szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

9
grudnia
2021

Google ADS

koordynator: Iwona Brokowska Duda

W CPI SZKOLIMY ON-LINE
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Grupa docelowa:
Specjaliści ds. reklamy na FB, którzy chcą rozszerzyć swoje kompetencje o Google Ads
Specjaliści ds. SEO, którzy chcą prócz pozycjonowania oferować reklamę PPC w Google
Junior Google Ads specialiści
Początkujący marketerzy (np.: contentowcy), którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z reklamą PPC

Opis szkolenia:
Poznaj od podstaw ekosystem reklamy Google Ads. Wspólnie przejdziemy przez wszystkie kluczowe elementy systemu, które pomogą uruchomić Twoje pierwsze skuteczne reklamy w Google Ads lub nauczą Cię jak zoptymalizować Twoje obecne kampanie.
Podczas szkolenia poznasz dobre praktyki przy tworzeniu reklam oraz wspólnie przejdziemy przez ćwiczenia z tworzenia struktur kont czy pisania tekstów reklam.
Kończąc to szkolenie, nie tylko prawidłowo stworzysz kampanię w Google Ads, ale nauczysz się analizować jej skuteczność, wyciągać wnioski z prowadzonych działań marketingowych czy konfigurować cele w Google Tag Managerze.

Szkolenie prowadzi: Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Program szkolenia (od godz. 9.00 do ok. 15):

MODUŁ 1
Jak działa reklama Google Ads?
Zakładanie konta Google Ads. Struktura konta Google Ads. Rodzaje kampanie w Google – omówienie poszczególnych celów kampanii i kluczowych ustawień. Ustawienia konta, faktury, rozliczenia. Google Display Network, youtube – ekosystem reklam Google.

MODUŁ 2
Słowa kluczowe
Jak dobierać słowa kluczowe do kampanii. Struktura konta i struktura grup reklam kontra słowa kluczowe. Modyfikatory słów kluczowych – jak działają? Ćwiczenia z tworzenia struktury konta pod konkretne produkty i usługi. SKAGi SPAGi i inne zaawansowane metody konfigurowania kampanii.

MODUŁ 3
Teksty reklam
Ograniczenia tworzenia tekstów reklamowych w Google. Przykładowe skuteczne teksty reklam. Zasady tworzenia reklam – czym się kierować? Ćwiczenia: piszemy teksty reklam pod wskazane produkty i usługi.

MODUŁ 4
Google Display Network i reklama na Youtube
Inne rodzaje kampanii w Google. Możliwe formaty reklam w GDN i na YT. Tworzenie kampanii Google w oparciu o zainteresowania, konkretne kanały na Youtube i listy remarketingowe.

MODUŁ 5
Analityka
Jak analizować kampanie Google Ads. Łączenie kont Ads i Analitycs – interpretowanie statystyk, importowanie celów, wyciąganie wniosków. Konfiguracja celów w Google Tag Manager.

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.