2-3
października
2019
JAK NAPISAĆ ARTYKUŁ PRASOWY W 60 MINUT
koordynator: Iwona Nowosielska
Dwudniowe warsztaty dziennikarskie.
Nowoczesne dziennikarstwo w pigułce i w ćwiczeniach. Sprawdzone rady i tricki doświadczonych dziennikarzy i redaktorów, które zapewniły sukces magazynom komercyjnym i firmowym w Polsce i na świecie. Ponad 800 osób z prasy codziennej, magazynowej, firmowej oraz z działów komunikacji i public relations uczestniczyło już w tym regularnie aktualizowanym szkoleniu.
Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wyształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.
2 października 2019 r. | |
---|---|
09:00 |
Psychologia lektury:
|
10:00 |
Jak napisać artykuł prasowy w 60 minut:
|
11:00 | Ćwiczenia (1,5 godz.). |
12:30 |
Jak napisać chwytliwy lead, który będzie czytany:
|
13:00 | Przerwa, poczęstunek |
14:00 | Ćwiczenia (1 godz. + 1 godz.). |
16:00 | Zakończenie I dnia. |
3 października 2019 r. | |
09:00 |
JAK PISAĆ KRÓTKO I ZWIĘŹLE:
|
10:00 | Ćwiczenia (1 godz.). |
11:00 |
Jak pisać tekst, akapit po akapicie:
|
12:00 | Ćwiczenia (1 godz.). |
13:00 | Przerwa, poczęstunek |
14:00 |
Jak napisać tytuł, który przyciągnie czytelnika:
|
14:30 | Ćwiczenia (1,5 godz.). |
16:00 | Zakończenie szkolenia. |
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).