10
września
2020
JAK PROMOWAĆ USŁUGI I PRODUKTY Z OGRANICZONYM BUDŻETEM MARKETINGOWYM
koordynator: Iwona Nowosielska
Formy udziału w szkoleniu, do Państwa wyboru:
- stacjonarnie (w naszej sali konferencyjnej w Warszawie przy ul. Pory 78),
- on-line (udział zdalny, więcej ... )
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Jeśli nie masz ropy naftowej, musisz mieć dobre pomysły. Tak samo jest z marketingiem. Kiedy nie masz zasobów finansowych Elona Muska, Richarda Bransona czy Dietricha Mateschitza (tego od Red Bulla), musisz być sprytniejszy i bardziej kreatywny niż inni. Jak prowadzić komunikację marketingową z mini-budżetem? Co można zrobić samemu? Jak wykorzystać social media? Tego nauczysz się na tym inspirującym szkoleniu, które doda Ci skrzydeł!
Adresaci szkolenia:
- Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji marketingu
- Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji
Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej.
Czas trwania: 09:00 – 16:00 | |
---|---|
Jak zmienili się Twoi klienci:
|
|
Jak zmienił się marketing i media społecznościowe:
|
|
Jak komunikować z niskim budżetem marketingowym:
|
|
Ćwiczenia |
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).