31
marca
2021
JAK SZYBKO I SKUTECZNIE DOSTOSOWAĆ KOMUNIKACJĘ MARKETINGOWĄ DO ZMIAN W CZASIE PANDEMII
koordynator: Iwona Nowosielska
NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Pandemia COVID-19 zmieniła zwyczaje konsumentów, wróciła do góry nogami nasze życie, sfrustrowała i sparaliżowała wiele firm. Jak w warunkach takiego kryzysu społecznego i ekonomicznego prowadzić komunikację marketingową? Co robić, by nie wypaść z gry kiedy transformacja cyfrowa nabiera takiego przyśpieszenia? Co i jak robią inni?
Adresaci: Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działów komunikacji, marketingu i public relations w firmach.
Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Czas trwania szkolenia: od godz. 10.00 do ok. 13.30 | |
---|---|
9:00 |
Jak pandemia koronawirusa COVID-19 zmieniła Twoich klientów:
|
10:00 |
Nowe trendy w komunikacji marketingowej:
|
11:00 |
Jak szybko i skutecznie dostosować komunikację marketingową do zmian w czasie pandemii koronawirusa COVID-19:
|
12:00 |
Kluczowa rola Content Marketingu w komunikacji marketingowej
|
13:00 | Zakończenie szkolenia. |
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).