szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

24
listopada
2021

Linkedin ADS

koordynator: Iwona Brokowska Duda

W CPI SZKOLIMY ON-LINE
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Grupa docelowa:
Specjaliści ds. reklamy PPC na Facebooku i Google, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności o kolejny kanał. Marketerzy B2B

Opis szkolenia:
Naucz się tworzyć skuteczną reklamę na LinkedIN, która dotrze do Twojej grupy docelowej i pozyska kontakty od osób zainteresowanych Twoją usługą czy produktem.
Na szkoleniu przeprowadzę Cię od początku, czyli tworzenia konta reklamowego, przez omówienie możliwości i formatów reklamowych, aż po remarketing i gotowe pomysły na Twoje pierwsze kampanie reklamowe.
Dzięki szkoleniu z LinkedIN Ads nauczysz się jak krok po kroku ustawić reklamę, przeanalizować jej wyniki oraz łączyć działania na LinkedIN z innymi kanałami reklamowymi.

Szkolenie prowadzi: Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Program szkolenia (od godz. 9.00 do ok. 15):

Moduł 1 KONFIGURACJA KONTA

  1. Zakładanie company page
  2. Tworzenie konta reklamowego + rozliczenia
  3. Reklama odrzucona lub się nie wyświetla – co robić?
MODUŁ 2 MOŻLIWOŚCI I FORMATY REKLAM
  1. Struktura konta reklamowego na Linkedin
  2. Cele reklamowe na Linkedinie
  3. Lokalizacja i język profilu
  4. Targetowanie – company, demografia, edukacja, Job Experience, po stanowiskach.
  5. Interests and traits.
  6. Wykluczenia.
  7. Formaty Reklamowe.
  8. Gotowe pomysły na wąskie targetowanie.
MODUŁ 3 REMARKETING NA LINKEDIN
  1. Linkedin Tag – czym jest i jak go zainstalować na stronie www.
  2. Mierzenie konwersji.
  3. Tworzenie grupy remarketingowej.
  4. Matched Audiences.
  5. Website Demographics + Company Page Analytics.
  6. Grupy podobnych odbiorców
MODUŁ 4 KONFIGURACJA REKLAMY NA LINKEDIN KROK PO KROKU
  1. Podglądanie reklam konkurencji.
  2. Skuteczne kreacje reklamowe.
  3. Budżet i bidowanie.
  4. Analiza wyników reklam.
  5. Ustawianie reklamy krok po kroku.
  6. Łączenie działań na Linkedin z innymi kanałami

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.