szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

29
kwietnia
2021

JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ WYKORZYSTUJĄC SPRAWDZONE TECHNIKI COPYWRITINGU, STORYTELLINGU, CONTENT MARKETINGU I SOCIAL SELLINGU

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Twoi klienci oczekują od Ciebie więcej niż myślisz. Internet i media społecznościowe kompletnie zmieniły zachowania konsumentów. Oto topowe techniki i sekrety mistrzów copywritingu, storytellingu, marketingu treści i social sellingu, który nabrał przyśpieszenia w erze pandemii COVID-19.

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, kierowników i pracowników działów komunikacji, marketingu i public relations w firmach.

Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz

Czas trwania szkolenia: od godz. 10.00 do ok. 16.00
Program

  • Jak zmienili się Twoi klienci w erze pandemii COVID-19 • 7 przyzwyczajeń, które zmieniła pandemia COVID-19• Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi• Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie. • Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy • Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne• Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców? • Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi• Jakich wartości dodanych szukają klienci.
  • Copywriting, czyli jak pisać teksty, które sprzedają • Czym copywriting różni się od storytrellingu i Content Marketingu.• 5 podstawowych zasad hipnotycznego copywritingu • Sztuka pisania perswazyjnych tekstów • Jak pisać językiem korzyści. Obietnica marki• Najczęściej popełnianie błędy. • Sekret techniki “Just Three Things” • Czytelnicy czytają tytuły 8 razy częściej niż leady• 3 najskuteczniejsze formuły słynnych copywriterów amerykańskich, angielskich i francuskich (gotowe schematy).
  • Storytelling, czyli jak opowiadać historie, by zdobyć klientów • 5 rzeczy, które możesz nauczyć się od Steve Jobsa, Roberta Cialdini i Jean de la Fontaine’a • 6 rodzajów treści wizualnych• 5 podstawowych zasad Visual Storytellingu • Jak wykorzystać Visual Storytelling w marketingu B2C i B2B• Najczęściej popełniane błędy.
  • Content Marketing, czyli jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną klientów • Dlaczego najlepsi specjaliści social media i copywriterzy nie próbują niczego sprzedawać w mediach społecznościowych? • Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu • 10 zasad jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych.
  • Content Marketing od kuchni: sekrety sukcesów i kulisy porażek • Co to jest Content Marketing i dlaczego jest coraz bardziej popularny • Czy Content Marketing jest dobry dla wszystkich? • 4 podstawowe typy strategii Content Marketingu • Kluczowe czynniki sukcesu kampanii Content Marketingu • Najczęściej popełniane błędy i przyczyny porażek • 7 najskuteczniejszych narzędzi Content Marketingu• Jak zwiększyć sprzedaż przy pomocy Content Marketingu.
  • Social Selling, czyli jak sprzedawać w mediach społecznościowych • Jak social selling zmienia proces zakupowy • 5 korzyści z social sellingu• Od czego zacząć i jak zorganizować social selling w firmie, etap po etapie. • Social selling w 30 minut dziennie.

Krzysztof Urbanowicz

• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).