centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 31.03.2003 Koordynator: Iwona Nowosielska

Szanowni Państwo, konkurujące o rynek firmy poszukują nowych metod usprawniających dotarcie do klienta. Takim rozwiązaniem są produkty informatyczne typu CRM. Niezależnie jak to nazwiemy: CRM, zarządzaniem relacjami z klientem, podejściem nakierowanym na klienta, dobrą praktyką biznesową kontaktów z klientem, spersonalizowanym podejściem do klienta - mamy do czynienia z dziedziną obecnie bardzo szybko się rozwijającą. Nowoczesne firmy wiedzą, że bliskie relacje z klientami, są kluczowe z punktu widzenia przetrwania na mocno konkurencyjnym rynku.
CRM po prostu zwiększa efektywność działania firmy.
Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w drugiej edycji konferencji z cyklu

CRM - ZASTOSOWANIA, MOŻLIWOŚCI, TECHNOLOGIE

Podczas konferencji zaproszeni eksperci przedstawią przykłady i metody budowania skutecznej strategii CRM, która prowadzić ma do udanego i rentownego wdrożenia rozwiązania CRM.

PROGRAM

10:00 Rozpoczęcie konferencji, przedstawienie programu
Blok tematyczny - "SPECYFIKA ZASTOSOWAŃ CRM W ZALEŻNOŚCI OD WYMOGÓW BRANŻY"
10:10 Wykład: "Specyfika wdrażania CRM w segmencie rynku MSP:
  • Charakterystyka firm sektora MSP.
  • CRM – kultura organizacyjna firmy, a system informatyczny.
  • Projekt CRM – kosztowny eksperyment czy opłacalna inwestycja?
  • Dla kogo system CRM ?
  • Jak wdrożyć z sukcesem – projekt i jego zagrożenia."

Maciej Zachara
Qumak-Sekom SA
10:50 "Trendy i kierunki rozwoju rynku CRM - przykłady wdrożeń w zakładach komunalnych"
Paweł Powada (Amdocs.)
Prezentacja do pobrania (5,18 MB)
11:30 Wykład: "Wdrożenie systemu klasy CRM w firmie typu B2B - studium przypadku:
  • cele,
  • obszary objęte systemem,
  • typowe i specyficzne oczekiwania,
  • koncepcje i przyjęte rozwiązania,
  • umiejscowienie pośród innych systemów informatycznych,
  • przeszkody i sposoby ich pokonania."

Artur Górecki, Leszek Kowalczykiewicz
Logotec Enterprise S.A.
12:10 Przerwa - bufet
Blok tematyczny - "TECHNIKI CRM"
12:50 Wykład : "Przygotowanie firmy do wdrożenia" -
Maciej Stansuch (Process4e)
13:30 "CRM - jak omijać niektóre pułapki:
  • Konieczność dopasowania do specyfiki klientów i firmy.
  • Zagrożenia związane z wdrożeniem.
  • Zarządzanie i koordynacja procesów wyboru dostawcy, projektu i wdrożenia.
  • Procesy i procedury, czyli ogrom pracy.
  • Integracja z innymi systemami.
  • Bariery psychologiczne.
  • Zwrot inwestycji - cena licencji i usług konsultingowych oraz koszty dodatkowe.
  • Kilka praktycznych rad dla średnich i małych a może i dużych."

Olaf Gajl (TDC Internet)
14:10 Prezentacja merytoryczna: "Zarządzanie kontaktami z klientem - aplikacje CRM i ich zastosowanie w Contact Center".
Zbigniew Suchocki (NextiraOne Polska)
14:50 Przerwa na kawę
Blok tematyczny - INTERNET a CRM
15:10 Wykład: "Rola Internetu w tworzeniu relacji z klientem"
prof. Włodzimierz Gogołek
(Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości)
15:50 "Słuchawka nagłowna - najważniejszy element CRM?"
Andrzej Wiśniewski (Kontel-Telecom)
16:00 Losowanie nagród wśród uczestników konferencji.
16:15 Zakończenie seminarium

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78