26
maja
2020
JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ WYKORZYSTUJĄC SPRAWDZONE TECHNIKI CONTENT MARKETINGU
koordynator: Iwona Nowosielska
NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Content Marketing to dziś najmodniejszy trend w marketingu. Coraz więcej firm i marek produkuje własne treści, by wypromować i lepiej sprzedawać swoje usługi i produkty. Ale robią to często po omacku, bez zrozumienia kodów i zwyczajów swoich klientów. Jak wykorzystać Content Marketingu, by zwiększyć sprzedaż - to główny temat tego warsztatu z ćwiczeniami
Adresatami szkolenia są:
Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działów komunikacji, marketingu i public relations w firmach
Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej.
Czas trwania: 9:00 – 14:00 | |
---|---|
Content Marketing od kuchni: sekrety sukcesów i kulisy porażek:
|
|
12 zasad Content Marketingu, które powinien znać każdy marketer:
|
|
Case study: kampania Smirnoff Black (FMCG, B2C):
|
|
Ćwiczenia |
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).