szkolenie on-line

13
października
2021

FACEBOOK ADS

23 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Brokowska Duda

W CPI SZKOLIMY ON-LINE
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Grupa docelowa:

  1. Studenci kierunków marketingowych, którzy rozpocząć karierę jako specjaliści ds. reklamy na Facebooku
  2. Stażyści agencji marketingowych/potencjalni stażyści?
  3. Social media managerowie, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności o tworzenie reklam na Facebooku

Opis szkolenia:
Na szkoleniu nauczę Cię jak tworzyć i optymalizować reklamę na Facebooku i Instagramie od podstaw. Wspólnie przejdziemy przez panel reklamowy, omówimy modele rozliczeniowe czy raporty reklamowe.

Pokażę Ci jak kierować reklamy, aby dotrzeć do osób, które są zainteresowane Twoimi produktami lub usługami. Dowiesz się także, jak działa remarketing na Facebooku – od podstaw do zaawansowanych opcji i taktyk remarketingowych, które pozwolą Ci dotrzeć do najbardziej zaangażowanych osób.

Skorzystaj z mojego doświadczenia. W swojej karierze przeprowadziłem blisko 600 szkoleń o marketingu. Jestem właścicielem agencji marketingowej digitalk i autorem bestsellerowych książek o copywritingu, reklamie na Facebooku i marketingu. Jestem także autorem najpopularniejszych kursów o reklamie na Facebooku: „Reklama na Facebooku i Instagramie dla e-commerce” oraz „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”.

Szkolenie prowadzi: Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Program szkolenia (od godz. 9.00 do ok. 15):

Jak działa reklama na Facebooku?
Panel reklamowy na Facebooku – jak działa. Możliwe rodzaje kampanii i reklam – omówienie. Modele rozliczeniowe – który wybrać i dlaczego? Jak czytać raporty reklamowe FB i wyciągać wnioski. Ustawienia konta, faktury, rozliczenia

Grupy docelowe
Kierowanie reklam po zainteresowaniach. Jak zdobyć informację o zainteresowaniach grupy za pomocą narzędzi zewnętrznych. Zaawansowane metody kierowania reklam: bazy mailingowe, bazy kontaktowe, odbiorcy podobni do naszych klientów.

Tworzenie i optymalizowanie kampanii
Uruchamianie reklamy na Facebooku krok po kroku. Najczęstsze błędy. Skuteczne grafiki – czyli jakie (przykłady, wzory). Jak pisać teksty reklam. Testy A/B kampanii. Optymalizowanie kosztów kampanii. Analiza wyników, która daje efekty.

Remarketing
Pixel Facebooka – instalacja i konfiguracja.
Podstawowe i zaawansowane opcje remarketingu na Facebooku (od osób, które były na stronie po niezaangażowanych fanów i widzów naszych filmów wideo).

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Termin i Miejsce

Termin:
13 października 2021
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 1895 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 1 października
  • 1995 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 2 października

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe i certyfikat w formie PDF.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 6 października 2021 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 506 178 228, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659 (ul. Pory 78, telefony: 22 3558680 / 506 178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl) w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) oraz w celach reklamowych, promocyjnych, ankietowych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a w przypadku celów reklamowych i promocyjnych - aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą. Po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa (np. dla rozliczenia udziału w szkoleniu, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z przepisami ustawy o rachunkowości) lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, przez okres przewidziany przepisami prawa dla ich przedawnienia (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom, a w przypadku adresu e-mail również ClickMeeting Sp. z o.o. (KRS: 0000604194) – dostawcy platformy na której odbywają się szkolenia on-line. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest niezbędne do realizacji umowy, w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: