szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

13
października
2021

FACEBOOK ADS

koordynator: Iwona Brokowska Duda

W CPI SZKOLIMY ON-LINE
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Grupa docelowa:

  1. Studenci kierunków marketingowych, którzy rozpocząć karierę jako specjaliści ds. reklamy na Facebooku
  2. Stażyści agencji marketingowych/potencjalni stażyści?
  3. Social media managerowie, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności o tworzenie reklam na Facebooku

Opis szkolenia:
Na szkoleniu nauczę Cię jak tworzyć i optymalizować reklamę na Facebooku i Instagramie od podstaw. Wspólnie przejdziemy przez panel reklamowy, omówimy modele rozliczeniowe czy raporty reklamowe.

Pokażę Ci jak kierować reklamy, aby dotrzeć do osób, które są zainteresowane Twoimi produktami lub usługami. Dowiesz się także, jak działa remarketing na Facebooku – od podstaw do zaawansowanych opcji i taktyk remarketingowych, które pozwolą Ci dotrzeć do najbardziej zaangażowanych osób.

Skorzystaj z mojego doświadczenia. W swojej karierze przeprowadziłem blisko 600 szkoleń o marketingu. Jestem właścicielem agencji marketingowej digitalk i autorem bestsellerowych książek o copywritingu, reklamie na Facebooku i marketingu. Jestem także autorem najpopularniejszych kursów o reklamie na Facebooku: „Reklama na Facebooku i Instagramie dla e-commerce” oraz „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”.

Szkolenie prowadzi: Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Program szkolenia (od godz. 9.00 do ok. 15):

Jak działa reklama na Facebooku?
Panel reklamowy na Facebooku – jak działa. Możliwe rodzaje kampanii i reklam – omówienie. Modele rozliczeniowe – który wybrać i dlaczego? Jak czytać raporty reklamowe FB i wyciągać wnioski. Ustawienia konta, faktury, rozliczenia

Grupy docelowe
Kierowanie reklam po zainteresowaniach. Jak zdobyć informację o zainteresowaniach grupy za pomocą narzędzi zewnętrznych. Zaawansowane metody kierowania reklam: bazy mailingowe, bazy kontaktowe, odbiorcy podobni do naszych klientów.

Tworzenie i optymalizowanie kampanii
Uruchamianie reklamy na Facebooku krok po kroku. Najczęstsze błędy. Skuteczne grafiki – czyli jakie (przykłady, wzory). Jak pisać teksty reklam. Testy A/B kampanii. Optymalizowanie kosztów kampanii. Analiza wyników, która daje efekty.

Remarketing
Pixel Facebooka – instalacja i konfiguracja.
Podstawowe i zaawansowane opcje remarketingu na Facebooku (od osób, które były na stronie po niezaangażowanych fanów i widzów naszych filmów wideo).

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.