centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 17.11.2005 Koordynator: Iwona Nowosielska

PROGRAM

Prowadzenie obrad: Tomasz Kulisiewicz

17 listopada 2005 r.
10:00 Wykład: "Prawne aspekty stosowania outsourcingu w usługach telekomunikacji:"
  • Obszary stosowania outsourcingu telekomunikacyjnego;
  • Gwarancja dostępności usług (SLA);
  • Ograniczenia z tytułu ochrony danych osobowych i tajemnicy telekomunikacyjnej;
  • Wieloaspektowa odpowiedzialność operatora i outsoursera.
Mecenas Arwid Mednis
(Kancelaria Prawna "Wierzbowski Eversheds")
10:40 Wykład: "Podstawowe elementy umowy outsourcingowej w zakresie telekomunikacji:"
  • Inwentaryzacja systemu telekomunikacyjnego - jako działanie poprzedzające sporządzenie umowy;
  • Przegląd najważniejszych zapisów kontraktowych;
  • Analiza bezpieczeństwa prawnego umowy outsourcingowego.
Mecenas Marcin Maruta
(Kancelaria Prawna "Kuczek i Maruta")
11:20 Prezentacja: "Zarządzanie systemem telekomunikacyjnym przedsiębiorstwa, najnowsze trendy rynkowe:"
  • miejsce telekomunikacji w przedsiębiorstwie; fakty i możliwości;
  • najnowsze rozwiązania technologiczne wspomagające optymalizację kosztów telekomunikacyjnych;
  • adresaci usługi outsourcingu telekomunikacyjnego oraz jego zakres;
  • wady i zalety outsourcingu telekomunikacyjnego;
Krzysztof Maciuszko
(Prezes Eisei Pirst)
12:00 Sesja pytań i odpowiedzi.
12:15 Przerwa, poczęstunek.
12:45 Prezentacja: "Modele outsourcingu telekomunikacyjnego w praktyce"
Michał Grzech
(NextiraOne Polska)
13:15 Prezentacja (sucess story): Korzyści z outsourcingu teleinformatycznego:
  • Obniżenie (redukcja) podstawowych kosztów;
  • Zwiększenie bezpieczeństwa;
  • Gwarancja parametrów przepływu danych, dostosowanych do oczekiwań klienta.
Robert Lubliński
(ThyssenKrupp Elevator)
14:00 Wykład: "Audyt telekomunikacyjny - jako warunek racjonalizacji outsourcingu:"
  • Funkcjonalność telefonii i transmisji danych;
  • Weryfikacja infrastruktury telekomunikacyjnej;
  • Weryfikacja prawna i kosztowa omów i taryf;
  • Badanie struktury ruchu telekomunikacyjnego, sprawdzenie ewentualnych nadużyć zewnętrznych i wewnętrznych.
Marek Cichy
(Audytel)
14:40 Sesja pytań i odpowiedzi.
15:00 Zakończenie konferencji.

FIRMY ZAINTERESOWANE UDZIAŁEM W PROGRAMIE KONFERENCJI PROSZĘ O KONTAKT:
Iwona Nowosielska

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78