szkolenie
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

28
marca
2018

JAK ZAPLANOWAĆ I WDROŻYĆ PROCES CYFROWEJ TRANSFORMACJI KOMUNIKACJI W FIRMIE

koordynator: Iwona Nowosielska

Rewolucja technologiczna nieodwracalnie zmieniła i wciąż zmienia nie tylko dotychczasowe modele biznesowe, ale też komunikację wewnętrzną i marketingową. Atuty cyfryzacji komunikacji w firmach są znane - oszczędność czasu, oszczędność papieru, nowoczesny wizerunek, elastyczność, dostęp do informacji w każdej chwili.... Ale jak zapanować nad digitalizacją, której dynamika rozwoju umyka kontroli? Jak ją zaplanować, wdrożyć, jak połączyć stare z nowym i - przede wszystkim - jak uniknąć błędów i pułapek, które czyhają na każdym etapie zmian.

Adresaci: szefowie i pracownicy działów komunikacji, marketingu i Public Relations w firmach

Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz

28 marca 2018 r.
9:00-10:00 Trendy w komunikacji wewnętrznej w Polsce i na świecie.
  • Jakie zmiany w marketingu i komunikacji pociąga za sobą transformacja cyfrowa.
  • Transformacja cyfrowa to kompleksowy proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych.
  • Komunikacja oparta na konwersacji, błyskawiczna, szczodra, transparentna, zbiorowa, zdematerializowana
  • Współpraca działów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Rosnąca rola narzędzi cyfrowych w firmie.
  • Mapa ryzyk.
  • Jak zaplanować proces transformacji cyfrowej komunikacji w firmie.
10:00-11:00 Najskuteczniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej w erze cyfrowej
  • Prezentacja i charakterystyka narzędzi komunikacji wewnętrznej: od newslettera, wideo i bloga firmowego do sieci społecznościowej. Jak najlepiej wykorzystać te narzędzia do skutecznego realizowania celów komunikacji wewnętrznej w firmie.
  • Nowe formaty magazynu i biuletynu firmowego.
  • Różne formaty wideo do różnych celów komunikacji.
  • Jak wykorzystać narzędzia zewnętrzne (płatne i darmowe).
  • Jak połączyć nowe i tradycyjne narzędzia komunikacji wewnętrznej.
11:00-13:00 Ćwiczenia
13:00-14:00 Obiad
14:00-15:00 Dominująca rola komunikacji wizualnej
  • Narracja wizualna wymaga myślenia obrazem.
  • Psychologia lektury.
  • Cztery podstawowe cechy dziennikarstwa wizualnego.
  • Dziesięć najczęściej używanych narzędzi komunikacji wizualnej: charakterystyka, za i przeciw./li>
  • Anatomia infografiki.
15:00-16:00 Ćwiczenia

Krzysztof Urbanowicz

• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).