szkolenie

26
kwietnia
2018

SKLEP INTERNETOWY W SOCIAL MEDIA - ZAKŁADANIE I PROWADZENIE

koordynator: Iwona Nowosielska

26 kwietnia 2018 r.
10:00 Wykład i konsultacje: Krajobraz social media i strategia działalności handlowej. Leady, sprzedaż i social media. B2B, B2C w social media. Reklamy czyli kiedy i za ile trzeba zapłacić żeby zarobić:
  • social selling dla B2B i B2C,
  • czy reklamy na Facebooku są niezbędne i jak najlepiej je wykorzystywać?
  • jak przełożyć lejek sprzedażowy na rzeczywistość w sieci?
Monika Czaplicka
(agencja Wobuzz)
13:00 Przerwa, poczęstunek
13:30 Wykład i konsultacje: Przewodnik uwarunkowań prawnych sklepu internetowego:
  • Etapy wdrożenia prawnego sklepu internetowego
  • Proces zakupowy. Regulamin.
  • Zawarcie umowy na odległość.
  • Polityka prywatności, ochrona danych osobowych w realiach RODO.
Wojciech Wawrzak
(prawnik kreatywnych, bloger)
16:00 Zakończenie szkolenia

Monika Czaplicka

W branży online i social media od 2006 roku. Z wykształcenia socjolożka, pracuje w swojej agencji Wobuzz. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga cza​plicka​.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu.
Jej debiutancka książka „Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów.
W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, Medicover, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.

Wojciech Wawrzak

Prawnik kreatywnych, autora bloga praKreacja.pl. Pomaga przedsiębiorcom, twórcom, freelancerom, sklepom internetowym, start-upom oraz innym przedstawicielom branży kreatywnej i e-commerce.