24
listopada
2021
Linkedin ADS
koordynator: Iwona Brokowska Duda
W CPI SZKOLIMY ON-LINE
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Grupa docelowa:
Specjaliści ds. reklamy PPC na Facebooku i Google, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności o kolejny kanał.
Marketerzy B2B
Opis szkolenia:
Naucz się tworzyć skuteczną reklamę na LinkedIN, która dotrze do Twojej grupy docelowej i pozyska kontakty od osób zainteresowanych Twoją usługą czy produktem.
Na szkoleniu przeprowadzę Cię od początku, czyli tworzenia konta reklamowego, przez omówienie możliwości i formatów reklamowych, aż po remarketing i gotowe pomysły na Twoje pierwsze kampanie reklamowe.
Dzięki szkoleniu z LinkedIN Ads nauczysz się jak krok po kroku ustawić reklamę, przeanalizować jej wyniki oraz łączyć działania na LinkedIN z innymi kanałami reklamowymi.
Szkolenie prowadzi: Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.
Program szkolenia (od godz. 9.00 do ok. 15):
Moduł 1 KONFIGURACJA KONTA
- Zakładanie company page
- Tworzenie konta reklamowego + rozliczenia
- Reklama odrzucona lub się nie wyświetla – co robić?
- Struktura konta reklamowego na Linkedin
- Cele reklamowe na Linkedinie
- Lokalizacja i język profilu
- Targetowanie – company, demografia, edukacja, Job Experience, po stanowiskach.
- Interests and traits.
- Wykluczenia.
- Formaty Reklamowe.
- Gotowe pomysły na wąskie targetowanie.
- Linkedin Tag – czym jest i jak go zainstalować na stronie www.
- Mierzenie konwersji.
- Tworzenie grupy remarketingowej.
- Matched Audiences.
- Website Demographics + Company Page Analytics.
- Grupy podobnych odbiorców
- Podglądanie reklam konkurencji.
- Skuteczne kreacje reklamowe.
- Budżet i bidowanie.
- Analiza wyników reklam.
- Ustawianie reklamy krok po kroku.
- Łączenie działań na Linkedin z innymi kanałami
Artur Jabłoński
Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.