centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

Warszawa, 04.10.2007 Koordynator: Iwona Kornet

PROGRAM

04 października 2007 r.
10:00 Objęcie prowadzenia obrad i wykład wprowadzający: Nowe technologie internetowe w elektronicznych kanałach przekazu informacji i treści marketingowych
  • Strategie "push" i "pull" w przesyłaniu treści w Internecie
  • Potencjał promocyjny WEB 2.0 i blogów
  • Mobilna telewizja u wrót marketingu
  • Biuro prasowe on-line
Tomasz Kulisiewicz
(Stowarzyszenie Komputer w Firmie)
10:40 Wykład: Aplikacje WEB 2.0 w zastosowaniach biznesowych. Narzędzia do budowy korporacyjnych serwisów wiki, ułatwiających pracę grupową i pozyskiwanie informacji. Pseudo-blogi jako efektywne narzędzie marketingowe. Wykorzystanie portali społecznościowych do celów reklamowych
Edwin Bendyk
(szef działu Internet w tygodniku Polityki)
11:30 Przerwa, poczęstunek
12:10 Wykład/prezentacja: Badanie skuteczności internetowych kampanii reklamowych
Robert Hałacz
(Gemius S.A.)
12:50 Prezentacja: W kontekście planowania kampanii. Jak prowadzić kampanie reklamowe w sieciach kontekstowych
  • Dla przypomnienia - co to jest reklama kontekstowa
  • Zalety reklamy kontekstowej
  • Sieci reklamy kontekstowej w Polsce
  • Planowanie kampanii kontekstowej
  • Zarządzanie kampanią
  • Mierzenie efektów kampanii kontekstowych
Łukasz Duda i Łukasz Ciechanek
(NetSprint.pl Sp. z o.o.)
13:20 Wykład/dyskusja: Marketing wirusowy - na przykładzie Gadu-Gadu
  • Popularyzacja Gadu-Gadu poprzez marketing wirusowy
  • Gadu-Gadu jako narzędzie marketingu wirusowego
  • Gadu-Gadu w relacjach B2C i B2B
  • Przyszłość rozwoju komunikatorów i komunikacji internetowej
Łukasz Foltyn
(twórca komunikatora Gadu-Gadu)
14:00 Przerwa
14:30 Wykład: Marketingowe bazy danych a ochrona danych osobowych
  • Obrót prawny bazami danych osobowych
  • Outsourcing procesów przetwarzania danych osobowych
  • Ochrona baz danych jako podmiotu własności intelektualnej
  • Dane osobowe jako szczególne elementy zawartości baz danych
Xawery Konarski
(Kancelaria Prawna Traple, Konarski, Podrecki)
15:10 Wykład/dyskusja: Nowe projekty prawne, dotyczące propozycji zmian w uregulowaniu odpowiedzialności z tytułu przesyłania niezamówionej informacji handlowej w postaci elektronicznej (problem spamu)
Piotr Waglowski
(Vagla.pl)
16:00 Zakończenie Forum, wręczenie certyfikatów

Firmy zainteresowane udziałem w programie Forum - proszę o kontakt - Iwona Kornet

  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78