28
marca
2018
JAK ZAPLANOWAĆ I WDROŻYĆ PROCES CYFROWEJ TRANSFORMACJI KOMUNIKACJI W FIRMIE
koordynator: Iwona Nowosielska
Rewolucja technologiczna nieodwracalnie zmieniła i wciąż zmienia nie tylko dotychczasowe modele biznesowe, ale też komunikację wewnętrzną i marketingową. Atuty cyfryzacji komunikacji w firmach są znane - oszczędność czasu, oszczędność papieru, nowoczesny wizerunek, elastyczność, dostęp do informacji w każdej chwili.... Ale jak zapanować nad digitalizacją, której dynamika rozwoju umyka kontroli? Jak ją zaplanować, wdrożyć, jak połączyć stare z nowym i - przede wszystkim - jak uniknąć błędów i pułapek, które czyhają na każdym etapie zmian.
Adresaci: szefowie i pracownicy działów komunikacji, marketingu i Public Relations w firmach
Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
28 marca 2018 r. | |
---|---|
9:00-10:00 |
Trendy w komunikacji wewnętrznej w Polsce i na świecie.
|
10:00-11:00 |
Najskuteczniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej w erze cyfrowej
|
11:00-13:00 | Ćwiczenia |
13:00-14:00 | Obiad |
14:00-15:00 |
Dominująca rola komunikacji wizualnej
|
15:00-16:00 | Ćwiczenia |
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).