centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 27.09.2007 Koordynator: Magdalena Kowalska

Prowadzenie obrad: Tomasz Kulisiewicz, Robert Kamiński (Stowarzyszenie "Komputer w Firmie")

PROGRAM

27 września 2007 r.
10:00 Wykład: Narzędzia mobilne w marketingu i w działalności handlowej oraz w zarządzaniu sprzedażą
Anna Pawłowska-Pojawa
(Stowarzyszenie "Komputer w Firmie")
10:45 Wykład: Nowe technologie internetowe do wykorzystania w marketingu on-line i w innych działaniach sprzedażowych przedstawicieli handlowych
Bogdan Miś
(członek Komitetu POLSKA 2000 Plus, Polska Akademia Nauk)
11:30 Case Study: Marketing poprzez wyszukiwarki i komunikatory internetowe
  • Wyszukiwarki i komunikatory na topie narzędzi e-marketingowych
    • dane statystyczne
    • grupa docelowa
    • skuteczność i koszty
  • Search engine marketing na usługach przedstawiciela handlowego
    • planowanie i prowadzenie kampanii płatnych odnośników
      • linki sponsorowane
      • linki telefoniczne
    • przygotowanie i optymalizowanie 'landing page'
      • skuteczna prezentacja oferty
      • współczynnik konwersji
    • komunikator internetowy jako dalszy etap działań SEM
      • personalizowanie oferty
      • zachęta do 'osobistego' kontaktu
      • czaty i rozmowy głosowe
  • Jak pozycjonować swoją ofertę w Internecie
    • analiza i dobór słów i fraz kluczowych
    • optymalizacja strony WWW
    • popularyzacja witryny w Sieci
  • Rainbow Tours promuje się w wyszukiwarkach, przedstawiciele zwiększają sprzedaż
    • działania SEO / SEM prowadzone przez biuro podróży
    • udział przedstawicieli handlowych w promocji online
    • efekty - wzrost sprzedaży ofert biura i większe prowizje przedstawicieli
  • Potencjał wyszukiwarek i komunikatorów z punktu widzenia handlowców
    • co jeszcze można zrobić
    • przykłady wykorzystania tych narzędzi
    • jak będzie wyglądać przyszłość
Maciej Gałecki
(założyciel i właściciel firmy Bluerank)
12:10 Przerwa na lunch
12:40 Prezentacja: Urządzenia mobilne i zdalny dostęp - narzędzia wspierające działania przedstawicieli w terenie
Bogusław Tober
(Asseco Business Solutions, Pion Biznesowy Softlab)
13:10 Prezentacja: Znaczenie systemu mobilnej sprzedaży w odniesieniu do innych systemów przedsiębiorstwa. Zagadnienia niezbędnych integracji
Bartosz Skórniewski
(Hewlett-Packard Polska )
13:40 Prezentacja: Zdalna praca grupowa w oparciu o OneBridge wraz z dostępem do CRM i systemów sprzedażowych
Tomasz Rabong
(Business Development Manager Mobile Solutions, Sybase Polska)
14:10 Przerwa na kawę
14:30 Wykład: Faktury elektroniczne i e-podpis - doświadczenia i wnioski z dotychczasowej praktyki
dr Dariusz Szostek
(Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania w Katowicach)
15:15 Wykład: Bezpieczeństwo komunikacji mobilnej
Krzysztof Młynarski
(Teleinformatica)
16:00 Zakończenie Seminarium

FIRMY ZAINTERESOWANE UDZIAŁEM W PROGRAMIE SEMINARIUM
- proszę o kontakt - Magdalena Kowalska

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78