centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 23.02.2006 Koordynator: Magdalena Kowalska

PROGRAM

Prowadzenie obrad: Tomasz Kulisiewicz.

23 lutego 2006 r.
10:00 Prawo konkurencji w Internecie w ujęciu prawno porównawczym (prawo europejskie, prawo amerykańskie). Kwestia koncentracji rynku na przykładzie: Oracle vs. PeopleSoft.
Agnieszka Cenzartowicz
(Adjunct Professor Chicago-Kent College of Law)
10:45 Rola klauzul prawnych, zamieszczanych na stronach internetowych (klauzule dozwolone i niedozwolone).
Marcin Świeszkowski i Paweł Jóźwiak
("Świeszkowski & Jóźwiak. Adwokat i Radca Prawny")
11:30 Wymagane prze prawo elementy witryn www a praktyka polskiego Internetu. Zasady funkcjonowania sklepów internetowych a przypadki naruszania praw konsumenckich.
Paweł Jóźwiak
("Świeszkowski & Jóźwiak. Adwokat i Radca Prawny")
12:15 Przerwa, poczęstunek
12:40 Nazwy domen:
  • zarządzanie światowym systemem nazw domen;
  • prawna natura nazw domen;
  • nazwy domen a naruszenie własności intelektualnej;
  • rozwiązywanie sporów dotyczących nazw domen.
Artur Piechocki
(NASK)
13:30 Prawo nowych technologii w orzecznictwie sądowym:
  • ochrona danych osobowych ;
  • nieuczciwa konkurencja ;
  • Internet a prawa autorskie ;
  • spam.
Marcin Świeszkowski
("Świeszkowski & Jóźwiak. Adwokat i Radca Prawny")
14:15 Przerwa
14:30 Rejestracja praw własności przemysłowej w obrocie międzynarodowym.
  • Konwencja paryska o ochronie własności przemysłowej
  • Układ o współpracy patentowej
  • Porozumienie madryckie o międzynarodowej rejestracji znaków
  • Konwencja o patencie europejskim
  • Europejski Urząd Patentowy
  • Europejskie zgłoszenie patentowe
Maciej Barczewski
(Katedra Prawa Międzynarodowego Publicznego, Uniwersytet Gdański)
15:15 Bezpieczeństwo i promocja marki w sieci:
  • technologie ochrony własności intelektualnej w Internecie ( stosowane przy sprzedaży danych w postaci plików do pobrania lub też publikacji w postaci zdjęć, video, etc );
  • "podpisywanie" publikowanych/sprzedawanych materiałów, umożliwiające identyfikację naruszenia praw autorskich ( nielegalne powielanie, dalsze upowszechnianie, etc );
  • stosowane metody zabezpieczeń, skutki uboczne, koszty zastosowań.
Krzysztof Młynarski
(Teleinformatica)
16:00 Formy manipulacji w Internecie (informacje finansowe, dobra osobiste, oszustwa)
Tomasz Kulisiewicz
(niezależny analityk rynku IT)
16:30 Zakończenie seminarium, wręczenie certyfikatów, losowanie upominków.
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78