | Ćwiczenia |
12:00 |
Instagram czy Pinterest? Czym się różnią i jak to wykorzystać w komunikacji Visual Content Marketing w serwisach Instagram i Pinterest 5 podstawowych zasad fotoeditingu, czyli jak dobierać zdjęcia do tematu tekstu lub kampanii. Tworzyć treści czy „szerować”, czyli o Content Curation Co działa w USA i we Francji, a nie działa w Polsce i dlaczego 5 najlepszych narzędzi, które sprawdzają się lepiej niż inne 7 inspirujących przykładów komunikacji marketingowej w obu serwisach. |
13:00 | Obiad |
13:30 | Ćwiczenia |
16:00 | Zakończenie szkolenia |
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).