20
kwietnia
2021
WYKORZYSTYWANIE PLATFORMY EPUAP PRZY REALIZACJI ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI
koordynator: Iwona Brokowska Duda
NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Szkolenie dedykowane jest wszystkim, których interesują zagadnienia elektronizacji zamówień publicznych, problematyka składania ofert w postaci elektronicznej, wykorzystywania dokumentów elektronicznych w różnych formatach i stosowania podpisów elektronicznych - kwalifikowanego i zaufanego (w tym walidacji podpisów w otrzymywanych dokumentach elektronicznych).
Uwaga: uczestnicy w trakcie szkolenia mogą zadawać szczegółowe pytania, a także potwierdzać profile.
Czas trwania szkolenia: od godz. 9.30 do ok. 15 | |
---|---|
Wprowadzenie do szkolenia, kilka zdań na początek dr inż. Kajetan Wojsyk (ekspert ds. jakości danych, pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych) |
|
Zakładanie profilu na ePUAP2, zaufanie i potwierdzanie profilu zaufanego | |
Poruszanie się po ePUAP2, kontekst pracy na ePUAP2, przydzielanie ról, w jakich konkretna osoba może pracować | |
Praktyczne wykorzystanie ePUAP2 w komunikacji między różnymi podmiotami | |
Tworzenie poprawnych dokumentów elektronicznych | |
Wzory obowiązujących w e-administracji dokumentów elektronicznych | |
Tworzenie pisma przewodniego z wieloma załącznikami o różnych wielkościach | |
Usługi administracji publicznej wykorzystujące mechanizmy uwierzytelniania ePUAP Blok tematów prowadzony przez: dr inż. Kajetan Wojsyk (ekspert ds. jakości danych, pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych) |
|
Elektronizacja zamówień publicznych - funkcjonalności miniportalu - publikacja postępowania | |
Środki komunikacji elektronicznej - i komunikacja z Wykonawcą | |
Otwarcie ofert za pomocą miniPortalu - odszyfrowywanie ofert | |
Błędy, jakie mogą wystąpić przy elektronicznej komunikacji Blok tematów prowadzonych przez: Łukasz Chrostek (Wieloletni praktyk w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie Zamawiającego) |
|
Przykłady przypadków szczególnych, odpowiedzi na trudne pytania dr inż. Kajetan Wojsyk, ekspert ds. jakości danych, pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych Łukasz Chrostek, Wieloletni praktyk w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie Zamawiającego. |
Łukasz Chrostek
Wieloletni praktyk w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie Zamawiającego. Pierwsze kroki pracy w zamówieniach publicznych stawiał w Narodowym Instytucie Badawczym, w chwili obecnej główny specjalista ds. zamówień publicznych w jednostce budżetowej realizującej między innymi zadania z zakresu budowy i utrzymania systemów teleinformatycznych e-Zdrowia. Posiada szerokie doświadczenie w procesie realizacji zamówień publicznych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Posiada wiedzę z zakresu zastosowania pełnej komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Uczestnik wielu krajowych konferencji i szkoleń z zakresu zamówień publicznych.
Kajetan Wojsyk
Pionier i popularyzator informatyki w administracji; wdraża idee społeczeństwa informacyjnego na poziomie lokalnym i krajowym, kierując złożonymi projektami pilotażowymi. Wykładowca Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania oraz ekspert Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Pracował m.in. na Politechnice Częstochowskiej, w Akademii Jana Długosza w Częstochowie (obecnie Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza), Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, współpracował z Fundacją Wspierania Wsi oraz Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej, współpracuje z Centrum Promocji Informatyki. Dokonania kierowanego przez niego zespołu w zakresie informatyzacji Urzędu Miasta Częstochowy były wielokrotnie nagradzane (np. Złoty Laur Teleinfo dla najlepiej zinformatyzowanej jednostki administracji publicznej i instytucji użyteczności publicznej, Lider Informatyki Computerworld, Złota @, międzynarodowa nagroda EuroCrest Award). Był doradcą Ministra Cyfryzacji, aktualnie jest pełnomocnikiem Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych.
Zainteresowania:
• Bezpieczeństwo osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
• Tworzenie e-usług w ramach przyjaznej elektronicznej administracji,
• Systemy automatycznej aktualizacji danych rejestrowych w oparciu o dane źródłowe,
• Optymalizacja procedur administracyjnych,
Publikacje:
Za najważniejszą publikację uznaje się dotyczący e-usług ePodręcznik dla administracji, połączony z sejmowym Internetowym Systemem Aktów Prawnych, Wikipedią i wieloma innymi zasobami sieciowymi (np. walidatorami podpisów elektronicznych), która – dzięki swojej konstrukcji jest systematycznie od 2015 r. aktualizowana, stanowiąc realną pomoc w sytuacjach wątpliwości interpretacyjnych dzięki obszernym komentarzom konkretnych pojęć takich jak „dokument” czy „podpis” (https://epodrecznik.mc.gov.pl). Ponadto jest autorem lub współautorem nw. wybranych publikacji oraz drukowanych wystąpień konferencyjnych