szkolenie

27
sierpnia
2019

WYKORZYSTYWANIE PLATFORMY EPUAP PRZY REALIZACJI ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI

4 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Brokowska

Szkolenie dedykowane jest wszystkim, których interesują zagadnienia elektronizacji zamówień publicznych, problematyka składania ofert w postaci elektronicznej, wykorzystywania dokumentów elektronicznych w różnych formatach i stosowania podpisów elektronicznych - kwalifikowanego i zaufanego (w tym walidacji podpisów w otrzymywanych dokumentach elektronicznych).

Uwaga: uczestnicy w trakcie szkolenia mogą zadawać szczegółowe pytania, a także potwierdzać profile.

27 sierpnia 2019 r.
10:00 Wprowadzenie do szkolenia, kilka zdań na początek
dr inż. Kajetan Wojsyk
(ekspert ds. jakości danych, pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych)
10:10 Zakładanie profilu na ePUAP2, zaufanie i potwierdzanie profilu zaufanego
10:20 Poruszanie się po ePUAP2, kontekst pracy na ePUAP2, przydzielanie ról, w jakich konkretna osoba może pracować
10:40 Praktyczne wykorzystanie ePUAP2 w komunikacji między różnymi podmiotami
11:00 Tworzenie poprawnych dokumentów elektronicznych
11:20 Przerwa na kawę
11:30 Wzory obowiązujących w e-administracji dokumentów elektronicznych
11:50 Tworzenie pisma przewodniego z wieloma załącznikami o różnych wielkościach
12:10 Usługi administracji publicznej wykorzystujące mechanizmy uwierzytelniania ePUAP
Blok tematów prowadzony przez:
dr inż. Kajetan Wojsyk
(ekspert ds. jakości danych, pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych)
12:30 Przerwa na lunch
13:00 Elektronizacja zamówień publicznych - funkcjonalności miniportalu - publikacja postępowania
13:40 Środki komunikacji elektronicznej - i komunikacja z Wykonawcą
14:10 Otwarcie ofert za pomocą miniPortalu - odszyfrowywanie ofert
14:40 Błędy, jakie mogą wystąpić przy elektronicznej komunikacji
Blok tematów prowadzonych przez:
Łukasz Chrostek
(Wieloletni praktyk w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie Zamawiającego)
15:10 Przykłady przypadków szczególnych, odpowiedzi na trudne pytania
dr inż. Kajetan Wojsyk, ekspert ds. jakości danych, pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych
Łukasz Chrostek, Wieloletni praktyk w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie Zamawiającego.
16:00 Zakończenie szkolenia

Łukasz Chrostek

Wieloletni praktyk w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie Zamawiającego. Pierwsze kroki pracy w zamówieniach publicznych stawiał w Narodowym Instytucie Badawczym, w chwili obecnej główny specjalista ds. zamówień publicznych w jednostce budżetowej realizującej między innymi zadania z zakresu budowy i utrzymania systemów teleinformatycznych e-Zdrowia. Posiada szerokie doświadczenie w procesie realizacji zamówień publicznych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Posiada wiedzę z zakresu zastosowania pełnej komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Uczestnik wielu krajowych konferencji i szkoleń z zakresu zamówień publicznych.

Kajetan Wojsyk

Ekspert ds. jakości danych, pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych
Autor licznych publikacji dotyczących prawa informatycznego, praktyk szerokiego zastosowania informatyki w administracji. Od 1974 r. interesuje się informatyką i jej praktycznymi zastosowaniami. Doświadczenie w zakresie informatyzacji administracji zdobywał w Wyższej Szkole Pedagogicznej (później Akademii im. Jana Długosza) w Częstochowie. Od 1994 roku zajmował się informatyzacją Urzędu Miasta Częstochowy (UMC), pełniąc funkcję Informatyka Miejskiego. Kierowany przez niego zespół skutecznie wprowadzał do praktyki administracji publicznej rozwiązania informatyczne, nagradzane i stanowiące wzory do naśladowania.
W 2005 roku UMC zdobył Złoty Laur dla najlepiej zinformatyzowanej jednostki w kategorii administracja publiczna i instytucje użyteczności publicznej (konkurs Teleinfo – pisma profesjonalnych użytkowników informatyki i telekomunikacji). UMC był dwukrotnie finalistą konkursu Lider Informatyki (organizowanego przez tygodnik Computerworld) i laureatem tej nagrody w roku 2007. W tym samym roku UMC zdobył Złotą @ i międzynarodową nagrodę EuroCrest Award.
Nauczyciel akademicki, były pracownik Politechniki Częstochowskiej, Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, obecnie wykładowca Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie.

Termin i Miejsce

Termin:
27 sierpnia 2019
Miejsce:
Centrum Konferencyjne
Pory 78
02-757 Warszawa

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 990 zł + 23% VAT

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie pisemnego potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania.

Rezygnacja z udziału po 20 sierpnia 2019 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 22 355 86 80, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w konferencji jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu oraz w celach reklamowych, promocyjnych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 23 ust. 1 pkt 3 i 5 u.o.d.o.”, a po 25 maja 2018 r. – art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: